بازدید 7073

عرضه محصولات بهمن موتور در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروی فرسوده

کد خبر: ۱۱۵۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ 31 December 2022
عرضه محصولات بهمن موتور در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروی فرسوده
 
بهمن موتور خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی پرستیژ و وانت کارا را به صورت نقدی در طرح «جوانی جمعیت» و «جایگزینی خودروهای فرسوده» به فروش می‌رساند. این طرح‌ها از روز شنبه مورخ 10/10/1401 ساعت 10 صبح لغایت پایان روز دوشنبه مورخ 12/10/1401 از طریق وب سایت http://Bahman.iranecar.com انجام می‌گیرد.

فروش دیگنیتی، فیدلیتی و وانت کارا در طرح جایگزینی خودروی فرسوده

عرضه محصولات بهمن موتور در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروی فرسوده
 
بر اساس اطلاعیه بهمن موتور در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده (غیرتاکسی)، محصولات فیدلیتی پرایم تیپ1 (5نفره) و دیگنیتی پرستیژ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. به همین ترتیب در این طرح وانت کارا دو کابین تیپ4 نیز در رنگ سفید به فروش می‌‎رسد. 
در این طرح پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور برای متقاضیان مشمول و حائز شرایط، به صورت نقدی با موعد تحویل فوری (30 روزکاری پس از طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده و واریز وجه و تکمیل پرونده) امکان پذیر است. 
گفتنی است قیمت محصولات برای منتخبین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، پس از مجاز شدن متقاضی از سوی مراجع ذیصلاح و انجام فرایند اسقاط خودروی فرسوده و در زمان واریز وجه و بر اساس قیمت مصوب روز لحاظ خواهد‌شد.

فروش دیگنیتی، فیدلیتی و وانت کارا در طرح جوانی جمعیت

عرضه محصولات بهمن موتور در طرح جوانی جمعیت و جایگزینی خودروی فرسوده
 
بر اساس اطلاعیه بهمن موتور در طرح حمایت از خانواده و جوانی فیدلیتی پرایم تیپ1 (5نفره) ، فیدلیتی پرایم تیپ1 (7نفره)  و دیگنیتی پرستیژ در رنگ‌های سفید و مشکی، عرضه می‌شود. به همین ترتیب وانت کارا دو کابین تیپ4 نیز در رنگ سفید به فروش می‌‎رسد. 
در این طرح، پیش ثبت نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن موتور برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون (24/08/1400) متولد شده‌اند به صورت نقدی با موعد تحویل فوری (30 روزکاری پس از واریز وجه و تکمیل پرونده) مجاز است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی