بازدید 7175

تجربه هیجان انگیز خودروهای لوکس

کد خبر: ۱۱۳۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 02 August 2022

تجربه هیجان انگیز خودروهای لوکس

رانندگی با خودروهای لوکس فرصتی نیست که همیشه در اختیار ما باشد. افزایش سرسام آور قیمت ماشین و کاهش قدرت خرید، مشکلی است که مخصوصا در چند سال گذشته در کشور ما وجود دارد.

استفاده از خودروهای لوکس جهت برگزاری مراسمات خاص مانند ازدواج یا قرارملاقات های کاری و غیره امر مرسومی محاسبه میشوند. برای استفاده از این خدمات و حل این مشکل می‌توان به راه های جایگزین مانند اجاره ماشین اشاره کرد.

این مسئله در بسیاری از کشورهای دنیا در حال جایگزین شدن با خرید خودرو است.

خلاص شدن از هزینه های استهلاک خودرو و استفاده از امکانات به‌روز و فوق العاده خودروهای مورد تایید جهانی، مزیت های استفاده از خدمات اجاره ماشین است.

شرکت ناواران تنها شرکت دارای مجوز در حوزه حمل و نقل است که با ارائه خدمات به مشتریان، سعی در برطرف کردن نیازهای اشاره شده دارد.

با اجاره خودرو از این شرکت، میتوانید در هر نقطه از ایران، بدون نیاز به چک یا سند، خودروی دلخواه خود را کرایه کرده و در شهرهای دیگر آن را عودت دهید.

از خدمات ویژه ناواران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امداد رسانی در هر نقطه از ایران
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث
  • امکان دریافت خودرو در فرودگاه ها و هتل ها

انواع برند خودرو:

ناواران با توجه به نیازها و سلایق مخاطبان، خودروهایی را انتخاب کرده است که حداکثر بازدهی را برای مشتریان فراهم آورد. اگر هدف شما یک مسافرت برون شهری است، می‌توانید از انواع خودروهای فیدلیتی، کیا سراتو، کیا سورنتو و غیره استفاده کنید.

برای مسافرت های خانوادگی نیز خودروهای تویوتا هایس را در نظر گرفته است. این خودرو تا 14 نفر گنجایش دارد و می‌توانید بدون نگرانی از محدودیت فضا، حداکثر لوازم سفر را نیز همراه خود ببرید.

خبر هیجان انگیز این شرکت برای مسافرین جزیره زیبای کیش، امکان اجاره خودروهایی همچون دوج ، شورلت و سایر خودروهایی است که در نقاط دیگر کشور امکان برخورداری از آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اگر از اتومبیل های معمولی خسته شده اید و دوست دارید خودرو های لوکس را تجربه کنید و درباره آن بیش تر بدانید. در این بخش می توانید با سفر لذت بخش با اجاره 4 خودرو برتر ناواران آشنا شوید.

نحوه اجاره خودرو:

تجربه هیجان انگیز خودروهای لوکس

با جست‌وجوی ناواران و ورود به سایت این شرکت، می‌توانید با انتخاب شهر، خودروی موردنظر و موعد تحویل دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت رزرو کنید.

علاوه بر این، جهت سهولت در اجاره خودرو و ارتباط با پشتیبانی در طول سفر، میتوانید از اپلیکیشن ناواران با رابط کاربری عالی و خدمات متمایز استفاده کنید.

همچنین داشتن حداقل سن 20 سال و داشتن گواهینامه و ارائه مدارک شناسایی از حداقل الزامات شرایط تحویل خودرو است.

سخن پایانی

ناواران با رویکرد اعتماد به مشتریان، با ایجاد نمایندگی های متعدد در شهرها و فرودگاه های اصلی کشور، سعی در ارائه بهترین خدمات در حوزه رنت ماشین را دارد. اجاره خودرو از اشخاص یا سایت های غیررسمی نه تنها موجب اطمینان خاطر شما نمی‌شود بلکه ممکن است دردسرهایی از قبیل کلاهبرداری و ... را در پی داشته باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی