اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱

امروز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ 08 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تغییرات اساسی در قرارداد‌های مهم خزر

مابین شرکت خزر و شرکت خارج از گروه سایپا قراردادی به مبلغ ۴۴۵، ۸۳۸ میلیون ریال که با تاثیر الحاقیه‌ای در تاریخ ۲۶/۷/۱۴۰۱ با افزایش قیمت به مبلغ ۶۰۱، ۱۱۰ میلیون ریال رسیده است.

توقف تمامی فعالیت‌های شرکت شخاس

به دلیل تداوم و افزایش برودت هوا، شرکت گاز از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ اقدام به قطع گاز ورودی به مجتمع نموده است که در نتیجه، واحد‌های آمونیاک و اوره به طور کامل از سرویس خارج شده و تولید آن‌ها تا اطلاع ثانوی قطع گردیده‌اند.

برگزاری مناقصه خاذین

خاذین در نظر دارد نسبت به خریداری ۳.۰۰۰ تن مواد اولیه فوم (پلیول و ایزوسیانات) بصورت سیستم اقدام نماید لذا بدینوسیله از تمامی تامین کنندگان فعال در این حوزه که سابقه حضور در شرکت‌های خودرو سازی دارند دعوت می‌گردد تا حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری از تاریخ چاپ این آگهی نسبت به دریافت اسناد مناقصه از طریق مراجعه به محل شرکت و یا وبسایت شرکت به اقدام نمایند. ضمناً شرکت سایپا آذین در رد و قبول پیشنهادات مختار می‌باشد.
برگزاری مزایده چکارن
چکارن در نظر دارد نسبت به فروش ۱۵ واحد آپارتمان به مساحت کل ۱۲۵۹ مترمربع واقع در پروژه باغ فردوس از طریق مزایده اقدام نماید و متقاضیان میتوانند ظرف مدت ۷ روز کاری از تاریخ انتشار آگهی جهت اخذ شرایط شرکت در مزایده و بازدید از محل به دبیر خانه شرکت مراجعه نمایند.

 آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده فاراک

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت فاراک که در ساعت ۱۲:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب هتل بزرگ ارم برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

 آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شمواد

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت شمواد که در ساعت ۱۱:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس کیلو متر ۴۵ جاده اصفهان، مبارکه جنب کارخانه پلی اکریل، جاده اختصاصی شرکت دی ام تی، شرکت تولید مواداولیه الیاف مصنوعی برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

آگهی ثبت افزایش سرمایه دارو

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ افزایش سرمایۀ شرکت دارو از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۱۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

عملکرد ۱۲ ماهه ثفارس

شرکت ثفارس در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۷۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۰ درصدی ۲۲۹,۱۶۳ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۱۲۶,۷۵۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه پارسان

شرکت پارسان در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۵,۶۲۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۴ درصد افزایش داشته است. جمع درآمد‌های عملیاتی با افزایش ۴۷ درصدی ۲۳۰,۰۹۹,۳۵۲ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۲۲۷,۷۶۲,۱۳۵ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه شملی

شرکت شملی در ۱۲ ماه منتهی به ۳۱/۶/۱۴۰۱؛ سود خالص هر سهم ۶۶۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۳ درصدی ۱,۵۴۲,۷۸۴ میلیون ریال می‌باشد. سود خالص این شرکت به ۸۶۷,۲۷۱ میلیون ریال رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست