بازدید 4813

حمل ۴ میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور

شهرکی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴ میلیون تن کالای اساسی از بنادر کشور حمل شده که نسبت به سال پیش رشد ۱۷ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ 29 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا شهرکی گفت: هم اکنون با ورود و پهلوگیری کشتی های حامل کالاهای اساسی در بنادر جنوبی کشور و همزمانی با فصل برداشت محصولات کشاورزی فسادپذیر، اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم وتأمین کالاهای اساسی مورد نیاز هم وطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف ،دوچندان شده و تلاش براین است با گستردگی و تقویت فعالیت ها ، امکانات و نیروی انسانی ، تخلیه کالاها از کشتی ها هرچه سریع تر انجام شود و مازاد کالاها در انبارهای مبادی ورودی ذخیره سازی شود .

به گفته معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر ۴ میلیون تن کالاهای اساسی در کشور حمل شده است ، این میزان کالا توسط ۱۶۳ هزار سفر ناوگان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است . بیشترین میزان حمل ازمبادی بندر امام خمینی (ره)و بندر شهید رجایی با تلاش رانندگان کالا صورت گرفته است.

همزمان با روند فزاینده پهلوگیری کشتی ها و ورود کالاهای اساسی به بنادر کشور ، تمامی امکانات و ناوگان به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بنادر کشور هماهنگ شده تا اقدامات لازم برای تسریع در روند کالا صورت گیرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی