بازدید 3988
سفیر روسیه در لندن:

روابط روسیه و انگلیس به صفر رسیده است

سفیر روسیه در لندن می گوید انگلیس به بهانه جنگ در اوکراین، ساختار روابط میان دو کشور را از بین برده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ 09 February 2023


به گزارش تابناک به نقل از تاس، سفیر روسیه در لندن روابط میان کشورش با انگلیس را در نقطه ای بحرانی توصیف کرد.

«آندری کلین» سفیر روسیه در لندن در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی روسیا -۲۴ اعلام کرد که همکاری میان دو کشور روسیه و انگلیس به شدت ضعیف است، زیرا طرف انگلیسی تقریباً کل بنای روابط دو جانبه را از بین برده است.

سفیر روسیه در انگلیس ادامه داد: روابط واقعاً نزدیک به صفر است. در حالی که پیش از این ما هنوز در حوزه همکاری اقتصادی و فرهنگی با هم تعامل داشتیم، اما در حال حاضر و از آغاز عملیات در اوکراین این روابط نیز قطع شده است. طرف انگلیسی تقریباً کل روابط بین دو کشور را از بین برد.

کلین همچنین در ادامه این مصاحبه تاکید کرد که تا زمانی که انگلیس به ضرورت احیای روابط با روسیه پی نبرند، طرف روسی هیچ گامی برای احیای روابط با لندن بر نخواهد داشت.

مقارن با سفر «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین به لندن، وزارت خارجه انگلیس با صدور بیانیه ای از وضع تحریم هایی علیه ۸ فرد و ۷ نهاد روسی خبر داد.

بر اساس بیانیه صادره در وبگاه وزارت خارجه انگلیس، تحریم های امروز لندن علیه مسکو به بهانه درگیری ها در اوکراین اعمال شده است.

بیانیه وزارت خارجه انگلیس در این خصوص ادامه می دهد: در مجموع بسته تحریمی امروز انگلیس ۶ نهاد ارائه کننده تجهیزات نظامی مانند هواپیماهای بدون سرنشین برای تهاجم روسیه به اوکراین، همچنین ۸ فرد و یک نهاد مرتبط با شبکه های مالی که به حفظ ثروت و قدرت در میان نخبگان کرملین کمک می کند را هدف قرار داده

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار