ده خبر مهم برای بورس فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱

بورس فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ 05 February 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ اخبار بسیاری پیرامون بورس، اقتصاد و سیاست منتشر شد که به نظر می‌رسد ده خبر از سایر اخبار اهمیت بیشتری برای فعالان بازار سرمایه داشته باشد؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید و ببینید.

۱- با دستورالعمل جدید شورای رقابت، امکان واگذاری سهام خودروسازان محقق نخواهد شد!
۲- شورای رقابت: خودرو باید در سامانه یکپارچه عرضه شود .
۳- داود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی:  مالیات بر عایدی سرمایه، مشمول معاملات بورس نمی‌شود.
۴- ذوب آهن اصفهان، افزایش سرمایه ۱۵ درصدی از مبلغ ۶ هزار و ۱۵۰ میلیارد و ۳۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ۷ هزار و ۷۷ میلیارد و ۵۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از محل سود انباشته را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساندند.  
۵- شرکت  داروسازی سبحان انکولوژی بیان نمود  با توجه به اعلام قیمت جدید یک محصول از سوی سازمان غذا و دارو افزایش نرخ محصولات معادل ۱۱ درصد مبلغ فروش سال قبل را افزایش می‌دهد.
۶- مدیر صندوق توسعه بازار سرمایه، قادر معصومی خانقاه خبر داد: طبق مصوبه هیئت مدیره صندوق توسعه بازار سرمایه، قرار است روی ۲۰ نماد، اوراق اختیار خرید و اختیار فروش منتشر کرده و فعال باشیم.
۷- «حجت‌الله فیروزی» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:در طرح مالیات بر عایدی سرمایه، هدف کسانی هستند که سرمایه‌های کلانی را وارد بازار‌ها می‌کنند و بالغ بر ۹۵ درصد از مردم، مشمول این نوع مالیات نمی‌شوند.
۸- نرخ سود بین بانکی در هفته منتهی به ۱۲ بهمن ماه با افزایش محسوس نسبت به هفته قبل، به ۲۱.۱۷ درصد رسیده است. هفته قبل نرخ سود بین بانکی ۲۱.۰۵ درصد بود.
۹- لطفی رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای: شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، فرآیند افزایش سرمایه را باید از طریق الکترونیکی و سامانه‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام دهند.
۱۰- نماد‌های فاذر، کنگار، گلدیرا، صبا و غگیلا به دلیل برگزاری مجمعشان در روز چهارشنبه، ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱، فردا ساعت ۱۲:۳۰ متوقف می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست