بازدید 52084

سارا خادم‌الشریعه در شطرنج قهرمانی جهان کشف حجاب کرد

کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲ 27 December 2022

عضو تیم ملی شطرنج زنان ایران در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ جهان کشف حجاب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بر اساس تصاویر منتشرشده در سایت‌های داخلی از جمله خبرورزشی و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور سارا خادم‌الشریعه نفر نخست شطرنج زنان ایران، در مسابقات شطرنج قهرمانی جهان بدون حجاب ظاهر شد.

سارا خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج ایران، برای شرکت در مسابقات جهانی شطرنج سریع و برق آسا در آلماتی قزاقستان حضور دارد.

سارا خادم‌الشریعه در شطرنج قهرمانی جهان کشف حجاب کرد
در همین رقابت‌ها، میترا حجازی‌پور دیگر شرنج‌باز تیم ملی ایران در مسابقات جهانی شطرنج سریع و برق‌آسای جهان به میزبانی مسکو، بدون حجاب اسلامی مقابل حریف ظاهر شد. حجازی‌پور بعداز این رخداد از تیم ملی اخراج شد.

مهرماه امسال الناز رکابی ملی‌پوش سنگ‌نوردی ایران، بدون پوشش حجاب در مرحله فینال مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا روز یکشنبه ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) در سئول کره‌جنوبی، به میدان رفت که در بازگشت به کشور این اتفاق را سهوی اعلام کرد و گفت که در اثر آمادگی های پیش از آغاز مسابقه، فراموش کرده بود که پوشش موهای خود را تنظیم و چک کند.

آنچه در تصویر بدون حجاب سارا خادم‌الشریعه در آلماتی دیده می‌شود، نشان می‌دهد که این موضوع سهوی و اتفاقی نبوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۲۶
وزیر ورزش بره باهاش عکس بگیره و بهش تبریک بگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
متاسفانه ایشون در شب شهادت، حرمت حجاب فاطمی و مادرشون رو حفظ نکردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
ایشون و همسرشون شناخته شده هستن و قطعا از قبل برنامه ریزی و هماهنگی ها انجام شده است. حیف که چی رو با چی عوض می کنن
اى ادمهائى كه مى دانيد و ليك وانمود مى كنيد كه نمى دانيد ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
به نظرم خیلی هم خوب شده، آدم دیگه می دونه کدوم خانمها عفیف و با حیا هستند و شایسته احترام، و کدام ارزان و کم ارزش. دختره داشت با دوستان جنس مخالفش از پیاده رومون رد میشد به پسره گفت دستت رو از روی شونه ام وردار، پسره گفت آخه دستم باید به یه جایی تکیه داده بشه دیگه.
شنیدید همینقدر کم ارزش. زن در نقش جا تکیه دست. حالافکر کن اگر باحجاب بود این اتفاق ممکن بود رخ بده؟
عجب فامیلی داره!
به جای اینکه خادم شریعت باشه، خائن شریعت شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
تو چه فامیلی داری جای آنکه شناس باشی ناشناسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خائن کسایی هستن که خون مردم روتوشیشه کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
شریعت چیزی در مورد حجاب خانم ها نگفته. بجز زنان پیامبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
و همچنین آدمای دورو که در داخل حجاب دارن و وقتی شرایط رو برای بهره برداری میبینن کشف حجاب.احتمالا خانم میخواسته مستقیم تشریف ببره فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
خائن به شریعت این دختر شطرنج باز است یا کسی که میلیاردها تومان پول بیت المال را اختلاس میکند. ضمنا در کدام کشور اسلامی وضعیت حجاب مثل ایران است؟
کار بسیار جالبی کرده، در نهایت اگر با حجاب هم ظاهر می شد می توانست بدون دلیل ممنوع الخروج شود، الان حداقل دلش نمی سوزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
احتمالا بلیط آلماتی پاریس از تهران پاریس خیلی ارزونتر بوده
هیچ ربطی به هیچ کس ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
پس تو هم در مورد نظر دیگران ، فضولی نکن !!
یعنی بنظرتون مال خانم رکابی سهوی بوده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اگر به هیچکس ربطی ندارد، پس تو چرا حرف میزنی؟ پس همانطور که بتو ربط دارد به دیگران هم ربط دارد.. باید قوانین کشور را رعایت کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
اومدیم و در قوانین کشور آمده بود یک چشم هر نفر باید از جا در آورده شود. آیا باز هم باید رعایت شود؟
اي كاش اينقد كه دغدغه حجاب داريد، دغدغه معيشت مردم، كرامت انساني، احترام به حقرق بشر، انسانيت، براي مردم سرزمينتان داشتيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
حجاب هم بخشی از کرامت انسانی هست
ممل
| United States of America |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
مشکل ما با امثال شما این است که ما همزمان هم دغدغه حجاب داریم هم كرامت انساني، احترام به حقرق بشر و انسانيت.
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
داداش اونهایی که شما گفتید سخت وپرخرجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
همه اینها هست منتها کسانی مثل این خانم تو اون حوزه ها هم مشارکت فعال دارن!!
ع ق
| Qatar |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اینقد که برای بی حجابی ذوق می کنید کاش به دین و میهن و اخلاق علاقه داشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
امسال شماها ؛ کرامت و انسانیت رو ، تو لخت شدن میدونین !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
هر چی جای خودش
باید همه پایبند به قانون باشیم
اونی که مثل فریدون،جهنگیری،رحیمی و...اختلاس کردند تو زندانن
کسی هم که با کشف حجاب بی قانونی میکنع هم باید باهاش برخورد بشه
متأسفیم برا خانم هایی که نمی فهمند حجاب یعنی چه وچقدر خود را خوار و حقیر ابلهانه فکر می کنند متجدد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
تو که میفهمی حجاب بعنی چه یخورده از فوایدش و مضرات بی حجابی بگو ما هم بدونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
متأسفیم برا اونهایی که نمی فهمند حجاب یعنی چه وچقدر خود را خوار و حقیر ابلهانه فکر می کنند و متعفن هستید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
ببخشید اشتباه منفی زدم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
فایده حجاب یعنی ادمهای حیض کمتربه قدوقامت یک بیحجاب نگاه میکنن وبچه مردم رواز راه بدر . ن. میکنندهمین بیحجاب ها جامعه روبه تباهی می‌کشند. معلومه ازاسلام هیچی یاد نگرفتی. البته بستگی داره چه دینی داری. مسیحی. کلیمی. ارمنی.. زرتشتی
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
نمیخواد واسه دیگران متاسف باشی چادرخودت روبگیربادنبره هرکسی روتوقبرخودش میزارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
تو سرت کن نشون بده یعنی چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
بله واقعا جای تاسف داره. اصلا به پرخاش همین دوستانی که با نظر شما مخالفت کردن توجه کنید متوجه فشار وجدان و فطرتشون روی خودشون می شید و گرنه اگر هم مخالف هستید می توانید مودبانه نظر بدهید.
ناشناس
| Canada |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
شماها روزی چقدر می گیرید اینارو می نویسید؟؟
قبل ازکشف حجاب چقدربنظرم خوشگل میومداماحالامیبینم چقدراشتباه میکردم،خدایی باحجاب خیلی جذاب بود دنیاوآخرت روبه بادداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اتفاقا الان خیلی زیباتر شده.
جلال
| Algeria |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
تاحالا فکر میکردم حجاب برای جلوگیری از تحریک مرد هستش. نگو پس هدف حجاب جذابترشدن بوده نمیدونستم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
باید اسم تورا گذاش فندوقی نظرت رابه فامیلهات نگی بهت
میخندند اقای فندوقی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
جلال|Algeria|۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
نوع جذابیت فرق میکنه
جذابیت زن با حجاب از نوع شخصیت هست نه جنسی و تهییج شهوت مرد
مثل جذابیت یک مرد دانشمند یا مرد زحمت کش یا مرد جهادگر یا مرد خوش اخلاق و و و ،با چهره خیلی معمولی
کمترین حق انسانی زندگی به روش دلخواهِ . سلامت و موفق باشن دختران ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
مهمتر از قشنگ حرف زدن، حرف قشنگ زدن است جناب ناشناس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
بله نه به عنوان نماینده ایران، به عنوان یه شخص عادی.
حجاب یک امر شخصی است و هیچ ارتباطی به هیچ کس ندارد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خیلی چیزا میتونه شخصی باشه ها !!!! بعد نری به قانون شکایت کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
در منزل بله کاملا شخصی هست. در اجتماع ولی موضوعی اجتماعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
تو هنوز نفهمیدی که یه امر شخصی نیست ! که اگه بود ، دین ؛ دستور رعایتش رو نمیداد !!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
حجاب جزیی از قانون اساسی ایرانه پس به همه مربوط میشه هیچ ربطی به اسلام نداره که بخواد هرکس هر طور میلش می‌کشه رعایت کنه این خانم به قانون دهن کجی کرده و مجرم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
کاش جلویم بودی، دستم را به شدت از راست به چپ جلوی صورتم حرکت می دادی، بعد که نقش زمین می شدی می گفتم دستم یک امر شخصی است.
به امید سربلندی و درخشش زنان ایرانی در همه عرصه ها و کوری چشم دشمن ایران و ایرانی
این چون با شرف هست و آزاده و آزادگی رو تو این میدونه که عامل شیطان باشه این کارو کرده
این زنان و دختران کشور که چجاب رو کنار میذارن، دشمن حجاب نیستن فقط میخوان آزادی خودشون رو در انتخاب پوشش متعارف داشته باشن.
اجبار به داشتن حجاب برای زنان به بهانه جلوگیری از تحریک مردان هم توهین مستقیم به مردان این کشور هست هم توهین به زنان کشور.
اگه مردی با دیدن موی زنان و دختران تحریک میشه و ایمانش متزلزل میشه همون بهتر که ایمانش بر فنا بره. ایمانی که با دیدن موی زنان متزلزل بشه دوزار نمی ارزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
کسی که با دیدن مو تحریک میشه حتما باید به روانپزشک مراجعه کنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
بنظرم ابتدا باید شما بری تحقیق کنی تا بدونی ایمان یعنی چه؟بنده خدا ایمان یعنی خود حجاب،ایمان یعنی نگاه نکردن به نامحرم و به عنوان لذت بردن،همین که الان همه در موردش گفتن و به جزییات صورت و بدنش دقت کردن یعنی بی ایمانی.و همین بس که اگر حجاب شخصی بود و سفارش خدا و اسلام نبود،خدا نمی‌گفت که حتی در موقع نماز باید تمام بدن زن پوشیده باشه.وقتی علم کافی ندارید لطفاً نظر ندید.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶

مو؟ یا چهره بدون حجاب ؟
در ضمن
مردی که با دیدن زیبایی یک زن تحریک نشه باید بره دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
جای خدا نشستی که حکم صادر میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
آقا محمد خدا تو همون قرآن سوره یونس آیه ۹۹همگفته که اکه
میخواست همه ایمان میاوردن یعنی هر چی آدم رو زمینه نه فقط مسلمونا بعدم میگه آیا تو میخوای با اکراه واجبار همه را خداپرست کنی؟
خب به کسی چه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
وقتی در تیم ملی حضور داره یعنی به همه مربوطه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اگه تو خونشون این کار رو میکرد هییییچ ربطی به دیگران نداشت!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
اگر به کسی چه، چرا اینجا اومدی خبر رو خوندی؟ با خودت رو راست باش.
وقتی راه هر گونه اعتراض را می بندید و در جهت رفع مشکلات عدیده ای که گریبان مردم ایران را گرفته، کوچکترین اقدامی نمی کنید، شکل و نوع اعتراضات هم دچار تغییرات می شوند. پس نمی توان به عکس العمل های مردم نظیر همین ورزشکار عزیزمان ایرادی وارد نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
حجاب قانون الهی است. اعتراضی اگر دارید بفرمایید درگاه الهی. در سایر موارد اگر اعتراض دارند راهش کشف حجاب است؟ مردان اعتراض داشتند چه کنند؟!
اشکالی ندارد برای کشورش مدال بگیرد آن مهم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
نه دیگه ...اینجاشو کور خوندی ...ایشونم مثل فیروزجا من بعد برای کشور دیگه ای بازی خواهند کرد.
همه مشکلات کشور به مو چند خانم گره خورده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
بچه جون اول بدون که هر چیزی جای خودش و قانون خودشو داره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
حالا چون ابرو کجه بزنیم چشم رو هم در بیاریم ؟؟؟؟ اتفاقا در مشکلات مالی ،حفظ حجاب خیلی واجب تره برای تحریک کمتر همدیگر
عینا مثل فقر که باعث افزایش سرقت میشه و باید بیشتر مراقب اموالمون باشیم
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
پدربزرگ شما از قانون فقط لفظشو بلدید
خخخخخخخ
حالا یک مورد بسیار کوچک را آنچنان بزرگ کنید، تا این نخبه هم از کشور تعبید شود!!!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
به درک که بره.غیر بد آموزی چی داره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
کاری ندارم به هیچی ،،، ولی مورد کوچک نیست بلکه وحشتناکه ... در مقابل رسانه ها علنا پشت پا زده به کشور و مردمش ... مسلما نمیخواد برگرده ....
ولی اینگونه مهاجرت خیلی غیر عزتمندانه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اتفاقا به رغم نظر شما، اینها وقتی خود مانع دیگرانند و وقتی میروند بهترشان می آیند. میخواهند با این فکر نخبه بودن باعث اختناق شوند و حرفشان بالای قانون باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
تعبید از ریشه عبد میادو به معنای عبادت است درستش تبعید هست
کیس رایگان پناهندگی و بلیط رایگان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
مثبت غلط
یه دنیا حرف!
اسلام در خطر افتاد ؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اسلام به کنار ... دنیامون؟بله دنیامون هم به خطر میفته ...امنیت روانی درکش سخته برای خیلی ها ،، امنیت جنسی هم به خطر میفتند ..تعداد زیادی بیماری جنسی که با بی بندوباری افزایش می یابد و همسر بی گناه به خاطر بی وفایی همسر ممکنه دچار بیماری جنسی شود و جالبه بیشتر هم خود زنان آسیب میبینند چون مرد خیلی بیشتر تنوع طلبی میکند و زنان عمدتا وفادارن حتی بی حجاب ها ... پس با بی حجابی باعث تنوع طلبی مردان نشوید
بیماری های جنسی با پوشش ،100 درصد کنترل نمیشه ..مخصوصا زگیل تناسلی که همه جای اطراف ناحیه
و تناسلی هم هست و ممکنه ریز باشه و دیده نشه ولی منتقل بشه خدایی نکرده ... حالا همسر طرف چه گناهی کرده که باید تاوان هوسرانی همسر هوسران را بدهد؟
البت اگر همسر بی گناه از حامیان بی حجابی باشد که خب گناهکار است و تاوان هم شاید بدهد خدایی نکرده

حالا بیماری های دیگر که با خون و حوله و غیره منتقل میشه جای خود و ممکنه از دختر خانواده به خانواده منتقل بشه

خلاصه بیدار شویم قبل از بدبختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اسلام همینطوری و کم کم به خطر می افتد. اگر تاریخ مطالعه کرده باشید، امپراطوری اسلامی در اسپانیا همینطوری سرنگون شد
هر فردی سلبریتی ،ورزشکار و کارمند و ...که درکشور هست و زندگی می کنه و حقوق می گیره ،معاش می کنه باید تابع قوانین اون کشور باشه و بس ،وما به عنوان شهروند و حقوق شهروندی خواستار برخورد با قانون شکنان هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
حقوق شهروندیتو عشق است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اینکه یک عده دزدی و رانتخواری میکنن هم بخشی از حقوق شهروندی ما هست؟ راستی این حرفها را زمان شاه هم می گفتی یا الآن قانون شناس شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
بله دقیقا حق شهروندی اکثریت مردم این کشور است.
کیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
اول باید قوانین به رفراندوم گذاشت ببینی چند درصد قبولش دارن
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
به تعداد منفی هایی که برای نطرت گرفتی نگاه کن و بعد دم ااز حقوق شهروندی بزن! حقوق شهروندی یعنی این که این همه ادم بر خلاف تو فکر میکنند و ولی در کشور قراره نظر تو اجرا بشه!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
مشکل همینجاست که 80 درصد مردم این قوانین رو قبول ندارن ولی قدرت قهریه دست اون 20 درصد دیگست که شما هم یکی از اونها هستی . اگه این درصدها رو هم قبول نداری چارش برگزاری رفراندومه که اتفاقا تو قانون اساسی هم پیش بینی شده ولی چون اون 20 درصد نتیجه رو میدونن از زیر بارش در میرن و با قلدری میگن رفراندوم قابل انجام نیست
خدای من کار ندارم ولی هزینه نگهداری مووو و مواد مو هم خیلی بالا رفته . خواب میخواد خوشگلیهاشو نشون بده این همه خرج مووو کرده ...شما بهترین ماشین و خریدی ولی حاضر نیستی از پارکینگ درش بیاری؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
تو دیگه رد دادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
شما جای ایشون کلاه بذار ببینم چند روز تحمل میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
اتفاقا بسیار ساده و نشان دهنده یک زن اصیل ایرانی است.
با سلام به همه دوستان
حجاب دستور صریح قرآن برای افراد مومن است. و ربطی هم به نظام و حکومت ندارد . وکسی که در برابر دستور خداوند تسلیم نباشد در واقع راه شیطان را انتخاب کرده است. مگر شیطان چی میگفت . من نظرم این است که به انسان سجده نکنم چون برترم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خیر
به این سادگی که شما می فرمایید نیست
فقهای بسیاری هم از خواندن قزآن به چنین استنباط متقنی که جنابعالی بیان کرده اید نرسیده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
و فقهای بسیار زیادی هم رسیده اند. لطفا چند نفر از آنها که نرسیده اند را نام ببرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خب من و ایشون میخواهیم بریم جهنم تو رو سننه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
اگه حجاب دستور صریح قرآنه پس چرا فقط ایران و طالبان اونو اجرا میکنند و کشورهای اسلامی دیگه مثل عربستان امارات قطر ترنیه پاکستان مالزی اندونزی و ... هیچکدوم اجباری به حجاب ندارن ؟ نکنه قرآن ما با اونها فرق داره یا مفسرین قرآن با هم فرق دارن ؟
وقتی با پول و حمایت دولت رفته باید طبق قانون کشورش رفتار کنه اگه با هزینه شخصی رفته باشه حق چنین کاریو داره وگرنه کارش جرمه دولت ایران باید حواسش به اینا باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
منظورت پول ملته دیگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
اکثریت ملت با این کار مخالفن و با دولت در این مورد موافقن. بنابراین تفاوتی نداره دولت یا ملت
حجاب یکی از ضروریات دین اسلام ویک امر اجتماعی است پس نمی توان گفت یک امر شخصی است ودر اجتماع نمی تواند فرد کشف حجاب کند ودر قران صراحتا به ان اشاره شده در واقع کسی که حجاب را قبول ندارد یکی از ضروریات دین را منکر شده در پایان اجازه دهید مراجع دینی در این مورد نظر دهند و لا غیر. والسلام.
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
غار حرا را بن سلمان داره طرحشو عوض میکنه خب فردا بگین قانون کشورشه به هیچکس مربوط نیست
مثل این میمونه که پول دربیار از هر راهی میخواد دربیاری چرا قوانین اسلامی رعایت نمیشه مگر حجاب از قوانین اسلامی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
بهتر است بگویی انقلاب جنسی بی بند و بارها
در ضمن فقط هم شرعی نیست قانون کشور هم هست
اینجور ادما نباشن خیلی بهتره تا بودنشان
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
دراین دنیا فقط تو یک نفر بودی چقدر حال میکردی
احمد احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
خانم یا آقای ناشناس آلبانی نشین، کاش شما هم نبودی تا به مفاخر کشور عزیزمون توهین کنی...!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
من موندم هرچی قهرمان و آدم بدرد بخوره تو بی حجابها و افراد مخالف حکومته ؟ نمیشه افرادی مثل شما که همه رو میخوایین بیرون کنید عرضه داشتید و با حجاب اسلامی واسه این مملکت افتخار کسب میکردید ؟ به خدا اینجوری شاید بی حجابها هم شما رو الگو قرار بدن
آیه ۵۹ احزاب: این آیه اولین آیه قرآن پیرامون حجاب است و در سال پنجم هجری نازل شده است.

(یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنی‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً) 

(اى پیغمبر به زنان و دخترانت و زنان مؤمنان بگو تا جلبابهاى خود را به هم نزدیک سازند. این ( کار ) نزدیکتر است به آنکه ( به حجاب و عفت ) شناخته شوند تا مورد تعرض و آزار ( فاجران ) قرار نگیرند و خداوند همواره آمرزنده و مهربان است.)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
فقط زنان پیامبر نه همه
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خیلی ها مسلمان نیستند جناب، مثل من که انتخاب نکردم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
واگر درسفینه اکتشافاتی بودیم باید چکار می کردیم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
قران برای زنان و دختران پیامبر و دختران مومنین توصیه کرده .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
سلام
همین آیه هم اجباری ندارد اول مربوط به زنان پیامبر هست دوم زنان مومن در دومیش کلی حرف هست اگر شخصی مومن نباشد چیست ؟؟؟؟؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
ما كه ديگر مسلمان نيستيم پس لازم نيست رعابت كنيم
پرچم ایران و اسرائیل هم که کنار هم گذاشتن اون بالا !!!
حجاب زیباست اما هرکس لیاقت این زیبایی را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
لا اكراه في الدين
حجاب مال خودتون بذاريد مردم ديگه راحت باشند
افرین دختر ایران، پیروز باشی
پس کاش خداوندرب العالمین زن راکچل می افریدکه ما انسانهای ناچیز دربرابرعظمت او راضی ترمی شدیم
بیرون کنید این افراد هزار چهره را،،،،،،،، استاد شطرنج هست که هست ،،،استاد قران،،، دکترای شیمی ،،،،پرفسور مغز ،وجراح قلب که نیست کمی مماشات کنید یک فاسد آگاه خشک شود بهتر از وجودش در ایران است
زمانی حجاب امر شخصیی میشه که تو خونه ی خودشو و تو چهار دیواری باشه اما در جای عمومی دیگه شخصی نیست میشه در انظار اجتماعی .متاسفم برای این خانم که انقد حقیره و خودشو با کشف حجاب داره نشون میده .بدبخت از بچگی تو سری خور بوده و دیده نشده .مجبوره اینجوری خودشون بیان کنه
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خارج ایران هست به کسی ربطی ندارند. حجاب امری کاملا شخصی هست قانون اشتباه باید برداشته بشه
دنبال پناهنده گی هست خواهشمند است من بعد از کلیه اعزام های بانوان به هر نحو چه در مسابقات علمی یا قهرمانی جلوگیری شود
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
معلومه خیلی سوختی !!1 درود بر سارا خانم.افتخار ایرانی دختر
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
باشه دستورات جناب عالو از فردا مو به مو اجرا میشود جائی نروی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
چشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
چشم رییس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
خودتم فهمیدی چی گفتی؟
من به عنوان یک زن واقعا خجالت میکشم که با این کارها شخصیت زن ایرانی و مسلمان رو زیر سوال میبرن،حالا یه عده میگن ما مسلمون نیستیم ،ایشون خیر سرش از ساداته !هرچند اینم حتما عجله کرده به مسابقه برسه،روسریشو چک نکرده
و اینکه مگه ایشون قبلا از تیم ملی کناره گیری نکرده بود؟
هیچ کس تاالان نیامده بررسی کنه علت کشف حجاب ویا پناهنده شدن افراد چیه هست فقط جنبه سیاسی انرا بزرگ نمایی کردن وغوغا کردن
متاسفانه دستگاه قضائیی به مماشات ادامه میدهد
اگر این مفسدان را به شلاق محکوم کنید جرات چنین فحشایی نمی کنند
همه نظرها محترم هستن وهرکس میتونه نظرش روبیان کنع چه به غلط چه درست.مملکت قانونش واسه همه یکی هست وهمه بایدتابعش باشن ولی دین هیج جای دنیا اجباری نیست تومملکت که دم ازاسلام میزنن وادعادارن کاملترین دین خداست وهمون پیغمبری که آخرین فرستاده هستش گفتع تودین هیج اجباری نیست
درود بر این بانوی ایرانی
خب مبارک باشه
کدوم قانون رو زیر پا گذاشته. خارج کشور که قانون حجاب نیست هر جور‌ دلش بخواهد میتواند باشد.
سلام اولا که دین اختیاری هست بعدشم من شک ندارم این آدمای که در اینجا نظر گذاشتن دم از حجاب و قرآن میزنن وابسطه به نظام هستن و برای همین حرفاشون پول دریافت می‌کن
مگر در مصاحبه هایتان نمی گید حجاب انتخاب خود زنهای ایران است. پس اگر یکی حجابش رو بر میداره اینطوری خودتان رو جر میدبد؟
درود بر تو دختر آزاده
وای خدا من دارم تحریک می شم.
دوستان مورو با ماشین مقایسه میکنن.. یعنی زنا قابل فروشن که خودشونو به نمایش میزارن.. متأسفم برای خودمون که فکر می‌کنیم برای آزادی این کارو میکنن فقط براخودنمایی و گرفتن پناهندگی مفت هست.
چقد مسخره
نباید بزارنش ایران باید مجوز شطرنج هر مسابقه ازش بگیرن
دیگه باید جلو این بی حجابی بگیرن هر کی هم نمیخواد از ایران بره
دوستانی که می‌فرمایید هر چیزی به جای خودش و قوانین باید رعایت بشه،والله ما از قوانین و شریعت چیزی جز تو سری خوردن خانم ها ندیدیم.تمام محدودیت ها به عنوان دفاع از خانم ها و به ضررشونه.اسلام قبل اینکه به زن بگه حجاب کن به مردان گفته نگاهتونو حفظ کنید.والا تا الان جز قوانین مردسالاری تو این کشور در همه ی ابعاد ندیدیم.
این زنا از کشور بندازن بیرون
ابروی کشورمون مردمان باغیرتمان بردن
باید مجوزش هم باطل کنن
روسری چادرازقدیم عفت قدرت زن ایرانی شیعه مسلمان هست حالا بعضی ها نمخواهند حجاب رعای نمیکنن دوست داران آزاد باشن هرکس توگور خودش میگذارن جواب خودش میدهد فکر این مردم باشیدهرروز زندگی سخت تر از دیروز درضمن «ما ملت ایران مملکت نظام جمهوری اسلامی را دوست داریم تا پا جان ازخاک پرچم ممان دفاع میکنم» از این حرفا تو شبکه ها ی دروغ زبان خارجی زیادهست ولی کورخواندن
حداقل الان میدونیم دیگه منافق نیست
این کارها باید تجزیه و تحلیل شود، ریشه یابی شود.
جانم فدایت ایران من که با این کارقلب تورا آقا امام زمان به درد می آورن
اگر اسلام و دیانت فقط به حجاب بسنده میکند
و رانت و بیت المال و ... را کاری ندارد حق با شماست
جامعه ای را فرض کنید که همه در نهایت حجاب ولی در حداکثر بدبختی اندحداکثر امال میشه یه چیزی مثل کره شمالی
پیغمبر خدا برای کرامت اخلاقی امد که دیگر در این کشور جایی ندارد
از دری که فقر وارد شود ایمان از در دیگر بیرون میرود.......
خادم شریعت
یعنی اصل و نسب دینی هم داره
دمش گرم
کاش درباره گرونی و دلار ۴۱هزار صحبت کنید مشکل مردم حجاب نیست خداوند هیج چیزی رو اجبار نکرده هر کسی هر جوری که دوست دارند میپوشه
به درک مهم نیست مترسک سر جالیز...اینکه از کیمیا بهتر نبود اون هیچی نشد اینم نابودی خودشو کلید زد
حالا انگار قبلا روسریش تا پیشونیش بود ، فقط یه چیزی به عنوان روسری سرشون میذارن الان برداشتن اینا مسلمون نیستن که
بخاطر گرین کارته
جمهوري اسلامي از اسلام فقط گير دادن به حجاب مردم رو يادگرفته
مسائل اقتصادي مردم مثل شغل، درآمد كافي، تورم، آموزش، هزينه تفريح، خريد خانه، هزينه هاي ازدواج، خريد ماشين، كاهش فاصله طبقاتي، آلودگي هوا، كيفيت خودروها و ... به نظام ربطي ندارد و مردم بايد خوشون اينها رو تامين و مديريت كنند!
بابا دمت گرم
خيلي مردي
وامصیبتا و اسلاما
چقدر چهره اش بدون حجاب معصوم تر و عادي تره
دوست داشته
انقدر فشار بخورین بترکین
ساندیس خور ها چه جلز و ولزی دارن می کنند؟! کیف کردم
خواهشا نگین کشف حجاب کرد . کی حجاب داشت که الان داشته باشه یه روسری الکی سرش بود . باید بگین یکی دیگر از اندک حجاب بر سر مانده کاملا بی حجاب شد
یعنی تو ورزش بانوان هیچ نکته فنی مهمتر از حجاب نیست که در موردش بحث بشه؟
نمرده به فتوای من بر او نماز کنید
واقعا خجالت بکشید بفکر سفره خالیه مردم باشید شما بفکر چی هستید؟منتظر هستید که بیرونش کنید یا زندانش کنید؟ هرکس بی حجاب است فاسد است؟خیلی اشتباه فکر می‌کنید
اررررررررررررررره
کاش دغدغه مون یکم هم اختلاس ها و دزدی ها وفساد ها دلار ۴۲ هزارتومنی ها وپراید ۲۶۰ ملیونی باشد تا ۲ تار موی یک نفر
من نمی‌دونم چرا یک عده ناراحت که خانومها کشف حجاب میکنند؟ خوب بنده خدا هر چه ماها دستور خدا رو انجام ندیم ، به نفع شماست. میدونی چرا؟؟؟ اینطوری بهشت خلوت میشه و شماها با تعداد کمتر در بهشت با حوریان زندگانی خواهید کرد
گرانی پدر مردمو در آورده و شده دشمن اصلی. دین و مملکت بعد گیر دادید به یه روسری واقعا کیا و بابت چی دارن حواس مردم رو از اصل مسیبت جامعه که فقر و فحشاست پرت میکنند
دو راه بیشتر وجود ندارد یا طالبان یا تارکان، راه دیگری نیست
کار خوبی کردی و فقط به خودش ربط داره
ای کاش همین علما معنی نماز خوندن و حجاب رو می تونستن توضیح بدن که چرا باید انجامش داد...ففط میگن بخواطر خداست در صورتی که خدا نیاز به این کارهای ما نداره خدا بی نیازه
این یعنی بی جنبه ای و بی ظرفیتی میخواد دیده و مشهور بشه لیاقت ایران رو نداره دختر بی خاصیت .رکابی هم بیخود کرد گفت سهوی بوده خلمغزای وطن فروش و خائن اصلا هم الکی بزرگشون نکنید پفی هم نیستن
اونقدر به فکر حجاب هستید که نفهمیدید پرچم اسراییل رو کنار پرچم ایران نصب کردن........
کشورهای دیگه به فکر چگونگی زندگی در مریخ هستن ولی اینجا هنوز به مویی که روی سر رشد میکنه گیر میدن
اون فقط قصدش مهاجرته دنبال بهانه بوده که اینکارو کرده حالاشماها بیاین از بی حجابیش دفاع کنید محل …. هم بهتون نمیده
کار خودشو میکنه که راحت اقامت بگیره همون ده سانت روسری روهم گذاشت کنار که کشورشو بذاره زیر پاش
چون موقعیت رفتن داره
شماهایی که موقعیت رفتن ندارین بنشینین دفاع کنید و سماق بمکید
خدادرقرآن فقط به زنان ودختران وپیامبروزنان مومنان حجاب راواجب کرده بقیه آزاد میباشند
اصلا تقصیر این سارا خانومه که دلار شده 41 هزار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
های بالا یه چیزی بگم شماهایی که وقتی یدونه دختر بدون روسری می‌بینید کم مونده خودتون را بکشید از حرص چرا اشتباه میکنید کسی که روسری باز میکنه مثل کسی هستش که خودش اعتیاد پیدا کرده یعنی فقط به خودش ضرر زده شما برید به فکر کسی باشید که کارهایی میکنه که به دیگران ومردم ضرر میزنه مثل گرانی وحشتناک همه چیز در ایران وبی ارزشی پول ما
بسلامت
رفت که رفت
امثال این نوکیسه ها ارزش وقت گذاشتن و فکر کردن ندارن
برای اینکه جلوی سو استفاده تبلغاتی و خوراک ساخت رسانه های دشمن گرفته بشود بهتر اسن تا مدنی محدود مثلا دو سال اعزام هر تیم ورزشی به خارج از کشور جلوگیری بشود تا هم اوضاع ارام بشود و هم در این مدت برای بازیکنان لزوم حجاب و عدم تبلیغ علیه نظام تبیین بشود تا زمانی که رفتند پرچمدار ارزشها و منادی انقلاب اسلامی باشند
لا اکراه فی الدین. ..
آن مع العسر یسری...

فقر ،مشکلات اقتصادی ، دزدی،اختلاس ،بی اعتمادی ،بی اعتمادی ،دروغ و از همه بدتر از بین بردن قداست دین ...آیا باز هم باید تحمل کرد ؟
التماس تفکر برای مغزهای کوچک زنگ زده
پراید که کلا ۴میلیون می ارزه شده ۳۰۰ میلیون شما چسبیدین به کشف حجاب.
کسانی که از حجاب خانمها می گویند نظرشان در رابطه بامردان بدنساز و... که اندامشان را در معرض تماشا قرار می دهند و هیچ کسی هم معترض نیست چیست؟ اونها که فقط نیم در هزار بدنشان پوشیده است. ضمنا مگر دیدن اندام مرد برای زن حرام نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
بدن مرد ظرافت بدن زن را نداره عزیز. ضمنا به همین برداشتن روسری هم بسنده نمیشه...همان طور که قبل از انقلاب به نیم برهنگی خانمها در کوچه وخیابان رسیدیم.ضمنا مردها بانگاه تحریک میشن ولی خانمها به این اندازه با دیدن، تحریک پذیر نیستند.
عدم قاطعیت باعث این رفتارها میشه
من نمی دانم چرا وقتی میگن حجاب رعایت کنید
تنها حرفی که میزنند میگن اول برو اقتصاد .وضع معیشتی مردم درست کنید ؟
می خوام بدونم کشورهای اروپایی وامریکا که ار نظرامکانات ورفاه درحد نسبی وبالای هستند آیا حجب وحیا وثبات خانوادگی دارن ؟
ولی متاسفانه چیز دیگری در جامعه غرب بوجود آمده
بیشتر تفکر کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
یک نگاه به آمار دولتی طلاق نه آمار واقعی بینداز تا مفهوم ثبات خانوادگی در ایران را درک کنی
به جای برداشتن روسری ایکاش اختلاس های میلیاردی میکرد که نونش توی روغن باشد
حالا شما چرا اشاعه بی حجابی میکنی جناب تابناک
لا اکراه فی الدین؟؟؟ فقققط یه چیزی شنیدین و عیییین طوطی تکرار میکنین!!!! در دین اجبار نیست ... نه کسیکه مسلمانه و اعلام کرده مسلمانه و توی شناسنامه ش مسلمان نوشته شده!!!! اونیکه مسلمانه حجابش اجباریه!!! ضمنا خداوند فرموده به زنان و دخترانت و زنان مومن( همه ی کسانی که ایمان آورده اند) بگو حجاب گیرند!!!! دریغ از ذره ای تفکر.... بابا نفهم هاااااا بفهمین قاااااانون هرررررررر کشوری باااید رعایت بشه ، منم منم اضافی نداره هر کجا هرکس خلاف قانون کاری بکنه مجازات میشه... طرف خودشو عررریان کرده واسه زن زندگی فلان شعار بده بش گفتن قانونه که پایین تنه پوشیده باشه!!! چرا اونجا نگفتین لا اکراه فی الدین؟؟؟؟ قانونه قااانوووون
دیگه جلبکها هم می‌دانند که این دست کشف حجاب کردن ، با حمایت گروه خاصی انجام میگیره .

اقامت به قیمت لگد زدن به ۲۵۰۰ سال فرهنگ ایرانی ۱۴۰۰سال فرهنگ اسلامی !
اقامت به قیمت وطن فروشی!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
نپوشیدن مو معادل وطن فروشی است؟التماس تفکر
تف براین همه بی غیرتی
خانم سارا به اصطلاح خادم الشریعه حالا چه احساسی داری؟!
یکی دیگه از سرمایه هامون و هم از دست بدید!
مهم نیست اصلا!
مهم حجاب !
دلار ۴۳هزار تومانی و اجاره دو سوم حقوق و خرج کمرشکن و ‌‌... اصلا مهم نیست.
ای خدااا به داد ما عوام ایرانی برس‌.
سخنم با دوستان سایبری کلید واژه دیگری جز اعلام اینکه هدف ویزای کشور دیگه است ندان نیست که اگر هم این باشه که نیست باز بیچاره این مردم مظلوم که نخبه هاش و ورزشکارانش باید برای رفتن متوسل به این حرکت ها بشن چه کردین با این مملکت که همه فکر اونورن.میدونین چرانمی‌خواین حقیقت رو ببینین چون ندیدمش به صرفه تره
آیا این خانم و همفکران شون با مهریه و نفقه و اجرت المثل اسلامی هم مخالفن یا مثل خیلی ها هم مهریه رو می‌خوان هم بی حجابی رو ؟
قطعا وقتی روسری برداشته شد، به همین مورد بسنده نمیشه. یواش یواش اندامهای نیمه برهنه هم خواهیم دید. به این میگن"شیب لغزنده"...مردی که در کوچه وخیابان و محل کار، این برهنگی ها را ببینه، خانم خودش براش تکراری نمیشه؟ همباشی ها جای ازدواج را نمی گیره؟ خیانت ها بیشتر نمیشه؟
در نهایت اونی که بیشتر از همه ضرر می کنه خود خانمها نیستند؟
چند روز پیش داشتم یکی از اولین فیلمهای تاریخ سینما( خروج کارگران از کارخانه برادران لومیر که بنیانگذار سینما می دانندشان) می دیدم. خانمها با لباس پوشیده از کارخانه خارج میشدند... الان شکل ظاهریشان چطوره؟
غرب با همه نقاط قوتش پایه های خانواده مستحکم را با دست خودش زد.شاخص های بین المللی(مثل میزان کودکان نامشروع) داره اینو میگه. حالا ما داریم دقیقا همون مسیر تاریخی را طی می کنیم...تحت عنوان شعار زیبا ودلفریب زن، زندگی،آزادی...امثال این خانم هم پیاده نظام های این مسیرشدند. باشند تا صبح دولتشان بدمد....
وای چه خبر بزرگی!!! الله اکبر! برید دارش بزنید... بابا مگه حتی توی همین تلویزیون ایران حداقل موی زنای خارجی رو نشون نمیدن؟! اینقدر واقعا ندیده اید و مسئله بزرگی هست؟! دلار شده ۴۰ تومن پراید هم دیگه نمیشه خرید ملت درگیر چیز به این بی اهمیتی هستن. با این وضع، این مملکت سر پا نمیشه
.
خودشو نشون داد.
یکی هم دوست داره دستش رو بکنه تو جیب مردم دست خودشه به شما چه ربطی داره؟؟؟!!!!!!! آخه مگه تو قبر و گور شما میخوابوننش؟ دلش خواسته شماها باید مواظب جیب خودتون باشید یهو اون هی خواست دستش رو بکنه تو جیب این و اون!!!!!!
برای خروج از بحران باید یک رفراندوم با سه سولی برگزار شود: 1. آیا با حجاب اجباری موافقید؟ بلی خیر . 2. آیا با شرایط فعلی نبود رابطه با آمریکا موافقید بلی خیر . 3. آیا با ترکیب شورای نگهبان و نظارت استصوابی موافقید" بلی خیر .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
جواب همش میشه خیر
اما در این حاکمیت اجرا نمیشه
چون جوابشو میدونن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
مشکل اساسی تر از این حرفهاست
خبرهای مهمتری از چهار دونه تار مو وجود دارد بعضی ها همچین هیاهو می کنند مثل اینکه الان حجاب کامل رعایت می شود نصف بیشتر خانمها حجاب نصفه و نیمه دارند حالا چه اهمیتی دارد روسری که فرق سر است نباشد.
ما این بانوی قهرمان کشورمان را چه باحجاب چه بی حجاب دوست داریم.
تو این مملکت فقط فوتباله که حمایت میشه و درآمد خوبی داره ورزشکاران سایر رشته ها هم میگن ما که تو ورزش به نوایی نمیرسیم بزار سیاسی بشیم بلکه پناهندگی چیزی بگیریم !!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست