بازدید 6824

کوثری: ایران یک لیتر نفت و بنزین به جایی باج نمی دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی می گوید ایران در زمینه محموله های نفت کش هایش هیچ تسامح و تساهلی را روا نداشته و یک لیتر نفت و بنزین به جایی باج نمی دهد.
کد خبر: ۱۱۳۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 28 August 2022

به گزارش تابناک به نقل از برنا، محمداسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم ، در پاسخ به این سوال که «با توجه دزدی های دریایی آمریکا در ۲ سال اخیر و مصادره نفت و بنزین ایران ، آیا اقدامی برای توقیف و مصادره نفتکش های متخلف در خلیج فارس انجام شده است؟»، گفت: هر اقدامی که در این زمینه شده یا می شود، پیش از عملیات‌های ایران در این زمینه انجام شده و هیچ اقدامی از جانب آن ها بی‌پاسخ نمانده و نمی‌ماند

عضو کمیسیون‌ امنیت ملی مجلس: ایران یک لیتر نفت و بنزین به جایی باج نمی دهد

وی در اینباره تاکید کرد:اگر آن ها نفت کش ما را خالی کنند ما قبل از آن نفتکش آن ها با عملیات را گرفتیم و مشکلی هم در این زمینه نداریم چرا که روال کار متخلفانه آن ها را می شناسیم و بارها نفت و بنزین ما تحت برنامه ریزی ان ها برای راهزنی واقع شده است.

این نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد:ما یه لیتر نفت و بنزین به هیچ جایی از دنیا باج نمی دهیم و آمریکا خوب می داند که در این زمینه در این زمینه در زمین باخته و متضرر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۰
ولي مفت مفت ميدش به لبنان
ولی هزاران لیتر نفت و بنزین رو مفت میده به لبنان
یک لیتر عددی کاملا درست است
ونزوئلا ... لبنان و ... مستثنی هستند
اتفاقا به خیلی جاها باج میده
بیچاره یه مسئول هم که راست می گه ملت باور نمی کنن. خب درست گفته دیگه ظرف یک لیتری ندارن بجاش با کشتی می دن
باج نمیدن هبه میکنن تا شرعا درست باشه دمتون گرم نفت 100 دلار شده 1ملیون بشکه در روز میفروشین طبق امار خودتون حالا مابقی تولید کجا میره مفت چنگتون ولی پول اون یک میلیون بشکه چی می شه . راستی شما بازنشستگی ندارید چقدر از این دکون ها باز کردید واسه خودتون ببین از اول انقلاب تا حالا همتون با نوه و نتیجه و ندیده هنوز سر کارید فقط محل و اتاقتون عوض میشه وگرنه خروجی مفیدی ندارید .
سفیر ایران در بیروت در دیدار با یک مقام لبنانی تاکید کرد که تهران آماده ارسال سوخت به لبنان به محض قبول دولت این کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از النشره، علی حجازی، دبیرکل حزب سوسیالیستی عربی بعث با حضور در سفارت ایران با مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان دیدار و رایزنی کرد.
مجانی چی؟
ولبتری ۵۰۰ تومان در خلیج فارس میفروشید
با فروش نفت به صورت غیررسمی و دریافت ارز نقدی بر روی عرشه ان، منابع حاصله مشخص نیست به کدوم حساب در انگلیس و یا جاهای دیگر واریز می گردد.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی