بازدید 4920
۲
مشکل مالی تیم رفسنجان در آستانه بازی با فولاد علنی شد

بازیکنان مس را از اتاق‌های هتل بیرون کردند!

نباید با بازیکنان و مربیان تیم که فردا بازی مهمی دارند چنین رفتاری می‌شد و آنها از داخل اتاق‌های خود به داخل لابی هتل هدایت شدند. دلیلی نبود که چنین اتفاقی رخ دهد
کد خبر: ۱۱۶۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 12 February 2023

در اتفاقی بی‌سابقه ، بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان را به هتل راه ندادند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ ظهر امروز بازیکنان مس رفسنجان پس از بازگشت از تمرین به هتل، با عدم دریافت کلیدهای اتاق خود مواجه شدند و در لابی هتل سرگردان شدند.

تیم مس طی فصول گذشته جزو تیم‌های صنعتی متمول لیگ محسوب می‌شد و مشکلی بابت پرداخت قراردادها و دستمزد بازیکنان و مربیان خود نداشت.

منابع خبری گفته‌اند بدهی باشگاه مس علت عدم سرویس دهی این هتل به تیم مس است. ربیعی در کنفرانس خبری اخیر خود اذعان کرده بود که مشکلات مس موجب شده تمام تمرکزش را روی مسائل غیرفنی اعم از اسکان، غذا، بلیت هواپیما و دیگر مسائلی غیر فنی بگذارد.
اصغر صالحی در واکنش به این موضوع که اعضای تیم مس رفسنجان را در حالی که فردا میزبان فولاد خوزستان هستند، از داخل اتاق‌های‌شان در هتل هیلان بیرون کردند، گفت: بله، مشکلی بود که حل شد. با مسئول هتل تماس گرفته شد و بازیکنان و مربیان به اتاق‌های خود بازگشتند.

عضو هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان تاکید کرد: قول پرداخت بدهی هتل به مسئول اصلی آن داده شد تا اعضای تیم مشکلی نداشته باشند. البته از رفتاری که با اعضای تیم شده به شدت گله کردم چون آنها با باشگاه طرف هستند و نباید با بازیکنان و مربیان تیم که فردا بازی مهمی دارند چنین رفتاری می‌شد و آنها از داخل اتاق‌های خود به داخل لابی هتل هدایت شدند. دلیلی نبود که چنین اتفاقی رخ دهد و در اولین فرصت با مسئول هتل صحبت خواهیم کرد تا دلیل این کار توضیح داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یعنی چی که به بازیکن چه ربطی داره؟؟ مگه مسئولان باشگاه تو اتاقها بودن که اونا رو بیرون کنن؟ خب هر مساقری پولشو نده نباید بهش اتاق داد..بازم دمشون گرم که تو لابی بهشون جا دادن..
این کار کاملا حرفه ای در صنعت هتلداری بوده خود مسئولین باشگاه بخوبی به این موضوع واقف اند در صورت عدم پرداخت هزینه ها کلید اتاقها از سرویس خارج می شود و اصطلاحا دبل لاک می شود بنابراین توضیحات مسئولین باشگاه فرافکنی می باشد و احتمالا باشگاه بدهی قبلی هم به هتل داشته است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل