بازدید 2952
۱

حمله تند درویش به رویانیان و بدهی‌هایش در پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 11 January 2023

درویش با اشاره به شکایت محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: خیلی از این مدیران که شکایت کرده‌اند و پول خودشان را می‌خواهند، در زمان مدیریت خودشان بدهکاری زیادی بر جای گذاشتند که ما آن را پرداخت می‌کنیم. مدیر یک رستوران از سال 92 یا 93 طلبکار بود که برای دریافت آن به دفتر ما آمد. تیم برای یک اردو از این رستوران استفاده کرد و کسی در سال‌های اخیر به طلب این مدیر رستوران اهمیت نداده بود.

طلبکاران باید صبر کنند تا درآمدی در موقعیتی مناسب به دست بیاوریم
وی با بیان اینکه پرسپولیس با نمونه‌های مشابه زیادی مانند این مسئله روبه‌روست، اظهار داشت: از طلبکاران دیگر هم عذرخواهی می‌کنم. 300، 400 میلیارد تومان (بدهی) بود که بخشی از آن واهی بود و باید پیگیری کنیم تا پول سهامداران از دست نرود. بخش دیگری هم به بدهی واقعی مربوط می‌شود که طلبکاران باید صبر کنند تا درآمدی در موقعیتی مناسب به دست بیاوریم تا پول آنها را بدهیم.

طلبکاران باشگاه نسبت به مدیرانی که در زمان آنها بدهی به وجود آمده در اولویت هستند
درویش با اشاره مجدد به مطالبات رویانیان گفت: یک مدیر طلبکار است و درست می‌گوید. با این حال اگر قرار است پول طلبکاری را بدهم، مدیرعامل یا سرپرست سابق اولویت دارد یا افراد عادی که در دوره مدیریت آن فرد طلبکار شده‌اند؟ شما می‌توانید جستجو کنید و ببینید روزی که رضا درویش به باشگاه پرسپولیس آمده، به‌عنوان فردی اقتصادی و پولدار آمده است یا خیر. با این حال این آورده‌ها در کار نبود و آن فرد به‌خاطر مبلغی که پرداخت کرده بود، اقامه دعوی و حساب را توقیف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مدیران عامل استقلال و پرسپولیس از ترس عزل در دولت انقلابی این حرفها را میزنند. البته قطعا بریز و بپاش بوده ولی چرا تا الان حرفی نمیزدند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست