بازدید 3625
۱

تحریم‌های اروپا علیه مسکو تاثیر معکوس دارد

لئونید اسلوتسکی نماینده پارلمان روسیه و رهبر حزب لیبرال دموکرات گفت: تحریم های اتحادیه اروپا تاثیرات منفی بر اقتصاد این اتحادیه و مشکلات شهروندان اروپایی را افزایش می دهد.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹ 23 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، اسلوتسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه جمعه شب در پیام تلگرامی نوشت: محدودیت های بروکسل هر روز مضحک تر می شود، بوروکرات های اروپایی گروگان سیاست روس هراسی خود شده اند و اکنون به دور خود می چرخند. تنها چیزی که آنها می توانند به دست آورند افزایش اثر عکس تحریم ها بر شهروندان خود و اقتصاد کشورهای اروپایی است.

به گفته رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه، تحریم های اروپا برای توقف عملیات جنگی در اوکراین نیست و بروکسل به خوبی آن را درک می کند اما همچنان به تغذیه ماشین ضد روسیه ادامه می دهد.

اتحادیه اروپا روز پنجشنبه هفتمین بسته تحریمی ضد روسیه را اعلام کرد، نماینده لیتوانی در اتحادیه اروپا در این خصوص اعلام کرد: نمایندگان کشورهای اتحادیه اروپا هفتمین بسته تحریمی علیه روسیه که شامل ممنوعیت واردات طلای روسیه است را تصویب کردند.

به گزارش اسپوتنیک، علاوه بر ممنوعیت واردات طلا از روسیه، بسته تحریمی جدید «تمهیدات کنترلی جدیدی را بر صادرات و نیز بلوکه کردن دارایی ها اِسبربانک» را نیز دربر می گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اصولا تحریمها کاغذ پاره ای بیش نیستند.....
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی