بازدید 2446

درویش: با من بد هستند چون از دلال بازیکن نمی‌خرم

کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 11 January 2023

مدیرعامل پرسپولیس درباره کارگزار این باشگاه عنوان کرد: پس از اینکه آمدیم، یک کارگزار با پرسپولیس قرارداد بسته بود که همان روزها تمایل به فسخ داشت. این شرکت مطابق قرارداد باید 600 میلیارد تومان پرداخت کند که تا روز آخر کمتر از 20 میلیارد پرداخت کرد. گفتیم اگر نیمی از این رقم محقق شود، می‌توان خیلی کارها انجام داد.

برخی موارد به ضرر باشگاه بود و ما قراردادی می‌بستیم که کارگزار از آن سود می‌کرد
درویش در ادامه بیان کرد: این قرارداد تبصره‌هایی داشت که شرکت فوق ملزم به پرداخت پول نبود و بیشتر می‌گفت اگر فلان اتفاق بیفتد، این رقم پرداخت می‌شود. گفتیم حضور این افراد وقتی آورده‌ای ندارند، فایده‌ای ندارد. برخی موارد به ضرر باشگاه بود و ما قراردادی می‌بستیم که کارگزار از آن سود می‌کرد. برخی موارد هم نکات حقوقی داشت که ما را مکلف به قطع همکاری می‌کرد. به همین خاطر از ادامه همکاری منصرف شدیم.

وی در مورد مدارس فوتبالی که به نام پرسپولیس فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: مدیریت کار بر عهده محمد پنجعلی است و او باید در سراسر کشور نظارت داشته باشد. این مدارس در تهران و استان‌های دیگر فعالیت می‌کنند و باید ببینیم آیا استانداردهای لازم مانند کارت مربیگری برای این مدارس را دارند یا خیر.

از ابتدا مراوده‌ای با دلالان برقرار نکردیم و مستقیماً بازیکن گرفتیم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد ایرادات سازمان حسابرسی کل کشور به مسائل مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: این موارد مربوط به دوره مدیریت ما نیست. یکی از دلایل اینکه از ابتدا با ما خوب نبودند، این است که از ابتدا مراوده‌ای با دلالان برقرار نکردیم و مستقیماً بازیکن گرفتیم. ما با کسی که بازیکن به پرسپولیس می‌آورد، قراردادی نداریم. یکی از این آقایان بابت ترانسفر یک بازیکن، مبلغی به مدیر وقت باشگاه اعلام کرد که تأیید کردند و حساب را توقیف کردند.

گرفتن حکم به زبان راحت است
درویش برخی شکایت‌های مطرح شده علیه پرسپولیس را بی‌مورد دانست و تصریح کرد: یک روز ادعایی 20 هزار دلاری کردند که این مبلغ 700، 800 میلیون تومان می‌شود. فردی 27 میلیارد و 500 میلیون تومان حکم گرفته است که کلی از این مبلغ به مراودات برمی‌گردد. خدا کمک کرد و بچه‌های حقوقی بسیار زحمت کشیدند. گرفتن حکم به زبان راحت است. صدها جلسه در جاهای مختلف و درخواست‌هایی از بزرگترین مسئولان قضایی کشور داشتیم.

ظرف یکی دو روز آینده، یکی دو پرونده را به نتیجه می‌رسانیم
وی در ادامه عنوان کرد: از رئیس قوه قضاییه و رئیس دادگستری تهران تشکر می‌کنم که به ما وقت می‌دهند. ما جلساتی برگزار کردیم تا حقوق از دست رفته هواداران پرسپولیس را برگردانیم و امیدوارم محقق شود. ظرف یکی دو روز آینده، یکی دو پرونده را به نتیجه می‌رسانیم.

مدیرعامل پرسپولیس راجع به اعتراض نکردن این باشگاه به احکام صادر شده علیه سرخپوشان در پرونده‌های شکایت شجاع خلیل‌زاده و آنتونی استوکس گفت: این دو پرونده برای گذشته است. آنها حکم قطعی دادند و پنجره نقل‌وانتقالاتی ما را بسته بودند. اگر پول نمی‌دادیم، پنجره ما باز نمی‌شد و مجبور شدیم بیشتر از 900 هزار دلار پرداخت کنیم که یکی از آنها به استوکس مربوط می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست