بازدید 2960

سپاهان، نیم فصل را با برد خانگی تمام کرد

کد خبر: ۱۱۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 05 January 2023

شاگردان مورایس بعد از شکست غیرمنتظره برابر پیکان چاره‌ای جز پیروزی مقابل نارنجی‌پوشان کرمانی نداشتند و به یک برد روحیه بخش دیگر دست یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طلایی‌پوشان در این بازی خیلی سریع با گلزنی مغانلو روی ضربه کرنر ارسالی از سوی فرشاد احمدزاده از حریف خود پیش افتادند.

انگیزه بالای بازیکنان سپاهان در جریان بازی باعث شد تا این تیم بعد از گل هم عقب‌نشینی نکند و حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دهد.
در یکی از همین حملات، حسین شهریاری، گلر مس، پس از برخورد با بازیکنان در محوطه جریمه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد و با صورتی گریان، زمین بازی را ترک کرد تا شهدادنژاد باتجربه جایگزین او شود.

در ادامه بازی روی یک توپ‌ربایی توسط مغانلو، محمد علی‌نژاد با پاس تو در فوق‌العاده شهریار، با گلر حریف تک به تک شد که با یک ضربه زمینی در جهت مخالف حرکت شهدادنژاد، دروازه مس را برای دومین بار باز کرد تا شاگردان مورایس با یک برتری دو گله نیمه اول بازی را به نفع خود به پایان ببرند.

نیمه دوم هم با همین نتیجه به پایان رسید و سپاهان در آخرین بازی نیم فصل با پیروزی زمین را ترک کرد تا فکری به حال نیمه دوم مسابقات لیگ و نزديک شدن به صدر جدول بکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی