جم پیلن برای عبور از چالش تامین خوراک چه طرح هایی دارد؟

روز گذشته سه شنبه مورخه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برخی از اهالی رسانه بازدیدی را از شرکت پتروشیمی پلی پروپیلن جم در عسلویه داشتند و در این بازدید، نشستی صمیمانه ای را با مهندس حمید مرادی مدیرعامل این شرکت برگزار کردند. گفتگوی جذاب با مدیرعامل جم پیلن را در ادامه بخوانید.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 01 June 2022

به گزارش بورس تابناک،  روز گذشته سه شنبه مورخه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برخی از اهالی رسانه بازدیدی را از شرکت پتروشیمی پلی پروپیلن جم در عسلویه داشتند و در این بازدید، نشستی صمیمانه ای را با مهندس حمید مرادی مدیرعامل این شرکت برگزار کردند.

با طرح های توسعه ای جم پیلن آشنا شوید

  • قانونی از ستاد تنظیم بازار که هنوز اجرایی نشده است

در این نشست مهندس حمید مرادی به پرسش‌های مختلفی پاسخ دادند. وی در پاسخ به پرسش خبرنگار نبض بورس پیرامون طرح‌های توسعه‌ای شرکت گفت: یکی از چالش‌های شرکت و حتی صنعت موضوع تامین خوراک می‌باشد. هم اکنون ما با ۷۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت اسمی خود در حال کار می‌باشیم. علت مشکل خوراک هم به دو موضوع باز می‌گردد: اول اینکه واحد‌های تولیدکننده خوراک ما بعضا جایی که خوراک آن‌ها خوراک مایع است دریافت خوراک مایع و تولید خوراک پروپیلن برای آن‌ها اقتصادی نیست و زیان ده است. در این زمینه ستاد تنظیم بازار هم مصوبه‌ای را در دی ماه ۹۹ دارد که به شرکت ملی صنایع پتروشیمی اجازه می‌دهد که علاوه بر ۹۵ درصد قیمت فوب برای تامین خوراک پتروشیمی‌های داخل که نیاز بازار داخل را تامین می‌کنند، بین ۵ تا ۱۰ درصد دیگر هم به خوراک مایع مجتمع‌های پتروشیمی تخفیف دهند که این قانون هم اکنون در اختیار تصمیم گیرندگان هست که باید به آن عمل کنند اگر این اتفاق رخ دهد شاید کوتاه‌ترین زمان در دسترس برای خوراک جم پیلن همین مسئله است.

ادامه این خبر را از لینک زیر بخوانید:

https://nabzebourse.com/fa/news/43683

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی