بازدید 29559

اتریش: پوتین در مسیر پیروزی قرار دارد

صدراعظم اتریش گفت که در ارتباط با آنچه که در شهر بوچا دیده بود با پوتین تقابل پیدا کرد و گفت‌وگویش با پوتین یک گفت‌وگوی دوستانه نبود.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ 17 April 2022

به گزارش  تابناک به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر، صدراعظم اتریش، اولین رهبر در اتحادیه اروپا که پس از حمله روسیه به اوکراین با ولادیمیر پوتین دیدار کرد، گفت که رئیس جمهوری روسیه "بر این باور است که دارد در جنگ اوکراین پیروز می‌شود. "

 کارل نهامر، صدراعظم اتریش، اولین رهبر اتحادیه اروپاست که از زمان حمله روسیه به اوکراین به دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه رفت. نهامر در مصاحبه‌ای به ان. بی. سی گفت: این مذاکره "صریح و سخت" بود.

او همچنین بیان کرد که پوتین "منطق خودش از جنگ را دارد و فکر می‌کند روسیه دارد در این جنگ برنده می‌شود. "

کارل نهامر عنوان کرد، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه نسبت به پیروزی عملیات نظامی خود در اوکراین، حتی پس از خروج نیرو‌های روسیه از بخشی از این کشور پس از چند هفته درجا زدن، نسبتاً مطمئن است.

نهامر روز دوشنبه گذشته تبدیل به اولین رهبر اتحادیه اروپا شد که از زمان حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه، با پوتین دیدار می‌کند. نهامر در مصاحبه با شبکه ان. بی. سی در روز شنبه بیان کرد که گفت‌وگویش با پوتین "دوستانه" نبود بلکه "صریح و سخت بود".

او ادامه داد: "فکر می‌کنم او اکنون منطق خودش از جنگ را دارد. او فکر می‌کند که جنگ برای تضمین امنیت فدراسیون روسیه ضروری است. او به جامعه بین‌المللی اعتماد ندارد. او اوکراینی‌ها را مسئول نسل‌کشی در منطقه دونباس می‌داند. "

نهامر در پاسخ به پرسش مجری این شبکه از او درباره اینکه آیا پوتین فکر می‌کند در این جنگ پیروز می‌شود، گفت که از نظرش "پوتین معتقد است که دارد در این جنگ پیروز می‌شود. "

نهامر چند روز پیش گفت که "پس از گفت‌وگوهایش با پوتین مشخصا خوش‌بین نیست. "

صدراعظم اتریش طی یک نشست مطبوعاتی در مسکو گفت: "من برای پوتین روشن کردم که کسی نگرش و دیدگاه او را ندارد. او آن را نوعی عملیات دفاع شخصی از جانب فدراسیون روسیه می‌داند. او آن را عملیات نظامی ویژه می‌نامد. من آن را جنگ می‌خوانم. "

او گفت: "ما باید به چشمان او نگاه کنیم و باید در ارتباط با آن چیزی که در اوکراین می‌بینیم با او مقابله کنیم. "

نهامر قبل از ورود به مسکو در روز دوشنبه گذشته، از شهر بوچا، واقع در حومه کی‌یف، شهری که چندی پیش شواهدی از وقوع خشونت‌ها در آنجا انتشار یافت، بازدید کرده بود.

صدراعظم اتریش گفت که در ارتباط با آنچه که در شهر بوچا دیده بود با پوتین تقابل پیدا کرد و گفت‌وگویش با پوتین "یک گفت‌وگوی دوستانه نبود. "

وی افزود: "پوتین گفت از یک سو با تحقیقات بین‌المللی همکاری خواهد کرد و از سوی دیگر او به من گفت که به دنیای غرب اعتماد ندارد؛ بنابراین این در آینده مشکل‌ساز خواهد بود. "

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست