بازدید 3600

3 نکته مهم برای ترید اتریوم در سال 2023

ارز‌های دیجیتال یک بازار پرنوسان است و صرف نظر از اینکه چه ارز دیجیتالی را خریداری می‌کنید، این نوسانات شدید قیمتی را تجربه خواهید کرد و اگر مهارت‌های مورد نیاز را نداشته باشید، این نوسانات قیمتی برخلاف پیش‌بینی‌های شما پیش می‌رود و به ضرر و از دست رفتن سرمایه شما منجر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 14 February 2023

3 نکته مهم برای ترید اتریوم در سال 2023

به همین دلیل تریدر‌ها لازم است تا به طور مداوم بازار را بررسی کنند و استراتژی‌های معاملاتی خود را تغییر دهند، هر ارز دیجیتال در هر زمان می‌تواند شرایط متفاوتی داشته باشد و در هر شرایط، استراتژی‌هایی وجود دارد که می‌تواند احتمال موفقیت شما را در معاملات افزایش دهد. به همین دلیل در ادامه می‌خواهیم 3 نکته مهمی که باید در سال 2023 و در هنگام فروش و خرید اتریوم یا هر گونه معامله‌ی این ارز به آن توجه داشته باشید را برای شما توضیح دهیم.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت اتریوم را شناسایی کنید

همانند دیگر ارز‌های دیجیتال صرفاً خرید و فروش اتریوم نمی‌تواند منجر به کسب سود شود و شما به عنوان یک خریدار و معامله‌گر اتریوم، باید بدانید که دقیقاً چه عواملی بر روند قیمتی این ارز دیجیتال تأثیر می‌گذارد.

روش‌های زیادی برای تجزیه و تحلیل قیمت یک ارز دیجیتال وجود دارد و بسته به استراتژی مورد استفاده، هر اتفاق اهمیت، قوانین و ارزش‌گذاری‌های خود را دارد.

عدم شناسایی فرصت‌ها و اهمیت اتفاقات می‌تواند نتیجه‌گیری‌های اشتباهی را رقم بزند. به عنوان مثال، شرایط یک ارز دیجیتال می‌تواند مثبت باشد و نشان‌دهنده شروع حرکت صعودی باشد، اما عوامل دیگر و خارج از شرایط ارز دیجیتال انتخابی شما می‌تواند اثر منفی در بازار داشته باشد و در نهایت روند قیمت کاهشی شود. در این مثال، عوامل کلی پیرامون بازار اهمیت بیشتری نسبت به نشانه‌های مثبت درون اکوسیستم ارز دارد.

این دقیقاً همان اتفاقی است که در زمان ارتقای مرج اتریوم رخ داد، در حالی که این ارتقا با موفقیت انجام شد و بهبود‌های بزرگی را برای شبکه به ارمغان آورد، اما این خبر مثبت در روند قیمتی دیده نشد و حتی برعکس، اتریوم کاهش قیمتی نیز تجربه کرد.

بازار ارز‌های دیجیتال همچنین به شدت با روند قیمتی بیت کوین ارتباط دارد. اتریوم، به عنوان دومین ارز دیجیتال برتر بازار تقریباً در تمامی زمان‌ها روند‌های قیمتی مشابهی با بیت کوین دارد و اگر بیت کوین کاهش پیدا کند اتریوم نیز کاهش قیمتی تجربه می‌کند. لازم به ذکر است در حالی که روند‌های کلی مثبت یا منفی بیت کوین بر دیگر ارز‌ها نیز تأثیر‌گذار است، اما آلت کوین‌ها همانند اتریوم میزان نوسانات متفاوتی دارند و در حالی که ممکن است بیت کوین 5 درصد افزایش داشته باشد، اتریوم می‌تواند رشد قیمتی 15 درصدی تجربه کند.

به صورت خلاصه، روند قیمتی بیت کوین، تصمیمات نرخ بهره، سرمایه‌گذاری‌های نهادی و شرایط کلان اقتصادی بیشترین تأثیر را بر روند قیمتی اتریوم دارد. با این حال، شاخص‌های بنیادی بلاک چین نیز می‌تواند نشانه‌های دقیقی برای دوره‌های میان مدت مانند یک تا سه سال برای شما داشته باشند. اینکه شبکه اتریوم چگونه فعالیت می‌کند، برنامه توسعه آن چیست، تغییرات آینده چه اثری بر محبوبیت و میزان استفاده دارند و موارد مشابه می‌توانند دید مناسبی نسبت به آینده اتریوم در اختیار شما قرار دهند و باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

3 نکته مهم برای ترید اتریوم در سال 2023

شناسایی زمان‌های مناسب و نامناسب برای اتریوم

همانند دیگر ارز‌های دیجیتال، اتریوم ماه‌های خاصی دارد که در آن عملکرد قیمتی بهتری ثبت می‌کند و در سمت مقابل، ماه‌هایی هستند که معمولاً روند قیمتی نزولی داشته است. اتریوم معمولاً در ماه‌های سپتامبر، ژوئن و مارس عملکرد قیمتی خوبی ندارد و می‌تواند فرصت‌هایی برای خرید در اختیار شما قرار دهد.

اما در ماه‌های فوریه، آپریل و می‌، اتریوم معمولاً عملکرد قیمتی مثبتی ثبت کرده است و می‌تواند زمان مناسبی برای فروش و کسب سود شما باشد.

مهم است توجه داشته باشید که این روند یک قانون نیست و اتریوم می‌تواند برخی سال‌ها، در ماه‌های نزولی گفته شده عملکرد مثبتی داشته باشد و یا برعکس. اما این داده‌ها می‌توانند به شناسایی برخی فرصت‌ها و زمان‌های مناسب خرید و فروش کمک کنند.

هم اکنون روند‌های صعودی و نزولی ارز‌های دیجیتال در بازه‌های مختلفی از جمله ساعتی، هفتگی، ماهیانه و حتی سالیانه بررسی می‌شود و هرچه زمان بیشتری در نظر بگیرید، احتمال اینکه داده‌های شما به واقعیت نزدیک‌تر شوند بیشتر می‌شود. پس شما با شناسایی روند مثبت یا منفی اتریوم در هر ماه می‌توانید یک دید کلی نسبت به روز‌های پیش رو داشته باشید.

به صورت پله‌ای سرمایه‌گذاری کنید

یکی از روش‌های جذاب ترید و سرمایه‌گذاری در بازار ارز‌های دیجیتال، سرمایه‌گذاری و خرید و فروش پله‌ای است. تکنیکی که اولین بار توسط بنجامین گراهام در بازار سهام استفاده و رایج شد.

در این روش، شما باید مقدار سرمایه خود را تقسیم کنید و در فواصل زمانی خاص معاملات خود را انجام دهید. به عنوان مثال در ابتدای هر ماه می‌توانید مبلغی مشخص را برای خرید اتریوم هزینه کنید. این موضوع باعث می‌شود تا در قیمت‌های مختلفی خرید انجام دهید و گرفتار اوج‌های قیمتی نشوید.

این روش سرمایه‌گذاری، راهی عالی برای تازه واردان بازار است و نیازی به تخصص و مهارت پیشرفته ترید و بررسی بازار ندارد. از این روش برای فروش نیز می‌توان استفاده کرد.

در این روش می‌توانید به جای اینکه تمام ارز‌های خود را در یک روز بفروشید، آن را طی هر هفته یا هر ماه به فروش برسانید تا ارز‌های خود را در قیمت‌های پایین از دست ندهید.

این استراتژی می‌تواند به شما برای حفظ سرمایه کمک کند و با سرمایه‌گذاری در طول یک بازه زمانی، در نوسانات قیمتی بازار ضرر نکنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال قدیمی کلیک کنید.

3 نکته مهم برای ترید اتریوم در سال 2023

نکات دیگری که نباید فراموش نکنید

اتریوم یک شبکه فعال است و به طور مداوم روند توسعه و پیشرفت آن انجام می‌شود. اگر قصد سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال را دارید، مهم است با مسیر توسعه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعمال تغییرات در شبکه اتریوم آشنا باشید زیرا این ارتقا‌ها می‌توانند اثر مستقیم و بزرگی در روند قیمتی ETH داشته باشند.

اتریوم از جمله ارز‌های دیجیتال قدیمی بازار است و می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 و حتی 2024 باشد؛ این ارز دیجیتال پتانسیل زیادی دارد و برای سرمایه‌گذاران صبور می‌تواند سود قابل قبولی به همراه داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغاتی است و تحریریه تابناک مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. معامله در بازارهای مالی ریسک بالایی دارد و ممکن است برای همه‌ی افراد مناسب نباشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی