بازدید 3898
۱

هند: هرگز مردم افغانستان را رها نخواهیم کرد

مشاور امنیت ملی هند با اظهار اینکه ایجاد حکومتی فراگیر و نماینده در افغانستان به نفع مردم این کشور است، گفت ما هرگز مردم افغانستان را رها نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷ 09 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «آجیت دوال» مشاور امنیت ملی هند در نشست گفتگوهای امنیتی افغانستان به میزبانی مسکو تصریح کرد که ایجاد یک حکومت فراگیر و نماینده به نفع جامعه افغانستان است.

وی با بیان اینکه تروریسم به یک تهدید بزرگ در منطقه تبدیل شده است، افزود: مقابله با داعش و گروه‌های تروریستی مانند «لشکر طیبه» و «جیش محمد» مستلزم تشدید همکاری‌های اطلاعاتی و امنیتی بین دولت‌های مربوطه و نهادهای آن‌ها است.

به گزارش «ان‌دی‌تی‌وی»، مشاور امنیت ملی هند با تأکید بر ضرورت جلوگیری از پناه گرفتن تروریست‌ها در منطقه تصریح کرد: هیچ کشوری نباید اجازه داشته باشد از خاک افغانستان برای صدور تروریسم و افراط گرایی استفاده کند.

وی با اظهار اینکه منابع طبیعی افغانستان باید در ابتدا برای رفاه مردم این کشور استفاده شود، خاطرنشان کرد هند از ذینفعان بزرگ در افغانستان بوده و هست.

دوال اضافه کرد: ما همیشه در کنار مردم افغانستان بودیم و همیشه از تلاش‌های جمعی برای کمک به مردم افغانستان برای ساختن یک کشور مرفه و پویا حمایت خواهیم کرد.

 

در نشست مسکو دبیران شورای امنیت و مشاوران امنیت ملی کشورهای روسیه، هند، ایران، قزاقستان، قیرقیزستان، چین، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان شرکت داشتند و در این نشست موضوعات مختلف، از جمله وضعیت امنیتی و بحران بشری در افغانستان مورد بررسی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
هند دست نشانده و بازیگر منطقه ای امریکاست اصلا نباید گول هند رو خورد باید برای مقابله با هند هم آماده بود. هند با این همه فقر باز هم نفهمیده غرب گدایی فقط فقر و اعتیاد به همراه داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم