بازدید 4096

تداوم بارش باران و برف در کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دمای هوا در روزهای پایانی هفته جاری، از تداوم بارش باران و برف در استان کرمانشاه تا فردا خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ 14 January 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ،فیروز دولتشاهی دراظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز تا اواسط وقت فردا (یکشنبه)، گذر سامانه‌ای بارشی از جو منطقه؛ به تناوب سبب بارش برف و باران در سطح استان کرمانشاه خواهد شد.

وی افزود: بارش که در اغلب مناطق سرد و معتدل به شکل برف خواهد بود، طی ساعاتی از عصر امروز تا صبح فردا نمود بیشتری داشته و در برخی نقاط استان خصوصاً مناطقی از شمال غرب و نیمه جنوبی نسبتاً سنگین خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس شرایط فوق سبب کندی تردد و لغزندگی جاده‌ها در استان کرمانشاه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه عبور موجی از جو منطقه ضمن ابرناکی آسمان ممکن است بارش‌های خفیف و پراکنده‌ای را به خصوص در نواحی جنوبی استان کرمانشاه به همراه داشته باشد.

دولتشاهی با بیان اینکه در اوایل روز دوشنبه پایداری نسبی جو، شرایط را برای تشکیل مه در برخی نقاط استان مهیا می‌کند، گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته تحت تأثیر جریان‌های شمالی و استقرار شرایط نسبتاً پایدار، مه صبحگاهی، کاهش دما و ماندگاری هوای سرد مهمترین پدیده جوی در استان کرمانشاه خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی