بازدید 5371
انتخاب محمد محمدی فضای مجازی را به هم ریخت

این استقلالی چطور معاون پرسپولیس شد؟

کد خبر: ۱۱۱۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ 08 May 2022

دروازه‌بان سابق استقلال در باشگاه پرسپولیس! این تیتری است که هواداران پرسپولیس با آن در فضای مجازی خبر حضور محمد محمدی در پست معاونت ورزشی این باشگاه را منتشر کردند.

در ماه‌های گذشته محمد محمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و استقلال کنار رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیده می‌شد و همواره زمزمه‌هایی در خصوص انتصاب او در یکی از پست‌های اجرایی باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید. این خبرها باعث شده بود وحید قلیچ، پیکسوت پرحاشیه پرسپولیس در ویدئویی اعلام‌کند اگر محمدی در باشگاه پرسپولیس پست بگیرد استقلالی می‌شود!

پرسپولیسی‌ها با استناد به یک مصاحبه قدیمی که با بازنشر مجدد آن بار دیگر وایرال شده شدت بیشتری گرفته است. محمدی در آن مصاحبه معروف در خصوص حضور در استقلال و گرایش حال حاضرش می‌گوید: "من در پرسپولیس بودم اما به خاطر علاقه همسر و پسرم به استقلال دو سال به این تیم رفتم. مهران خیلی علاقه‌مند بود مرا با لباس استقلال ببیند و خیلی دوران شیرینی بود. با احترام به تیم قرمز با افتخار آبی هستم!"

با این اوصاف در توییتر و اینستاگرام اکثر واکنش‌ها به این انتصاب منفی بوده و پرسپولیسی‌ها معتقد بودند نباید کسی که یک بار به تیم محبوب‌شان پشت کرده در این تیم حضور داشته باشد. محمد محمدی در روز اول حضور رسمی در باشگاه پرسپولیس مصاحبه کرد و از علاقه قلبی به پرسپولیس و سابقه‌‌ زیادش در این تیم گفت. مهم‌ترین بخش حرف‌های محمدی در خصوص انتقادپذیری‌اش و شنیدن انتقادات و پاسخ دادن به آنها با کار درستش در پرسپولیس بود. در این صفحه چند واکنش توییتری از سوی هوادارن این تیم به حضور محمدی را بررسی می‌کنیم. جالب اینکه هیچ واکنش مثبتی از این اتفاق در فضای مجازی هواداران پرسپولیس وجود نداشته است.

کاربر کاوه "1979" در مقایسه محمدی و پیوس نوشت: پیوس چهار، پنج تا تیم با اصالت رو مثل چوکا و سپیدرود رو از دسته سه تا دسته اول آورده و یک مدرسه فوتبال سالم و خوشنام داره و آقای گل تاریخ تیمش هست اما محمدی رو بهش پست میدن! امیدی ندارم باشگاه قضیه گل‌گهر و پیگیری کنه!

کاربر "نوتریکا" با اشاره به سرمایه‌ای که از حضور در بورس به پرسپولیس می‌رسد با انتقاد از این انتصاب درویش نوشت: دارم به این موضوع فکر می‌کنم که چرا باید در زمانی که بهترین و بیش‌ترین منابع مالی در اختیار پرسپولیس هست، درویش بشه مدیرعامل و یه استقلالی مثل محمد محمدی به چارت مدیریتیش اضافه بشه؟! از صبح هرچی می‌خوام مثبت فکر کنم نمی‌شه.

مصاحبه‌ای که محمدی در آن از علاقه‌اش به استقلال می‌گوید و این روزها در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است‌.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی