بازدید 12026
۳

درگیری شدید در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان

ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نخستین دقایق بامداد سه شنبه به وقت محلی از وقوع درگیری در مرزهای دو کشور خبر داده و یکدیگر را به انجام حملات مرزی و تضعیف آتش بس شکننده متهم می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 13 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، وزارت دفاع ارمنستان دوشنبه شب در بیانیه‌ای مدعی شد که «صدای انفجار ناشی از حملات جمهوری آذربایجان در چندین شهر مرزی شنیده شده است که آتش بس شکننده در قره باغ را تضعیف کرد».

در این بیانیه ادعا شده است: «نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان، اراضی ارمنستان را هدف حملات توپخانه‌ای و پهپادی خود قرار دادند».

وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد که «نیروهای آذربایجان ساعت ۱۲ نیمه شب دوشنبه اقدام به گلوله باران مناطق مرزی ارمنستان کرده‌اند».

در همین حال، رئیس کمیته پارلمانی حمایت از حقوق بشر ارمنستان نیز مدعی شد: «جمهوری آذربایجان مناطق مرزی ارمنستان را هدف حملات خود قرار داده است».

از طرف دیگر، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان ادعا کرده که «بخاطر اقدامات تحریک امیز ارمنستان، درگیری های مرزی رخ داده است».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳
ارمنی جماعت فقط مشت اهنین می فهمه باید زنگه زور و ایروان را پس بگیریم
محاسبات ترکیه درست است روسیه تا چند مدت دیگر تجزیه خواهد شد و ترکستان بزرگ تشکیل خواهد شد جنگ قره باغ مقدمه تشکیل ترکستان بزرگ است ترکیه با سیاست دارد روسیه را در سوریه و اوکراین در باتلاق فرو میبرد و پوتین احمق با جنگ طلبی هایش بزرگ ترین خیانت را به روسها کرد در حالی که روسیه توان مقابله با اوکراین را ندارد این دن کیشوت برای دنیا شاخ و شانه میکشد
باز این دو تا روستا افتادند به جون همدیگه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی