بازدید 3379

مهريزي مديرعامل استيل‌آذين مي‌شود !

در جلسه امروز هيات مديره باشگاه استيل‌آذين، تغييرات مديريتي اين باشگاه نهايي خواهد شد تا با انتخاب رئيس جديد هيات مديره و مديرعامل جديد باشگاه، استيل‌آذين وارد مرحله تازه‌اي از فعاليت‌هاي خود شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۴ 22 August 2010

حسين هدايتي مالك باشگاه استيل‌آذين كه براي مدتي از امور باشگاه غافل شده بود، به دنبال اتفاقات پيش آمده در رابطه با پرونده علي كريمي به اين نتيجه رسيد كه با اضافه كردن دو فرد جديد به تركيب هيات مديره، تغييرات مديريتي مورد نظر خود را به مرحله اجرا بگذارد.

جام جم آنلاين: براساس شنيده‌ها مصطفي آجورلو در طول مديريت 7 ماهه خود در مسووليت مديرعامل نتوانست انتظارات مالك باشگاه را برآورده كند تا بويژه به دنبال قضيه علي كريمي كه هدايتي به هيچ‌وجه فكر نمي‌كرد مساله‌اي خانوادگي به چالشي بزرگ براي باشگاه تحت امرش تبديل شود، ذهنيت هايش راجع به آجورلو عوض شود. او در واكنش به قضيه اخراج علي كريمي به دنبال آنچه تظاهر به روزه‌خواري اين بازيكن در خلال يكي از تمرينات ذكر شد، به كنايه گفت اين باشگاه صاحب دارد و صاحبش نيز هنوز زنده است.

اگر چه اقدام مصطفي آجورلو در حفظ و صيانت از اصول و ارزش‌هاي ديني و اسلامي قابل تمجيد و تقدير است، اما بي‌شك وي مي‌توانست به جاي رسانه‌اي كردن موضوع روزه‌خواري علي كريمي، امر به معروف و نهي از منكر را در خفا انجام دهد تا اين شائبه ايجاد نشود كه او خواسته است از اين طريق پاسخي محكم به انتقادهاي كريمي از خود داده باشد.

به ويژه اين‌كه روز بعد از اخراج كريمي، توسط جمعي از بازيكنان استيل‌آذين اعلام شد كه در ظهر بازي با استقلال، ناهار را دسته جمعي در رستوران صرف كرده‌اند تا اين مساله و صحبت‌هاي ضد و نقيض دست اندركاران تيم، هيات مديره را به اين نتيجه برساند كه به منظور تحقيق و بررسي بيشتر، ضمن وتوي اخراج كريمي، پرونده را به كميته انضباطي باشگاه احاله دهد.

هدايتي كه كلي خرج كرده تا تيمش امسال به سوي قهرماني در ليگ برتر خيز بردارد، به هيچ‌وجه دوست ندارد كه تيمش تحت تاثير مسائل حاشيه‌اي قرار گيرد و براي همين سناريوي تغييرات مورد نظر خود را با صدور حكم براي امير رضا واعظي‌آشتياني و امير مهريزي به‌عنوان اعضاي جديد هيات مديره باشگاه استيل‌آذين استارت زد تا در جلسه امروز هيات مديره، تغييرات مورد نظر خود را به تصويب جمع برساند.

هدايتي براي آن‌كه خيالش را از مسائل مديريتي باشگاه راحت كند، تصميم دارد رياست هيات مديره را واگذار كرده و در اين زمينه به نفع واعظي‌آشتياني كنار برود. از سوي ديگر مهريزي نيز در اين عرصه به احتمال زياد جايگزين آجورلو در مقام مديرعامل باشگاه خواهد شد. مسووليتي كه پيش از اين نيز مهريزي در آن انجام وظيفه نموده و ذهنيت مثبتي را از خود بر جاي گذاشته است.


اگر چه در اين فعل و انفعال پيش‌بيني مي‌شد كه واعظي‌آشتياني در مقام مديرعامل ايفاي نقش كند، اما او در گفتگو با جام‌جم ضمن رد اين مساله گفت: همان‌طور كه پيش از اين نيز اعلام كرده‌ام تا وقتي ناپاكي‌ها در فوتبال، اين رشته را تحت‌تاثير امواج منفي خود قرار داده است، از پذيرش مسووليت اجرايي معذور خواهم بود. اگر امروز نيز مي‌بينيد كه به هيات مديره استيل‌آذين ملحق شده‌ام، بنا به خواست و اصرار حسين هدايتي است كه وظيفه ديدم حداقل به لحاظ فكري در خدمت اين باشگاه خصوصي فوتبال ايران باشم.
 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم