بازدید 9121

پلیس انگلیس در پی تظاهرکنندگان خشن در لندن

در تارنمای پلیس انگلیس، عکس ۱۳ نفر از افرادی را که در برابر سفارت ایران در لندن، اقدام به آشوب‌گری و از فرمان پلیس سرپیچی کردند، منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ 28 September 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن‎‎، پلیس انگلیس با انتشار عکس‌های افرادی که در تظاهرات چند روز اخیر در برابر سفارت ایران به نیرو‌های پلیس آسیب رساندند، از فرمان پلیس سرپیچی کردند و نظم عمومی را در این کشور بر هم زدند، از مردم خواست تا با معرفی مکان و شناسایی هویت آنان به پلیس، در بازداشت شان کمک کنند.پلیس انگلیس در پی تظاهرکنندگان خشن در لندن

در تارنمای پلیس انگلیس، عکس ۱۳ نفر از افرادی را که در برابر سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، در روز یکشنبه ۲۵ سپتامبر، سوم مهر ماه، دست به اقدامات آشوب‌گرانه زدند و از فرمان پلیس سرپیچی کردند‏، منتشر شده است. در اطلاعیه پلیس انگلیس آمده است که رفتار غیرقابل قبول این مجرمان، موجب جراحت شماری از نیرو‌های پلیس و بستری شدن تعدادی از افسران شده است.

در این اطلاعیه از قول یکی از فرماندهان بخش نظم عمومی پلیس انگلیس آمده است: "هر فردی که درصدد تظاهرات قانونی است، باید در امان باشد و نباید با تنش و بی نظمی مشاهده شده در روز یکشنبه، روبرو شود".

کارن کایندلی، تاکید کرد که ما تحمل نخواهیم کرد مردم یا نیرو‌های پلیس که در صدد برقراری نظم اند، هدف حمله قرار گیرند و زخمی شوند و اکنون همه تلاش را به کار خواهیم گرفت تا افراد مسئول آن اقدامات خشن، به پای میز عدالت کشانده و مجازات شوند.

در این اطلاعیه از عموم مردم خواسته شده است تا به شناسایی افراد متهم که هر یک با شماره مجزا مشخص شده اند‏، کمک کنند و افراد مطلع، هرچه زودتر با پلیس تماس بگیرند. همچنین، شماره تلفن و راه‌های تماس در شبکه‌های اجتماعی نیز برای علاقه‌مندان در شناسایی متهمان، درج شده است.

در روز‌های اخیر به بهانه درگذشت مهسا امینی، شماری از عناصر ضد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و مرکز اسلامی انگلیس حمله کردند و با سنگ، آجر و بطری و دیگر اشیاء به ساختمان سفارت کشورمان و مرکز اسلامی خسارت وارد کردند. در جریان حمله به سفارت و سنگ پرانی آنان‏، شماری از نیرو‌های پلیس انگلیس مصدوم شدند.

آشوبگران و مهاجمان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسیر عزیمت به سوی مرکز اسلامی انگلیس به شماری از دوستداران اهل بیت پیامبر (ص) که عمدتا پاکستانی و عراقی و در حال عزاداری بودند، حمله کردند و با سوت و کف زدن و توهین و فحاشی به مسلمانان و به مقدسات اسلامی و حجاب، آنان را تروریست خطاب کردند.

آشوبگران همچنین با سنگ و چوب و مشت و لگد، شماری از مسلمانان را هدف قرار دادند و زخمی کردند. مهاجمان علائم، پرچم‌ها و تصاویر سران گروهک‌های مخلتف اعم از گروه‌های تجزیه طلب، منافقین، سلطنت طلبان و گروهک هایی را که علیه ملت ایران دست به ترور زدند و حملات مسلحانه انجام دادند، حمل می‌کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی