بازدید 4146

دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر

کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 26 December 2022

رئیس بزرگترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر ‌پس از 4 سال زندگی در کوه‌های اطراف زاهدان بازداشت شد.

به گزارش ایران، سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر بالغ بر 78 تن انواع مواد مخدر در استان کشف و 56 باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این مدت در استان منهدم شده؛ همچنین چهار هزار و 178 عملیات علیه قاچاقچیان انجام شده که 61 مورد از این عملیات‌ توأم با درگیری بوده و تاکنون 65 قبضه سلاح، 9 فرستنده بی‌سیم، 501 دستگاه موتورسیکلت و 143 تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شده است.

قنبری عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون پنج نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند؛ همچنین رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از 4 سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علاوه بر مبارزه با سرشبکه‌های قاچاق با خرده‌فروشان نیز برخورد شده، گفت: در این ارتباط یک هزار و 148 نفر دستگیر شده‌اند. همچنین امسال بیش از 6 هزار نفر از معتادان تاکنون دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شده‌اند.

وی تصریح کرد: با اتحادی که بین قومیت‌های مختلف استان وجود دارد تیر خرابکاران به سنگ خورده و نتوانسته‌اند در استان به اهداف خود برسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی