بازدید 4779

قیمت نفت نگرانی‌های عرضه را تشدید کرد

قیمت نفت توانسته است کمی در بازار ها رشد کند.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 13 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا ، قیمت نفت روز چهارشنبه پس از اینکه مسکو اعلام کرد مذاکرات صلح با اوکراین به بن‌بست رسیده است، افزایش یافت و نگرانی‌های عرضه را تشدید کرد.

نفت خام برنت 22 سنت یا 0.2 درصد افزایش به 104.86 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که قیمت آتی نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) پس از کاهش در اوایل جلسه، 8 سنت یا 0.1 درصد افزایش یافت و به 100.68 دلار در هر بشکه رسید. شاخص ها در روز سه شنبه بیش از 6 درصد افزایش یافته بودند.
جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار OANDA، با اشاره به اینکه مذاکرات صلح به بن بست رسیده است و اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده که روسیه را به نسل کشی متهم می کند، گفت: «روند نزولی قیمت نفت محدود است».
پوتین روز سه‌شنبه، اوکراین را مسئول به انحراف کشیدن مذاکرات صلح دانست و گفت که مسکو از آنچه که «عملیات ویژه» برای خلع سلاح همسایه غربی خود می‌خواند، دست نمی‌کشد. افراد مطلع روز سه شنبه گفتند که تحریم های غرب علیه روسیه پس از حمله روسیه به اوکراین و محدودیت های لجستیکی تجارت را با مشکل مواجه کرده است. اوپک هشدار داده است که جایگزین کردن ضررهای احتمالی عرضه از روسیه غیرممکن است و نشان داده است که نفت خام بیشتری تولید نخواهد کرد.
گزارش‌های این هفته مبنی بر کاهش نسبی برخی از اقدامات سختگیرانه قرنطینه ناشی از کووید-۱۹ چین نیز از قیمت‌های نفت حمایت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست