بازدید 6992
۵

دستگیری سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارز‌ها

روابط عمومی وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی در کشور شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ 30 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارز‌های خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.

در این راستا با اشراف اطلاعاتی کارشناسان این وزارتخانه ۱۱ نفر از عوامل موثر بر نوسانات غیرعادی بازار ارز در شبکه‌های اجتماعی با دستور مقام محترم قضایی بازداشت و روانه زندان شدند. همچنین شناسایی ۳۲۰ نفر از عوامل اصلی مرتبط با کانال‌ها و گروه‌های مجازی نیز انجام پذیرفته است که به زودی اقدامات لازم جهت برخورد با این عناصر مخرب بازار ارز صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
دستتشان درد نکنه خسته نباشند و ممنون از تک تک این عزیزان
این نوع فرافکنی دارای سابقه طولانیست و مشکلی حل نمی شود.
همه می دانند که کسر بودجه باعث چاپ پول بدون پشتوانه شده و در نتیجه قیمت همه چیز از جمله ارز نیز افزایش داشته و همچون تجربه های قبلی با این بگیر و ببندها مشکلی حل نخواهد شد.
اگه اعدام سلطان سکه و دستگیری جمشید بسم‌الله کاری از پیش برد، این بار هم کار درست میشه...
این حجم لجاجت با واقعیات اقتصادی و سیاسی کشور واقعا ناامیدکننده است...
اگه میشه چند نفری کانال زد و قیمت ارز یه کشور در قواره ایران رو به صورت غیرواقعی تغییر داد، خب چرا سربازان گمنام و مسئولان دولت این کار رو در جهت معکوسش انجام نمیدن و با کانال زدن و نرخ سازی، قیمت ارز رو کاهش نمیدن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی