بازدید 5636

نحوه فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری برای امروز

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه فعالیت مدارس در روز یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه برخی مناطق آموزشی را غیر حضوری اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶ 12 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا  از روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، در خصوص وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس اعلام شده است: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه، فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهرستان‌های کوهرنگ و بن و بخش‌های بلداجی،گندمان و زاینده‌رود سامان به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

بر این اساس ، فعالیت آموزشی در سایر مدارس استان طبق روال عادی برگزار می شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده با فعال شدن یک سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه تا چهارشنبه شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، غرب فارسان، جنوب بروجن، غرب بن و شمال‌غرب شهرکرد در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد.

مهران چراغ‌پور تاکید کرد: براساس این پیش‌بینی بقیه مناطق و شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری در وضعیت هشدار نارنجی قرار دارد.

وی افزود: بارش به‌نسبت شدید برف و باران، آذرخش، وزش باد به‌نسبت شدید، کولاک برف در گردنه‌ها، خطر سقوط بهمن، رخداد مه‌گرفتگی، کاهش دید افقی، طغیانی شدن رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها مخاطره اصلی فعال شدن این سامانه بارشی است.

چراغ‌پور تصریح کرد: لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد به‌ویژه در گردنه‌ها و گذرگاه‌های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، کولاک برف، سقوط بهمن، مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی از اثرات این مخاطره‌ها است.

وی یادآور شد: در این مدت پرهیز از سفرهای غیرضروری، احتیاط در رانندگی برای عبور از جاده‌های کوهستانی، به‌همراه داشتن تجهیزات زمستانی، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از توقف، اسکان و پارک خودروها در زیر درختان و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها، آمادگی زمستانی راهداری به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر، آمادگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای برف‌روبی معابر، برف‌تکانی درختان، تنظیم آب ورودی استخرهای پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد توجه جدی قرار گیرد.

چهارمحال و بختیاری ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار