بازدید 35620

فرصت مذاکره ایران با هروه رنار مهیا شد

کد خبر: ۱۱۵۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 17 January 2023

سرمربی تیم ملی عربستان که طبق اعتراف علنی مهدی تاج، گزینه اول هدایت ایران قبل از انتخاب اسکوچیچ بود، در آستانه جدایی از سعودی ها قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون فوتبال ایران در حال حاضر مشغول گمانه‌زنی و اتخاذ تصمیم در مورد انتصاب سرمربی تیم ملی در جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ است تا جانشین کارلوس کی‌روش را انتخاب کند.

البته احتمالا از بین گزینه‌های خارجی برای جذب سرمربی فرانسوی عربستان،  اتفاق نظر بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها وجود دارد.

فرصت مذاکره ایران با هروه رنار مهیا شد

به نقل از Nieuwsblad، تیم ملی فوتبال بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۲  نتوانست انتظارات را برآورده کند و حتی از مرحله گروهی هم به دور بعد صعود نکرد.

فدراسیون فوتبال بلژیک تصمیم گرفت که به همکاری خود با مارتینس پایان دهد و این مربی اسپانیایی هدایت تیم ملی فوتبال پرتغال را برعهده گرفت.

از اروه رنار، سرمربی فرانسوی عربستان به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی فوتبال بلژیک یاد می‌شود. این مربی فرانسوی که هدایت عربستان را برعهده دارد برای فسخ قرارداد با این تیم اعلام آمادگی کرده است و حاضر است که هدایت تیم ملی فوتبال بلژیک را برعهده بگیرد.

از تیری آنری و میشل دوم به عنوان دیگر گزینه‌های هدایت بلژیک سخن به میان می‌آید که شانس رنار بیشتر از این دو گزینه است.

طبق اعلام روزنامه Nieuwsblad بلژیک، رنار آمادگی خود را برای قبول هدایت بلژیک اعلام کرده و تاکید کرده که برای او کیفیت تیم مهم‌تر از پول است؛ البته این مربی فرانسوی با تیم ملی فوتبال عربستان قرارداد دارد.

رنار سومین سال حضورش در تیم ملی فوتبال عربستان را تجربه می‌کند و عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است. او توانست آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست دهد هر چند که در نهایت تیم او نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ای کاش بیارنش مربی خیلی خوبيه کاری به‌ نتايج مراکش و عربستان ندارم‌ ولی‌ هردو وقتی رنارد مربی شون بود فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کردند
خيلی وقته فوتبالمون با کی‌روش داره درجا می‌زنه و تنها هنرش دفاع اتوبوسی چیدنه
بازی با آمریکا اگر آمریکا دروازه‌بان هم نداشت بازهم ما گل نمیزدیم یه شوت درست و حسابی هم سمت دروازه‌ نزدیم
به نظرمن فرناندوسانتوس بهترین گزینه برای تیم ملی فوتبال عربستان است.
انتخاب بسیار خوبیه
امیدوارم آقای تاج در جذب ایشون اپسیلونی درنگ نکنه
کم چرت بگید عربستان از هروه رنار. کاملا راضیست و با او تا 2030 تمدید کرد
لطفافدراسیون کپی از قراردادهای عربستان و .... را از اینترنت یا ... بگیره و قرارداد جدیدش را مثل ویلموتس و ... نبنده که بیت المال دائم بدهکار باشه.
هروه رنار باب تیم ایران است لطفا بیاوریدش
فعلا هیچی مشخص نیس
این همه مربی ایرانی خوب داریم و دنبال مربی درجه چندم خارجی هستیم .
نتیجه ای که کیروش با دریافت این همه هزینه گرفت کدام مربی درجه چندم ایرانی نمی توانست بگیرد ؟
چرا به جای این مربیان خارجی ، مدرس فوتبال نمی آورید . مدرس خوب بیاورید تا مربیان داخلی را آموزش بدهند . برای مدرس خوب هر چه خرج کنید هدر نمی رود .
با عربستان توافق کرده و تا جام جهانی ۲۰۲۶ هست. تمام
چرا‌که‌اینجوری‌نخندین‌با‌این‌رییس‌فدراسیون
بریش‌ملت..میگن‌کدخدا..رو..ببین..ده‌و‌بچاپ
نمیاد
تیم ملی ملی فوتبال ایران عزیز دارای کیفیت و استعداد است.هروه رنار مربی هست که تیم ملی را میتواند تغییر نسل دهد و نسل جدیدی را به تیم ملی معرفی کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی