بازدید 3334

هشدار مقام سوئیسی نسبت به فروپاشی نظام درمان

رئیس اورژانس سوئیس نسبت به فروپاشی سیستم درمانی این کشور بدلیل فشار کاری هشدار داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱ 16 January 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از آناتولی، رئیس انجمن پزشکی اورژانس و نجات سوئیس زنگ خطر را نسبت به افزایش فشار به صدا درآورد و گفت: ما در آستانه فروپاشی هستیم.

«وینسنت ریبوردی»، رئیس انجمن پزشکی اورژانس و نجات سوئیس هشدار داد که پزشکی اورژانس در سوئیس در نقطه شکست است. او به یک روزنامه سوئیسی گفت که وسعت حجم کار بی سابقه است و بیش از همیشه کمبود نیرو وجود دارد.

ریبوردی افزود: فشار مداوم کارکنانی را که هنوز فعال هستند، از زنجیره کار خارج می‌کند. این پزشک متخصص فوریت‌های پزشکی گفت: آنها خسته و کوفته هستند، بیشتر کار خود را ترک می‌کنند و خطر اشتباه هم بیشتر می‌شود.

او هشدار داد: «نمی‌توان این‌طور ادامه داد. ما در آستانه فروپاشی هستیم.»

ریبوردی اظهار تأسف کرد که علاوه بر خطاهای بیشتر، وضعیت فعلی منجر به درمان گاهی اشتباه بیماران، زمان انتظار طولانی و افزایش مرگ و میر و عوارض جوانبی شده است.

این مقام مسئول پزشکی در سوئیس افزود: در برخی موارد، بیهوشی را فقط می‌توان با اکسید نیتروژن یا مواد افیونی انجام داد، زیرا کمبود پرسنل آموزش دیده برای بیهوشی وجود دارد. ریبوردی ادامه داد که کارمندان بی انگیزه هستند، مشکلات روانی یا حتی فرسودگی شغلی دارند و بنابراین به این حرفه پشت می‌کنند.

وی خواستار تغییر در تفکر عموم مردم شد و گفت: مردم باید بدانند که لازم نیست برای هر چیز کوچکی به ما مراجعه کنند، اما در بسیاری از موارد داروخانه‌ها و پزشکان عموم اقدامات لازم را می‌توانند انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی