اخبار مهم کدال یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱

روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲ 14 November 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

اطلاعات با اهمیت رانفور

شرکت رانفور در نظر دارد ملک مازاد و بدون استفاده خود واقع در بلوار میرداماد به نام ساختمان نگین دارای ۴۲۱ متر عرصه و ۵۴۰۷ متر اعیان (در مرحله بازسازی) که مورد نیاز شرکت‌های هم گروه است را بر مبنای ارزش کارشناسی واگذار نماید. کلیات موضوع در روز جاری به تایید هیات مدیره شرکت رسیده است بدیهی است، اثرات این موضوع بر صورت‌های مالی شرکت، در صورت قطعی شدن معامله و تعیین مبلغ آن اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعات با اهمیت وآذر

آگهی‌های مزایده‌های منتشره در روزنـامـه‌های کثیرالانتشار شـرکت وآذر، مهد آزادی و اطلاعات مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ و ۱۴۰۱/۰۸/۱۲ و اطلاع رسانی‌های انجام شده در سامانه کدال در خصوص فروش ۹۱۴، ۹۹۹، ۹۹۶ سهم معادل ۳۰.۵ درصد سهام شرکت مجتمع فولاد صائب تبریز (سهامی خاص) و باتوجه به صورتجلسات کمیسیون معاملات شرکت مبنی بر عـدم مراجعه و ارائـه هرگونـه پیشنهـادی در مهلت مقـرر از طرف اشخـاص حقیقــی و یا حقوقـی، هیئت مدیره مصوب نمودند باعنایت به بدهی شرکت از بابت خرید سهام مذکور به شرکت گسترش فولاد تبریز (مجموعه شرکت سرمایه گذاری دریک) مذاکرات لازم توسط مدیرعامل شرکت جهت فروش یا تهاتر به شرکت مذکور یا سایر اشخاص حقیقی و حقوقی با رعایت کلیه قوانین و دستورالعمل‌ها و همچنین صرفه و صلاح حداکثری سهامداران اقدام نمایند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم سخواف

پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۹ که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت سخواف که در ساعت ۱۳:۳۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ در استان خراسان رضوی، شهر خواف به آدرس خراسان رضوی-شهرستان خواف-میدان شهید صبوری، جاده کارخانه سیمان، کارخانه سیمان مجد خواف. برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده قیستو

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت قیستو که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان فاطمی خیابان شهید گمنام پلاک ۱۴ طبقه ۴ انجمن صنفی کارخانجات قند و شکر ایران برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره مدیریت (اصلاحیه)

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست کدال اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی هوشیار ممیز) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ هیئت مدیرة شرکت مدیریت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به منظور گسترس فعالیت‌ها به جهت تامین منافع سهامداران ارائه می‌گردد.

اطلاعات با اهمیت تپسی

شرکت تپسی در راستای سهولت استفاده کاربران از خدمات ارائه شده، سرویس اعتباری (BNPL) خود را رونمایی کرده است. سرویس اعتباری به کاربران این امکان را می‌دهد که هزینه سفر‌های خود را در پایان هر ماه و به صورت اعتباری تسویه نمایند، این امر موجب استفاده آسان‌تر کاربران و افزایش وفاداری مشتریان برای شرکت خواهد شد. پیش بینی می‌شود، بازگشایی این سرویس درمرحله اول، ۱۰ درصد رشد در تعداد سفر و ۱.۵ درصد رشد درآمد عملیاتی را به همراه داشته باشد. شایان ذکر است مرحله اول این سرویس با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار، برای ۱۵ درصد از مسافران خواهد بود و با افزایش اعتبار می‌توان این سرویس را برای درصد بیشتری از مسافران گسترش داد.

تغییرات اساسی در قرارداد‌های مهم شتوکا

عطف به افزایش اندک قیمت فروش کالا‌های تولیدی در سال جاری نسبت به سال گذشته و از طرفی نوسانات افزایشی قیمت نفت و مواد اولیه مرتبط با صنعت رنگ و رزین موجب پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی با شرکت معظم فولاد مبارکه جهت اصلاح قیمت‌های فروش گردید که پس از چند ماه مذاکره و جلسات متعدد در تاریخ ۲۱/۰۸/۱۴۰۱، شرکت شتوکا موفق به اخذ تعدیل به مبلغ ۹۲.۷۱۹.۸۶۱.۶۸۲ ریال مربوط به فروش شش ماهه اول سال جاری گردیده است. لازم به ذکر است این شرکت در حال رایزنی با شرکت معظم فولاد مبارکه اصفهان جهت اخذ تعدیل بابت نرخ‌های فروش شش ماهه دوم سال جاری می‌باشد که در صورت تحقق این امر مراتب در اسرع وقت از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده درازک

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ در اجرای ماده ۱۷ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و پیرو افزایش سرمایه شرکت درازک از مبلغ ۸۸۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، نتایج خالص وجوه ناشی از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده ۶۸۹,۸۳۲,۲۵۳,۱۰۷ ریال و مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۸۳۱۲ ریال می‌باشد.

بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های جدید شپترو

با راه اندازی پروژه افزایش فشار گاز خوراک پالایشگاه آبادان موسوم به پروژه گازکوب روزانه ۶۰ تن گاز مازاد دریافت می‌گردد که مواد اتیلن و پروپیلن از محل آن قابل استحصال می‌باشد. بادریافت روزانه ۶۰ تن خوراک از پالایشگاه آبادان، به همین میزان مجتمع را از خرید پروپان بی نیاز می‌کند و موجب کاهش ۱۳۷ میلیارد ریال از هزینه‌های تولید شرکت شپترو به صورت ماهانه می‌گردد.

عملکرد ۶ ماهه غگلستا

شرکت غگلستا در ۶ ماه منتهی به ۱۴۰۱/۶/۳۱؛ سود خالص هر سهم ۹۲۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۶۸ درصد افزایش یافته است. سود ناخالص با افزایش ۱۰۵ درصدی ۹۵۱,۲۷۵ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۴۸۷,۷۹۰ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود نقدی وپاسار (اصلاحیه)

برنامه زمانبندی پرداخت سود سهام شرکت وپاسار منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ بدین صورت است که: سود سهامداران حقیقی و سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری سجامی در تاریخ ۲۵/۸/۱۴۰۱ از طریق سامانه سجام پرداخت می‌گردد. سهامداران حقوقی دارای یک تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ سهم در تاریخ ۲۵/۸/۱۴۰۱ و دارای ۱,۰۰۰,۰۰۱ تا ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم در تاریخ ۲۶/۸/۱۴۰۱ و از ۵۰,۰۰۰,۰۰۱ سهم به بالا در تاریخ ۲۸/۸/۱۴۰۱ برای دریافت سود با همراه داشتن معرفی نامه و آخرین روزنامه رسمی به یکی از شعبه‌های بانک پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه نمایند. سود سهامداران حقیقی و سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه گذاری غیرسجامی در تاریخ ۱۹/۹/۱۴۰۱ با مراجعه به هر یک از شعب بانک پاسارگاد قابل دریافت خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی