بازدید 3240

چگونه نسخه جدید همراه بانک"فراز" را نصب کنیم؟

یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 12 February 2023

چگونه نسخه جدید همراه بانک

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزه با گسترش فناوری و ظهور گوشی‌های هوشمند این ایده را در ذهنان ایجاد کرد که تا با طراحی اپ‌های موبایلی بتوان خدمات نوینی را به کاربران ارائه کرد؛ بنابراین بانک‌ها نیز از قافله عقب نماند و تلاش کردند که با طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی به منظور سهولت کار و ارائه خدمات بهینه اعتماد و امنیت را در بین متقاضیان خود ایجاد کنند. از سوی دیگر کاربران می‌توانند بدون در نظر گرفتن به‌روزرسانی تعمیر و نگهداری یا یک صف طولانی، برداشت‌های سریع یا به‌روزرسانی‌های دفترچه حساب خود را دریافت کنند. همچنین با داده‌های جاری مبالغ بستانکار و بدهکار نظارت کنند که پولشان به کجا می‌رود. علاوه بر این، برنامه‌های بانکداری هوشمند می‌توانند به کاربران در ردیابی عادات خرج کردنشان کمک کنند.
براساس این گزارش امنیت بهبود یافته برنامه‌های بانکداری تلفن همراه ایمن‌تر از دستگاه‌های خودپرداز و عملیات بانکی سنتی هستند. هر تراکنش در این برنامه‌ها نیاز به احراز هویت کاربر دارد. در نتیجه، خطرات نقض امنیت کاهش می‌یابد. بانک‌ها همچنین از فناوری بلاک چین فین تک برای افزودن لایه‌های حفاظتی اضافی استفاده می‌کنند.
باید به این نکته کلیدی اشاره کرد و گفت که یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار شماست؛ و بی‌شک می‌دانید بدون مشتری هیچ کسب و کاری وجود نخواهد داشت بنابراین حفظ مشتری برگ برنده هر کسب و کار موفقی است، زیرا با مدیریت ارتباط با مشتری است که می‌توان آن‌ها را به خرید بیشتر و یا تبلیغ بیشتر تشویق کرد و این یکی از مباحث داغ در حوزه‌ی تجارت آنلاین است.
در همین راستا بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
مشتریان "بانک ایران زمین" می‌توانند جهت نصب این اپلیکیشن بدون نیاز به حذف پلتفرم قبلی در تلفن همراه خود، نسخه جدید همراه بانک فراز را نصب و از خدمات آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است نسخه همراه بانک فعلی در تاریخ ۱۷ بهمن ماه سال جاری غیرفعال خواهد شد. اما مشتریان لازم است توجه داشته باشند نسخه قبلی همراه بانک را از گوشی خود حذف نکنند و فقط نسخه جدید همراه بانک فراز را نصب کنند.
مشتریان گرامی جهت نصب نسخه جدید همراه بانک می‌توانند به لینک https://getapp.izbank.ir مراجعه کنند.
همچنین مشتریان و متقاضیان استفاده از خدمات این بانک می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir و یا یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و همچنین در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتری بانک تماس حاصل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل