بازدید 2502

عفو گسترده آمیزه‌ای از رأفت اسلامی و اقتدار نظام است

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه عفو گسترده اخیر آمیزه‌ای تحسین برانگیز ار رأفت اسلامی و اقتدار نظام است گفت: این عفو برگ دیگری از مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 06 February 2023

به گزارش «تابناک»، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان، در گفتگو با میزان به عفو گسترده متهمان و محکومان با موافقت مقام معظم رهبری پرداخت.

شریعتمداری گفت: عفو گسترده اخیر آمیزه‌ای تحسین برانگیز ار رأفت اسلامی و اقتدار نظام است و باید آن را برگ دیگری از مدیریت الهی رهبر معظم انقلاب دانست که با پیشنهاد کارشناسانه و عدالت‌خواهانه رئیس قوه قضاییه ارائه شده و تحقق پیدا کرده است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان یادآور شد: فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر بعد از پی بردن به واقعیت ماجرا و ابراز ندامت مورد عفو قرار گرفتند؛ از این زاویه باید گفت دستگاه قضایی علاوه بر آزادی از زندان، این طیف را از زنجیره فریب دشمنان هم آزاد کرده و آزادی دوم به مراتب ارزشمندتر و گرانبهاتر از آزادی نوع اول است.

شریعتمداری گفت: حاکمیت معیارها در عفو اخیر هم درخور تقدیر است چرا که در آن حساب فریب‌خوردگان و هیجان‌زدگان از حساب وابستگان به سازمان اغتشاش تفکیک شد؛ به قول جناب آقای اژه‌ای سیاست دستگاه قضا در مورد برهم‌زنندگان امنیت جامعه تغییر نکرده و آنها نباید از ارفاق و عفو برخوردار باشند و این دقیقا برگرفته از فرمولی است که رهبر معظم انقلاب در این خصوص مطرح کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست