بازدید 3388

قالیباف: اخلاص «حاج‌قاسم» او را محبوب کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه زیارت مزار سردار سلیمانی گفت: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ 05 January 2023

فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جوار مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خودمان را مکلف می‌دانیم در این ایام مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیاییم مردم به‌خاطر سردار دلها شهید سلیمانی که انصافا یک پاسدار واقعی، یک رزمنده و فرمانده که افتخار و عزت برای جهان اسلام فراهم کرد به این مکان مقدس می‌آیند.

وی ضمن ابراز تشکر از میزبانی مردم کرمان و همه زواری که در این هوای سرد به زیارت آمدند، تصریح کرد: امیدواریم همه ما به گونه‌ای عمل کنیم که راه شهدا و امام شهدا را تحت رهبری امام خامنه‌ای پیش ببریم و امیدوارم صداقت و صفا و اخلاص حاج‌قاسم نصیب همه ما شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: اخلاص شهید سلیمانی علت ارادت مردم است، شهید سلیمانی چون انسان صادق و مخلصی بود زندگی این مرد هم در دنیا هم در آخرت پربرکت شد.

رئیس مجلس گفت: مردم هم نشان دادند قدرشناس هستند، انقلاب و رهبری و ایران‌شان را دوست دارند و ان‌شاءالله ما مدیران قدر این مردم را بدانیم و به‌درستی انجام وظیفه کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی