جنجال بازداشت برادر نماینده مجلس؛ دادستانی بروجرد: علیه نماینده مجلس اعلام جرم خواهیم کرد / نماینده مجلس: حرمت بنده و مجلس را شکستند

ویدئوی حاشیه‌ساز درباره یکی از نمایندگان مجلس منتشر شده که بر مبنای آن ادعا شده است برادر فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد پس‌ از دو سال تعقیب‌وگریز دستگیر شده است. بعد از این ماجرا نماینده مجلس نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 19 April 2022
تعداد بازدید : 14290

 

 

تابناک : ویدئوی حاشیه‌ساز درباره یکی از نمایندگان مجلس منتشر شده که بر مبنای آن ادعا شده است برادر فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد پس‌ از دو سال تعقیب‌وگریز دستگیر شده است. بعد از این ماجرا نماینده مجلس نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

یکشنبه شب، برادر فاطمه مقصودی، نماینده بروجرد را در پمپ بنزین جوجو، حین خروج از شهر دستگیر کردند.

نیروهای انتظامی او را هنگام خروج از شهر، از درون ماشین فاطمه مقصودی، خواهرش بیرون کشیده و با دستبند، راهی بازداشتگاه کردند. این امر با ممانعت و سروصدای فراوان فاطمه مقصودی مواجه شد.

دادستانی بروجرد: علیه نماینده مجلس اعلام جرم خواهیم کرد

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد در این باره اظهار داشت: برادر خانم مقصودی نماینده بروجرد از طریق واحد جلب دادسرا توسط سه مأمور انتظامی کلانتری ۱۵ دستگیر شده است.

وی افزود: خانم نماینده خودش از اجرای حکم دستور قضایی استنکاف کرده و قصد داشته است که برادرش را فراری بدهد که علیه او نیز اعلام جرم خواهیم کرد.

بیرانوند عنوان کرد: برادر خانم مقصودی به جرم کلاهبرداری به ۵ سال حبس محکوم شده که مدت چهار ماه است در حال تعقیب وی هستیم که مأموران شب گذشته در پمپ بنزین جوجو مامورین وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به شلوغ‌کاری‌های خانم نماینده، بیان کرد: حکم برادر خانم مقصودی ۲ سال پیش صادر شده و اکنون نیز توسط مأموران دستگیر شده است و بنده کاملاً در جریان مراحل دستگیری وی بوده‌ام.

 

واکنش نماینده مجلس به ویدئوی حاشیه‌ساز

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره انتشار فیلم دستگیری برادرش، اظهار داشت: زمانی که برای زدن بنزین در پمپ بنزین حضور داشتیم یک عده کاملاً با هویت‌های نامشخص و بدون هیچ حکمی شبانه و خارج از وقت معمول اقدام به دستگیری برادرم کردند.

وی افزود: قبل از اینکه اقدام به عملی داشته باشند به سمت ما هجوم آورده و شروع به ضرب و شتم بنده و برادرم کردند و همچنین چادر از سر بنده کشیدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: قطعاً این حرکت یک حرکت از پیش تعیین شده برای تخریب چهره بنده بوده است؛ زیرا کسی که مشغول به فیلمبرداری در پمپ بنزین کرده کاملا مشخص است با ترفندهایی به دنبال مشغول کردن بنده و برادرم در پمپ بنزین بوده تا بعد از تماسی که با افرادی داشته آن افراد در آن محل حضور پیدا کنند.

مقصودی تصریح کرد: قطعا این اتفاق را از مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد، زیرا این موضوع از قبل پیش بینی شده بوده، چون فردی که مشغول به فیلمبرداری کرده است با مونتاژ با فیلم های دیگر شروع به پخش آن کرده تا وجهه یک نماینده مجلس را خراب کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این اتفاق حرمت بنده و مجلس را شکستند و هرگونه توهینی را نصیب بنده و ساحت نماینده داشتند و همچنین بد اخلاقی هایی را هم مرتکب شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۰۳
چرا هیچ اشاره ای به جرم داداشت و اینکه فراری بوده نمیکنی؟
نماینده مجلس خودش مجرمه.
چرا با وجودی که بر ادر ایشان تحت تعقیب بوده این نماینده ولایی برادرش را تحویل قانون نداده بوده که آنها مجبور شدند با این وضع دستگیرش کنند
قانون برای همه باید یکسان باشد ونماینده حق ندارد از موقعیت خودش برای بی قانونی دفاع کند .... وقتی نماینده مجلس قانون تصویب میکند خودش هم ملزم به رعایت قانون باید باشد
بازهم خوبه گفته حرمت بنده و مجلس را شکسته اند،و کار را به امام و شهدا و امام زمان و خدا نکشیده!!!؟؟؟
آقای جنتی: عملکرد در تایید صلاحیت را ببین. دیروز عنابستانی و امروز مقودی. مجلس انقلابی!!!
خانم نماینده!!!
برادر شما مجرم است.
فکر می کنید چون شما نماینده اید استثنایی باید قایل شد؟
شما خودتان هم به جرم پناه دادن به مجرم باید مجازات شوید.
حرمت مجلس را شما شکسته اید که به برادر مجرمتان پناه داده اید و جرم دیگر اینکه از دستگیری او ممانعت کرده اید.
واقعا کشور اسلامی داریم
شورا نگهیان که بخاطر پوشیدن آستین کوتاه یا انتقاد از خودروسازان نماینده را تایید صلاحیت نکرد چرا کسیکه برادرش کلاهبرداره را تایید میکنه ؟ توقع دارید خواهر از برادرش طرفداری نکند ؟ که مثلا نماینده مجلسه ؟ گور بابای میز و صندلی پست و مقام . در طول تاریخ هیچ مقامی نبوده که بچه اش یا برادرش را دور بیندازد و طرف حق و عدالت را بگیرد .
شما تصور کن بنده تو اداره برق کا کنم بعد بیان برای دستگیری برادر کلاهبردارم من ممانعت کنم بعد بگم حرمت اداره برق رو نگه نداشتین!!!!!
خانم ب اصطلاح نماینده تو وقت معمول برادر شما جیم میزده مجبور شدن تو جا و وقت غیر معمول مزاحمتون بشن
برفرض آنچه مقصودی ادعا کرده درست باشد...آیا او نمی دانسته برادرش حکم محکومیت دارد وتحت تعقیب است وباید او را خیلی قبل تر تحویل می داده؟؟؟!!!!
حالا چرا پیش داداشی بودی؟
افرین قوه قضاییه استقلال و قدرتو حفظ کن دهن این هوچیگرارو خورد کن
شورای نگهبان امثال ایشان که برادرش فراری است را تائید صلاحیت مبکند و بعد فلانی و بهمانی را رد صلاحیت میکند چون حرف دل مردم را زدند
نماینده درباری مجلس 20 درصدی وجهه داره که کسی بخواد تخریبش کنه ؟!
این خانم چطور تایید صلاحیت شده ؟!
خانم مقصودی یاد بگیرید. مجلس فقط یک ساختمان است و هیچ حرمتی ندارد. چرا شما افرادی که با مشارکت حداقل مردم وارد این خانه شده اید خودتان را بالاتر از قانون می دانید. عنابستانی می خواهد خلاف قانون عمل کند و با پررویی سیلی به گوش مامور می زند. برادر شما متخلف است شما می خواهید ورای قانون عمل کنید و او را فراری بدهید. واقعاً چرا شما جماعت اصولگرا خودتان را در همه امور ما فوق قانون می دانید؟!!!!!
همشون همینن. فقط ریاکاری بلدن
مجلس حرمتی نداره که حالا با رفتن حرمت نماینده ای مثل تو حرمتش بره..
چقدر جالب
شبانه و خارج از وقت معمول .اخه این وقت فقط مال دستگیر کردن مردم عادیه
کسانیکه باید خودشون الگوی رعایت قانون باشند, از قانون سرپیچی میکنن و طلبکارم هستند!
کدام مجلس???
عنابستانی دوم .
وقتی نماینده های اصلی به هر طریق به مجلس نروند باید هم چنین اشخاصی وارد مجلس شوند .
اینها همان نیروهای مثلا انقلابی هستند که به نام انقلاب و ارزش کارهای خلاف قانونشان و … پیش میبرند
عنابستانی دوم
کاش این نماینده مجلس می فرمود دستگیری برادرشان که محکوم قطعی به کلاهبرداری بوده چه ربطی به شان مجلس دارد؟!!!
سر کار خانم نماینده ، فارغ از اینکه مطابق قانون برادر شما جرم کرده و یا خیر و فارغ از اینکه بایستی قانون برای همه اعمال شود ، من بیشتر از روش دستگیری و ضرب و شتم مجرمیم در این کشور گلایه دارم ، انهم کسی که مقاومت نمی کند ، ببینید با شما و در حضور شما این رفتار را می کنند با بقیه چه رفتاری می کنند آنهم با لباس بدون فرم بدون حکم !!!!
#جورج فلوید رو که یادتون هست در آمریکا؟؟ یادتون هست صداو سیما این کشور چه غوغایی به پا کرد؟
خودت کی هستی که برادرت باشه؟
دمشون گرم
چه جیغ های می کشه واقعا چه کسایی نمایتده مردم هستن
عجب ک‌ولیه این خانم نماینده. چادر هم که داره.
مجلس حداقلی با نماینده های غیر متخصص و بیسواد که دیگه ساحتی نداره آبجی!
بعد وقتی میگویند نمایندگان سهم خواه هستند، به ایشان برمیخورد
یه ضرب‌المثلی هست که میگه : « دست پیش میگیره که پس نیفته »
باید این لباس شخصی های خودسر و قانون شکن را به دست یک دادگاه بین الملل بی طرف جهت اجرای عدالت سپرد
هر دم از این باغ(مجلس جوان انقلابی) بری می رسد!
نه مجلس جزء مقدسات است و نه نمایندگان جز معصومین و قدیسین. به قول معروف حرمت امامزاده با متولی است. شما خودتان با رفتارهای سخیف حرمت مجلس را از بین بردید
یک عنابستانی دیگر در مجلس چهره واقعی خود را نشان داد
حرمتی برای هیچ کدامتان نمانده همه تان بدنبال منافع خودتان هستید
عجب، امیدوارم که رئیس قوه قضاییه پشت دادستانی بایستد
نماینده‌ای که داشته یه کلاهبردار رو فراری می‌داده، نباید عزل بشه؟ و نباید توضیح داده بشه که چطور تایید صلاحیت شده، وقتی با قانون جهت تحویل دادن برادر مجرمش همکاری نمی‌کرده؟
یکی نیست از این خانم نماینده که خودش رو مظهر قانون میدونه بپرسه چطور شما یک نفر رو که حکم قانونی بر علیهش وجود داره رو با ماشین قانون ، جابجا میکنی اونم در شب به اظهار خودتون ، ظاهرا" بی قانونی در بین نمایندگان رایج است که یکی روز روشن توی گوش سرباز وظیفه سر پست میزنه و اتفاقی نمی‌افته و دیگری محکوم جابجا مکنه و عذر بدتر از گناه میاره و میگه شب بود و قانون تعطیل!!! و مابقی جریان ، هکذا
بنظر میرسد این خانم نماینده فکر کرده خانوادگی مصونیت دارند
بس کن بابا .ابرو هر چی نماینده رو بردید .حداقل دم از دین و حجاب و چادر نزن
حرمت مجلس زمانی شکسته میشه که قانون گذار خودش برخلاف قانون عمل کنه و جلوی اجرای قانون رو بگیره ، بهتره زیادی خودتون رو دست بالا نگیرید چون جنابعالی هم مجرم تشریف دارین
متاسفم برای این نماینده
حرمت ! کالای نایابی که اسمش به راحتی و ارزان توسط نمایندگان مجلس انقلابی بفروش میرسد !
از جایگاه نمایندگیت سوء استفاده کردی برای برادرت.
بعد میگی حرمت مجلس شکسته شده؟؟؟
ماشااله به این هنجره چه جیغائی خانم نماینده میکشه یکی از اینا تو مجلس کشیده بشه مجلس کامل از اکثریت میفته !!!
وای بحال مردمی که این خانم نمایند شان است کسی که خود قانون را زیر پا مگذارید چطور می‌تواند قانو تصویب کند ،
والله
چی بگم.
والله
چی بگم.
نه از نماینده دل خوشی داریم و نه ازنیروی انتظامی
مجلس اگر حرمت داشت که تو نماینده اش نبودی................
پای مجلس را وسط نکش، برادر شاخ شمشادت پول مردم را هاپولی کرده باید بره زندان، نه نه من غریبم بازی هم در نیار
مگر ایشان مجرم جانی متجاهر در صحنه بودند که این گونه وحشیانه جهت دستگیریش عمل می شود! طبق قوانین جاری و حقوق شهروندی ضابطین قضایی وظیفه شان مراجعه به به مجرم و متهم(غیر متجاهر) و ارائه حکم و توضیحات لازم و دعوت فرد جهت مراجعه به مراکز و اماکن مربوطه و تشکیل صورت مجلس در صورت استنکاف فرد و درج در پرونده فرد جهت اعمال مجازات مربوط می باشند! نه اینکه نسبت به هر کسی که حکم قضایی صادر شده و دستور جلب دارند مثل قبایل وحشی حمله ور شوند و حیثیت فردی و اجتماعی شخص و ساحت اجتماع را خدشه دار نمایند!!!
اگر برادرت مجرم بوده چرا تحویل ندادی. و یا اینکه زنگ بزنی بیان ببرنش.
طرف کلاهبرداری می کنه خانم نماینده هیچ خیالش میست
برادر شما اگر حرمت و حفظ آبروی شما را داشت دو سال فراری نبود حالا که دستگیر شده است حرمت نماینده شکسته شد . بعد امثال ایشان میخواهند برای کشور قانون وضع نمایند .
چرا برادر فراریش رو همراهی میکرده
مگر نماینده قانون نیست؟!
خانم محترم‌ نماینده
ماموران برای دستگیری متهم که ساعت کاری ندارند.شما راجع به موضوع فراری دادن برادرتان صحبت کنید.چکار فیلمبردار وحاشیه موضوع دارید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
یعنی ایشون خبر نداشته آقا داداش واسه ش حکم جلب اومده؟
حرمت امامزاده به متولی اونه. مگه شما و خانوادت با این رفتاراتون برای مجلس حرمت قائل بودید؟!!! اصل مطلب رو رها کرده و به حواشی میپردازه!!!
باز اصلاح طلب باز کلاهبرداری مظلوم نمایی
همشون همینن.
متاسفم برای اون‌مردمی که ایشون مدعی نمایندگیشون دارند
ماشالله به این مجلس ونمایندگانش. چگونه است که نماینده محترم اصلا اشاره ای به اتهام وتحت تعقیب بودن برادرش نمیکند؟قرار نیست متهم فراری وتحت تعقیب را فقط در ساعت اداری دستگیر کنند.
خانم نماینده فرافکنی نکن شما معلوم الحالی
اين نماينده محترم معني خجالت رو مي دونه؟
همکار عنابستانی و از طرف داران طرح صیانت
پیدا کنید پرتقال فروش را
امان از این کلمات:
مونتاژ، تقطیع، فوتوشاپ و ....
شما نماینده مجلس قانون گذار یک کشور هستید و باید برادرتان را تحویل قانون می دادید و گرنه شما چطور می خواهید قانون وضع کنید و بنظرم حرفی برای گفتن ندارید.
سرکار خانم نماینده

شما که از وضعیت برادر خودت خبر داشتی ،چرا تحویل قانونش ندادی و همراه خودت بوده ؟
شما بعنوان نماینده حافظ قانونی ؟
چون برادرت بوده دفاع کردی ؟
اگه غیر برادرت بود چی ؟
نمیخواد ماست مالی کنه.

ضمنا " بیاد داشته باش توی چنین شرایطی که با مقاومت روبرو باشه,با ناز کسی رو دستگیر نمیکنن.

چرا واکنش نشون دادی.
میخواستی به قانون احترام بگذاری و بدون عکس العمل برادرت رو تحویل قانون میدادی.

همه چی نشون میده شما برنامه از قبل طراحی شده داشتی و از زمان ابلاغ حکم به برادر متخلفت پناه دادی.

برو مجلس پیشنهاد بده برای دستگیری افراد متخلف از این به بعد بستنی و شکلات همراه مأمورین باشه و با حواهش و تمنا از مجرمین بخوان خودشون رو تحویل قانون بدن.

این همه نیروهای نظامی به خاطر اجرای قانون و در درگیری به شهادت رسیدن رو هم بخاطر داشته باش.

جای تو بودم از نمایندگی استعفا میدادم.


واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
کی صلاحیت این طرف رو تایید کرده کی برای برادرش حکم زده طرف حال داده به یک مجرم این همه مدت قایم کرده- مجرم پهلوی نماینده بوده و تحویل هم نداده گفته چرا میبرید
دادستانی گفته برخورد می کنم ، هیچ کاری نمی تونه علیه این نماینده بکنی حتی باعث تعلیق ش بشی
فردا خدش میاد عذرخواهی می کنه هم از نماینده و هم از برادرش
با ترفندهایی از قبل !!!!! مجرم فراری همراهش بوده دستگیر کردن تازه شاکی هم هست اصلا به فرض اینکه از قبل هماهنگ شده بود نماینده مجلس باید همراه قانون باشه نه همراه و حامی مجرم !!اینم نماینده اقلیت مردم مجلس انقلابی حالا اگر از طیف مخالف بودی که الان صدا و سیما هم نشونت میداد !!!! برو خدارو شکر کن هم حذبی هات تو صدا و سیما و همه جا هستن
اکثر قانون گذاران قانون گریز و قانون شکن هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
در این مملکت هرکسی قانون را تا جایی مراعات میکند که به نفع خودش باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
معمولا قانونگذاران متخلف قانون را بعنوان مانعی بر سر راه اقشار ضعیف می اندازند
به به احسنت به این مجلس انقلابی از نمایندگان سیلی زن به مامور راهنمایی رانندگی گرفته تا نمایندگان دستیار کلاهبرداران و تلاش برای فراری دادن مجرمین
چنین شخصی چطور تایید صلاحیت شده و مردم چطور بهش رای دادن واقعا؟!!!!!!!
خانم مقصودی ، برادرت طبق قانون مجرم بوده و باید طبق قانون باهاش برخورد می کردند چه ربطی به مجلس داره که حرمت مجلس را شکستند ، مگه قراره هر کی نماینده مجلس باشه اقوام و فامیلش مصونیت داشته باشه ، بعد شما چرا می خواستی فراریش بدی ، متاسفم برای نماینده مجلس انقلابی!!!!!!!!!!!!!!!!
آب که سربالا برود. خواهر یک کلاه بردار هم نمابنده میشود و هم با کلاهبردار همکاری مبکند. آره داداش
برای این نماینده متاسفم به جای عذر خواهی از مردم داره خودشو بی گناه نشون میده چادر از سرم کشیدند مثلا میخواد بگه خیلی بهم ظلم شده
سنگ پا قزوینه . البته این خصوصیات رفتاری شامل اکثر نمایندگان فعلی مجلس می باشد
خانم تو خود می خواستی یک مجرم را فراری دهی چه ربط به مجلس ... دارد و نماینده که تخلف می کند و برادر ایشان کلاه برداری می کند ایا این توهین به مجلس هست ویا توهین به نماینده
نماینده خود باید حرمت خود را حفظ نماید و اطرافیان ایشان از موقعیت سو استفاده ننمایند
یکی نیست از این نماینده بپرسه
چادر را برای چی کرده سرش ،اگر به خاطر اسلام است که اسلام برتری انسانها را به تقوی دانسته ولاغیر و آنهم فقط خدا میداند حضرت امام هم در مقابل قانون خود را یک شهروند میدانست چطور این نماینده نشان اسلام را بلد میکند و در عمل و رفتار به آن پایبند نیست محال است مامور از سر ایشان چادر کشیده باشد یعنی دفاع از برادر این قدر می ارزد
این نماینده وقتی به قانون احترام نمی گذار خود حرمت مجلس را شکسته و اگر دقت شود در سایه مجلس دارد خلاف میکند چگونه همچی نماینده ای تایید صلاحیت شده و چطور نمایندگان مجلس خود را مسلمان و تابع رهبری میدانند واین نماینده وامثا ایشان را اخراج نمی کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خودش درگیر شده چادرش افتاده میگه چادرمو از سرم کشیدم
بعد هم بجای توضیح اصل ماجرا طبق معمول زد به صحرای کربلا
مماشات با این نماینده های مجلس داره ایران رو شبیه غرب وحشی میکنه
یه نماینده که عددی محسوب نمیشه اینطور رفتار میکنه چه برسه به کسی که نفوذ و قدرت بالا هم داره
اون احتمالا تو اتوبان به ملت شلیک میکنه
سرکار خانم عادی است بد نیست کمی متوجه بشود که در مراجع قضایی بر یک عده که پارتی ندادند بدانید چی می‌گذرد. تا دیگر دم از اسلام با این شيوه ها نزنید
این خانم نماینده با مجرمی که حکم دستگیرش رو دادن توی پمپ بنزین چیکار میکنه
شتر با بار می رود............ طرف لنگ پشه کوره را می گیرد.
خانم نماینده انتظار داشتند که مامورین در وقت اداری و با هماهنگی قبلی برای بازداشت داداش جونشون اقدام کنند.
آقا رعایت کنین دیگه ناسلامتی ایشون نماینده مجلس هستن ها، یه فرد عادی!!!! که نیستن.
شما ها پس برای کی قانون وضع میکنید؟!!!!
خدا یه جایی یه وقتی کسی رو که خطایی کرده، رسوا میکنه، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره، حق الناس رو رعایت کنیم.
روش ضابطین درست نبوده در بین آحاد مردم جنجال به پا بکنند. میتونستند در مسیر پلیس را ماشین را متوقف و مجرم را دستگیر بکنند نه در پمپ بنزین. به نماینده هم حق داده شود که شخصیتش در بین مردم خرد شود
پاسخ ها
اشعث دوران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
الان اگه یه کشور قانون مدار بود فیلم پمپ بنزین رو تلوزیون پخش میکرد تا ابد ابرو برا این بی همه چیزا نمونه و درس عبرت بشه که به اسم مردم نباید جیب مردم رو زد
البته تو کشور ما این خودش از درامد های اصلی دولت هست
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
خخخخ
دستگیری یک مجرم چه ربطی به حرمت مجلس دارد؟ احمالا خانم نمایند فکرمی کند همه فک و فامیلهای ایشان هم مصونیت دارند جالب این که ایشان می گوید بی موقع برای دستگیری برادر ایشان رفته اند مثل این که قرار است به یک مجرم فراری بگویند کی وقت داری ما بیاییم شما را بگیریم
چند سال است ما نماینده ای در مجلس نداریم
مامور نیروی انتظامی با قفل فرمان به مردم حمله می کند؟
ساحت .
وقاحت اگر سمبلی داشت . خجالت بکش خانم
مجلس نیست که ....وای برملت ایران
باید به این باصطلاح نماینده گفت که تو اگر خودت انسان قانونمندی بودی میبایستی نسبت به تحویل برادر کلاهبردارت به مامورین قضایی و انتظامی اقدام میکردی نه اینکه به فراری دادنش اقدام میکردی .
یک چنین نماینده ایی را باید با پس گردنی از مجلس بیرون کرد!!!!#دستپخت #شورای نگهبان
قانون برای همه یکسان هست بیخود شلوغش نکن
این خانم مثل یک بی سواد یا بچه ابتدایی حرف میزنه. میگه منو زدند حمله کردند چادر ازسرم کشیدن توهین کردند فحش دادن ضرب وجرح کردند . واقعا ازیک نماینده مجلس بعیداست باید خجالت کشید
اگر مجلس حرمتی داشت اول نمایندگان خطاکار باید مجازلت شوند نه سیلی به سرباز زدن نه فراری دادن برادر کلاهبرداربرای مجلسیها جرم نیست برای ملت عام جرم است نه افراد خاض ایا این است عدل اسلامی ای نمایندگان چاپلوس
ایشون هم متاسفانه اصلاح طلب هستند سعی میکنند مردم بیشتر ناراضی ازسیستم ونظام شوند مردم در انتخابشان باید اولا افرادو جناها رابشناسند بعد انتخاب نمایند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی