بازدید 2175

مشتریان دو بازیکن مازاد پرسپولیس در نیم‌فصل

کد خبر: ۱۱۶۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳ 19 January 2023

 سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست خروجی سرمربی سرخپوشان در نیم‌فصل قرار گرفتند و حالا مشتریان این دو مهره برای جذب آن‌ها به خط شده‌اند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از این اتفاق، نعمتی و پاکدل قرار است به‌زودی برای تعیین و تکلیف نهایی راهی باشگاه شوند و مذاکره‌ای با مدیران این باشگاه برای جدایی داشته باشند. البته نعمتی توسط مدیر برنامه خود شروط سختی برای باشگاه گذاشته که یکی از آنها، تسویه حساب مبلغ قرارداد دو سال باقیمانده‌اش است!

دو باشگاه تراکتور تبریز و مس کرمان برای جذب سیامک نعمتی به باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی داده‌اند و طبق ادعای برخی خبرنگاران قرار است این بازیکن در جلسه با مدیران باشگاه مذاکراتی را برای دریافت رضایت‌نامه و حضور در یکی از این دو تیم داشته باشد. نعمتی اما ساز خود را می‌زند و می‌گوید تیم بعدی او به پرسپولیس ربطی ندارد.

برای دومین خروجی پرسپولیس در حالی که گفته می‌شود باشگاه آلومینیوم اراک علاقه‌مند به جذب حامد پاکدل است، اما تاکنون درخواست رسمی برای جذب این بازیکن به باشگاه پرسپولیس نرسیده است و پاکدل نیز در مذاکره با مدیران باشگاه باید شرایط خود برای جدایی از جمع سرخپوشان را بررسی کند. البته اواخر دیشب خبر رسید پاکدل اختیار انتخاب مقصد بعدی را با بخشش مطالبات خود از درویش گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی