بازدید 5262

اعلام هشدار سطح نارنجی بارش برف در استان البرز

سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به پیش بینی بارش قابل ملاحظه برف در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه و استمرار بارش برف در روزهای آتی به کلیه دستگاه‌های خدمات رسان هشدار داده می‌شود ضمن اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص بارش برف آمادگی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان در سطح استان را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ 12 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، منوچهر غفاری تاکید کرد: با توجه به بارش برف در هفته گذشته و برودت موجود احتمال ماندگاری برف در معابر و بروز اختلال در تردد خودروها، کلیه شهرداری‌های سطح استان و اداره کل راهداری و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان باید آمادگی لازم در خصوص برف روبی، بازگشایی معابر، نمک پاشی و مواجه با شرایط بارش فردا و روزهای آتی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: بارش‌های قابل ملاحظه در چند روز گذشته، استمرار بارش در مناطق کوهستانی استان به خصوص در امتداد محورهای مواصلاتی جاده چالوس و شهرستان طالقان و همچنین احتمال ریزش بهمن در مسیرهای مذکور، از همشهریان عزیز درخواست می‌شود از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی و برفگیر به شدت پرهیز کرده و از هرگونه فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب و در مصرف منابع انرژی به‌ویژه گاز و برق صرفه جویی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، هشدار نارنجی در هواشناسی از هشدار زرد شدت بیشتر و از هشدار قرمز شدت کمتری دارد و در آن پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی رنگ جهت آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل