بازدید 7052
۹

دستگیری ۴ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از دستگیری ۴ اخلالگر بازار ارز و کشف ۷ هزار دلار آمریکا از آنان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 22 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ کامران ریاحی اظهار داشت: باتوجه به نوسانات شدید قیمت ارز در روزهای اخیر و سو استفاده دلالان در بی ثباتی کردن و ایجاد اخلال در بازار ارز طرح برخورد با دلالان ارزی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هماهنگی مرجع قضائی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح مأموران طی یک عملیات ضربتی موفق شدند ۴ دلال ارزی را حین انجام معامله غیرمجاز دستگیر و از این افراد بالغ بر ۷ هزار دلار آمریکا کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان با توجه به دلایل و مدارک موجود و با توجه به قیمت گذاری‌های کذب و غیرواقعی و فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به همراه پرونده برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با هشدار به مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی و بازار ارز گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان به صورت شبانه روزی تحرکات بازار را مورد رصد هوشمندانه خود قرار می‌دهد و از شهروندان نیز می‌خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص این گونه جرایم را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۹
یعنی الان مشکل حل میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
با 7 هزار دلار اخلال می کردند؟؟؟ واقعا جوک هستید
ارزی که روزانه فروخته میشه 70 میلیون دلار بصورت روزانه هستش حالا با فرافکنی و تحریف واقعیات مسلم که گرانی توسط خود دولت و در سامانه در دسترس خودشون صورت می گیرد میخواهید به 7 هزار دلار ؟؟؟!!!!دست 4 دلال ارتباط دهید . هرکدام که حق دارند 2هزار دلار داشته باشند میشه 8 هزار دلار. ضمن اینکه خود دولت عمدا و برای تامین کسری بودجه و پر کردن اختلاسها و جبران کسری بانکها اقدام به گرانی ارز نموده چون ارز دست دولت و نهادهای شبه دولتی هستش حالا گردن دیگران میندازید راست می گویید به واردکننده و دانشجو و بیماران و ... با دریافت مدارک به مقدار نیاز بدهید لزومی نداره از شهرستا برای 500 هزار تومان بیایند صف وایستند و دلالها برای هر 2000 دلار سهمیه تعیین شده حداقل 7 الی 8 میلیون کاسب شوند میشه بازار را مدیریت کرد البته کارشناس متخصص ندارین و یا به قصد این کارها را برای پوشش سایر گندکاریها نرخ ارز را 5 قیمته نموده اید.
بخاطر 7 هزار دلار؟؟؟ خجالت نمی کشین؟ خزید و فروش 7 هزار دلار شد اخلال در بازار ارز چرا اینقدر چرت می گین؟
عجب
کار دولته و تعمدا صورت می گیره . خودتون هستید
هفت هزار دلار؟ خودتون رو مسخره کردین؟ پول توو جیبی یکی از آقازاده ها که از جیب مردم ایران برمیدارن هم نیست
این چه خبر آخه :
وی افزود: در این طرح مأموران طی یک عملیات ضربتی موفق شدند ۴ دلال ارزی را حین انجام معامله غیرمجاز دستگیر و از این افراد بالغ بر ۷ هزار دلار آمریکا کشف کنند.
این مبلغ پول به دلار 40000 هزار تومن هم میشه 280 میلیون برابر با قیمت یه خودرو کویک دندهای
با قیمت یه ماشین کویک دنده ای بازار بهم ریخت این کارها ارز رو کنترل نمیکنه به جای این مسخره بازی ها اقتصاد کلان و سیاست های بد رو درست کنید
كاش جمشيد بسم الله مدير عامل بانك مركز ميشد. حداقل قيمت رو خودش تعيين ميكرد بيچاره رو.ي 9000 تومان ثابت نگه داشته بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی