بازدید 7818

با عقب نشینی دلار، طلا اندکی تسکین یافت

اونس طلا امروز فشار فروش اندکی را تجربه می کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ 30 August 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، با عقب‌نشینی دلار از اوج ۲۰ ساله خود قیمت طلا در روز سه‌شنبه اندکی بهبود یافت ، اگرچه سیگنال‌های سختگیرانه از سوی فدرال رزرو همچنان بر بازار تاثیر می‌گذارد.

هر اونس طلا با ۰.۱ درصد افزایش به ۱۷۳۸.۵۵ دلار رسید، در حالی که قیمت معاملات آتی طلا با افزایش مشابهبه بالای ۱۷۵۰ دلار در هر اونس رسید. ضعف جزئی دلار به افزایش قیمت شمش در روز دوشنبه کمک کرد. دلار در برابر یورو به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه بانک مرکزی اروپا سیاست های پولی را با شدت بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا تصور می شد تشدید خواهد کرد، عقب نشینی کرد.
اما چشم انداز فلز زرد به دلیل چشم انداز نرخ های بهره بالاتر در ایالات متحده به شدت کاهش یافته است. طلا هفته گذشته پس از اینکه فدرال رزرو اعلام کرد برنامه ای برای تسهیل در مسیر انقباض سیاست پولی خود ندارد، کاهش یافت. این حرکت دلار را به اوج ۲۰ ساله سوق داد و همچنین بازدهی کوتاه مدت اوراق خزانه داری را افزایش داد.
بازارهای فلزی اکنون به داده های حقوق و دستمزدهای آینده ایالات متحده در این هفته نگاه می کنند. قدرت در بازار کار به احتمال زیاد به فدرال رزرو فضای بیشتری برای افزایش شدید نرخ بهره می دهد.
پس از اظهارات فدرال رزرو در روز جمعه، بازارها با احتمال بیشتری برای افزایش ۷۵ واحدی توسط بانک مرکزی در ماه سپتامبر قیمت گذاری می کنند. علیرغم ضعف در بازارهای سهام و ارز، طلا ورودی های محدودی را به عنوان یک پناهگاه امن مشاهده کرده است. اما اگر چشم انداز اقتصادی بدتر شود، این می تواند تغییر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی