بازدید 9292
۲

تهیه‌کننده مشهور با ۱۱ اتهام تعـرض محاکمه می‌شود

با تشکیل هیات منصفه، هاروی وایْنْسْتین تهیه کننده آمریکایی با ۱۱ اتهام روز دوشنبه در لس‌آنجلس محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 22 October 2022


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هاروی وایْنْسْتین که برنده جایزه اسکار برای تولید فیلم شکسپیر عاشق و هفت جایزه تونی برای بازی‌ها و موزیکال‌های گوناگون از جمله آگوست: اوسیج کانتی با اتهام‌ آزار جنسی چندین زن که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ رخ داده مواجه است.

دادگاه رسیدگی به اتهامات جنسی واینستین ۷۰ ساله که به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاده بود، از روز دوشنبه آغاز می‌شود که عمدتا به اتهام‌های ۵ زن مربوط می شود.

هیات منصفه دادگاه که متشکل از ۹ مرد و سه زن هستند صبح پنجشنبه انتخاب شده‌اند.

در این دادگاه افرادی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند علیه واینستین شهادت خواهند داد. مل گیبسون بازیگر و کارگردان مطرح آمریکایی نیز قرار است در این دادگاه شهادت دهد.

واینستین که ۲۱ اسفند گذشته در دادگاهی در نیویورک به جرم تجاوز و آزار جنسی به ۲۳ سال زندان محکوم شد، در حال گذراندن محکومیت خود بوده و قرار است در مرکز اصلاح و تربیت برج های دوقلو در لس آنجلس محاکمه شود.

او در جلسه دادرسی گفته بود از وضعیتی که به وجود آمده احساس تاسف می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
اگه ايران بود زنان مورد تعرض قرار گرفته را مجبور به خفه شدن ميکردند و آقاي کارگردان هم به پرورويي تمام اعاده حيثيت ميکرد
ازقیافش معلومه که ابداً اعتقادی به تاوان پس دادن دربرابراشتباهات دراین دنیا ویا دنیاهای دیگه!!!! نداره چنین افرادی خیلی خیلی خیلی و... خطرناک هستن یعنی فقط کافی است فرصت خلاف داشته باشد بدون معطلی وبا شدت! والبته بصورت خیلی فجیع! آن رامرتکب میشوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی