بازدید 64433

"منبع موثق" کیهان: اوباما بوشهري است!

اصل و نسبش همان خانواده معروف «اوباما»ي «بوشهر» است كه در دوران قاجاريه جلاي وطن كرده و طي چند نسل سر از آمريكا درآورده است! به اين ترتيب كه، جد بزرگش در واقع «ميرحسن خان اوبامايي» كه از ميرآب هاي معروف «بوشهر» بوده (و به همين خاطر هم اسمش «اوباما» يا «آب با ما» بوده)، بعد از يك نزاع خونين با سقاباشي «ناصرالدين شاه قاجار» از اين شهر فرار كرده و به مرز عثماني مي رود
کد خبر: ۱۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۲ 30 May 2008
سرويس خارجي كيهان با انتشار يك مطلب طنز به نقل از آسوشيتد نيوز! نوشت: اجداد اوباما ايراني و اهل بوشهر بوده اند.

اين روزنامه حرفه‌اي در اين مطلب آورده است:

منابع موثق خبري مي گويند، هيچ مي دانيد كه سناتور «باراك اوباما»ي آمريكايي كه شايد «بختش بزند» و رئيس جمهور هم شود، ايراني الاصل «از آب» درآمده است.

در واقع، آن طور كه «ايتارتاس» گزارش مي كند، گزارش «آسوشيتدنيوز» به ما مي گويد كه شخصي به اسم دكتر «اندي واسهول» از موسسه تحقيقات تاريخي دانشگاه معتبر «ام.آي.تي» آمريكا، اعلام كرده كه طبق تحقيقاتش، «باراك حسين اوباما» اصلا اهل جنوب ايران و شيعه است!

به عبارت ديگر، اصل و نسبش همان خانواده معروف «اوباما»ي «بوشهر» است كه در دوران قاجاريه جلاي وطن كرده و طي چند نسل سر از آمريكا درآورده است! به اين ترتيب كه، جد بزرگش در واقع «ميرحسن خان اوبامايي» كه از ميرآب هاي معروف «بوشهر» بوده (و به همين خاطر هم اسمش «اوباما» يا «آب با ما» بوده)، بعد از يك نزاع خونين با سقاباشي «ناصرالدين شاه قاجار» از اين شهر فرار كرده و به مرز عثماني مي رود و بعدش، در «حلبچه» به عنوان تاجر زردچوبه و سپس به عنوان تاجر زعفران فعاليت كرده و رفته «حلب» (در سوريه فعلي)! ظاهرا، «ميرحسن خان» همانجا هم فوت مي كند و پسرش، «علي اصغر اوباما» به خاطر ضديت اهالي عثماني با شيعيان ايراني، راه «طرابلس» را پيش مي گيرد و آنجا به تجارت تنباكو مشغول مي شود! اما، بعد از اينكه قليان چاق كردن در آنجا ممنوع مي شود، اين خانواده هم «تكه پاره» شده و هر «تكه اش» به جايي مهاجرت كرده است!

مي گويند، حالا اين وسط پدربزرگ «حسين» كمي قبل از جنگ جهاني دوم مي آيد و به همراه خانواده اش به جنوب غربي آفريقا مهاجرت و براي امرار معاش هم از پشم شتر پارچه درست مي كند طوري كه، بعد از جنگ «برك» (همان «باراك» )ايراني كلي محبوبيت پيدا مي كند و شهرتش به آمريكا و به گوش معاون شهردار «واشنگتن» مي رسد، كه او را به «لس آنجلس» دعوت مي كند! خلاصه، اين جوري مي شود كه جناب پدربزرگ در تگزاس مستقر مي شود و به توليد و تجارت «برك» مي پردازد، اما چون واردات شتر و پشمش به آمريكا ممنوع مي شود، او هم ورشكسته مي شود!

گزارش ها باز هم مي گويند، پدر «باراك» كه اسمش «حسين اوباما» بوده، بعد از مدرسه و دانشگاه تابعيت ايراني- آمريكايي مي گيرد و بعدش هم با يك دختر مسيحي ازدواج مي كند و به اصرار همسر و خانواده همسرش دينش مي شود «اسلامي- مسيحي»! و چون نمي تواند اسم ايراني روي پسرش بگذارد، پس اسمش را مي گذارد «باراك» (همان «برك») و اسم خودش را در اسم بچه مي گنجاند (باراك حسين اوباما). حالا، مي گويند افشاي اين موضوع مي تواند كلي دردسر براي آينده سياسي جناب «اوباما»ي آمريكايي درست كند!

بهرحال، تا حالا كه خود «اوباما» كه خودش را كشته تا حمايت صهيونيست ها را جلب كند، در اين مورد اظهارنظري نكرده است.
¤ سرويس خارجي كيهان

به نظر مي‌رسد «برادران» كيهان منبع اصلي اين كشف بزرگ تاريخي! را نديده بودند، و الا دست به بازنشر آن نمي‌زدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۰
در زمان ناصرادین شاه مسئولیت سازمان انرژی هسته ای بعهده وزارت آب ( وبعدابرق نیز اضافه شد) بوده وچون پدر بزرگوار او باما(آب با ما)در راس آن وزارت بوده اند قبل از آن نزاع خونین یقینا کلنگ نیروگاه بوشهر را بر زمین زده وبا بیل(کلینتون)از مرز گذشته اند

به هر حال چه اوباما باشد وچه خیر ! مابااو هستیم تا به بینیم
برادر من، ستون فراسوی کیهان خودش مطالب طنز را می گذارد و این مطلب هم در این ستون چاپ شده! شما چرا جدی گرفتی؟!
جالب اينجاست كه اهالي كيهان از نشانگاني مانند گيومه و علامت سوال زياد استفاده كرده اند كه نشان بدهند كه در متن خبرشان غلو شده است (كه يعني مثلا ما ميدانستيم كه اين خبر طنز است)

اما بندگان خدا يادشان رفته فكري براي عبارت "سرويس خارجي كيهان" بنمايند.

البته با توجه به سابقه اين دوستان ، هميشه جوابي در جهت توجيه مسايل دارند.

((:
هیلاری کلینتون هم ایرانی است جد بزرگ ایشان اهل لار بوده و از نوادگان مسیحیانی است که در زمان حمله ایران به روم به ایران مهاجرت نموده اند و درشهر لار کنونی سکونت یافته اندوبعد از حمله مغول به ایران از ایران مهاجرت واز طریق دریای مازندران به اروپا رفتند. هی در لهجه لاری بمعنی دختر است وهیلاری یعنی دختر لاری
البته بوش هم احتمالا" ایرانی الاصل می باشد و نام اصلی او به معنی پدرش است ( با فتحه ب بو + ش )
آقای محترم حتی اگه می خوای طنز بنویسی باید صادق باشی. من خودم لاری هستم و به دختر "هی" نمی گن ولی تکذیب نمی کنم. احتمالا لاری باشه
خبرهاي نه چندان موثق رسيده حاكي از آن است كه جرج بوش هم اصالتا ايراني و از اهالي "يوش" مازندران و همشهري زنده ياد نيما يوشيج شاعر معاصر است كه در هنگام صدور شناسنامه آمريكايي يك نقطه آن سهوا افتاده و از يوش به بوش تغيير نام يافته است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار