بازدید 29843

کاریکاتور اهانت‌آمیز درباره جام جهانی قطر

قطری‌ها از کاریکاتوریست فرانسوی که در کاریکاتور خود با موضوع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲، اعضای تیم ملی فوتبال قطر را تروریست دانسته است،​ انتقاد کردند.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 10 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی «آر تی»، در فاصله (کمتر از) ​دو هفته مانده به متمرکز شدن توجه جهانیان به کشور خاورمیانه‌ای قطر که میزبان رقابت‌های جام جهانی فوتبال است، این کشور امیرنشین از اروپا که با وجود داشتن رابطه تجاری با دوحه، ​​آن کشور را با کاریکاتوری تازه،​ به سخره گرفته است، انتقاد کرد.

نواف آل ثانی، سخنگوی وزارت دفاع قطر گفت: نمونه‌های روشنی از اینکه کاریکاتور‌های اروپایی چه در سال ۱۹۴۰ و چه در سال ۲۰۲۲، سرشار از نژادپرستی، بیگانه ستیزی و نفرت است، دیده می‌شود.

آیا آنان هیچ درسی از تاریخ طولانی ​ تاریک، فراملی گرا و استعمارگرانه شان نیاموخته اند؟

گفتنی است، یک هفته نامه فرانسوی در آخرین شماره خود، به قطر و رقابت‌های جام جهانی پرداخته است و در آن، کاریکاتوری را از تیم ملی فوتبال قطر به چاپ رسانده و​ اعضای تیم ملی قطر را در لباس تروریست‌ها تصویر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۳
نیاز به واکنش نبود. دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
خودشون تروریست همه جانبه اند اما با ژست متمدن وکروات . اونوقت دیگران را تروریست می‌نامند.
تروریست شمایین ونیز تروریست‌های موجود رو هم شما وهمدستانتون در منطقه ایجاد کرده اید .مسلمان تروریست نیست .ضد تروریسته .
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
اگر الان زمانی بود که قطر در سوریه آشوب کرده بود بازم همینو می گفتی؟!
پاهاشون رو خیلی قشنگ کشیده
اسم تفنگ هاشون چیه ؟
یکی به این فرانسویها در مورد جزایری که هنوز مستعمره اونهاست، نسل کشی میلیونی در رواندا، استعمار و قتل و غارت الحزایر، جنایت‌ها در دادن سلاح در جنگ عراق علیه ایران و ... یادآوری کنه
حالا برین هی ازاین غربیای کثیف تبعیت کنید
فقط‌سمپاشی‌میکنن‌که‌توآسیابرگذارنشه وآسیارو‌مهدترورمیخوان‌جلوه‌بدن
فرانسوی ها، کشتارها و نسل کشی هاشونو توی الجزایر و آفریقا میخوان با این کارها لاپوشانی کنند.
عالی بود
قدرت رسانه و هجمه تبلیغاتی برنامه ریزی شده از جنگ اتمی خطرناکتر است!بخشی از مردم جهان سوم و کشورهای توسعه نیافته چنان محسور تبلیغات غرب شده اند که به عنوان سربازان بدون جیره و مواجب در حمایت از غرب خودشان را هلاک می کنند در حالی که هیچ نقطه از جهان از اثار وحشیگری غربی ها در امان نبوده،از قتل عام میلیونی سرخپوستهای آمریکا تا به بردگی گرفتن دهها میلیون آفریقایی و استعمار آفریقا و آسیا تا قتل عام نیمی از مردم الجزایر توسط فرانسوی ها و آپارتاید انگلیسی ها در آفریقای جنوبی و....تا بمب اتمی در هیروشیما و ناکازاکی و بیش از 100میلیون کشته در دو جنگ جهانی و پیدایش داعش و گروههای تکفیری بخش کوچکی از توحش همان غرب است که برخی انسانهای نا آگاه امروزه فریفته ادعای حقوق بشری آن هستند!جالب اینکه حالا اونها شده اند آدم خوبه و بعضی از ما...شده داستان خر برفت و خربرفت......
عاقبت نیکو نگردد آن که بنیادش بد است تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است !
صدها سال عمل و ترویج نژادپرستی و قتل و کشتار و تجاوز و اشغال و استعمار هیچوقت نمی تواند با قالب کردن مهد تمدن به به ملت های دیگر به فراموشی سپرده شود ! از نظر غربی ها اقدام به هیچ منکری بخاطر منافع آنها ممنوع نیست و هر اقدامی از طرف دیگران حتی در منتهی علیه خوبی میتواند به هر دلیل و بهانه ای بد جلوه داده شود ! اینک غربی ها با توجه باینکه بزرگترین با شکوهترین و لاکچری ترین مسابقات جام جهانی توسط کسانی غیر از خودشان در حال انجام است به یاوه گویی افتاده اند !
اقا اینا همش میخوان جنگ راه بندازن حالا جام جهانی بهترین وقت اقا اینا خبر از جنگ جهانی و جنگ اتمی و جنایت دوباره اسراییل امریکا عربستان فرانسه است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست