بازدید 14236

غربی‌ها چاره‌ای جز مذاکره با ایران ندارند

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز برای دنیا ثابت شده است که جمهوری اسلامی ایران اهل گفت و گو است اما قرار نیست ما، هم پشت دیوار مذاکره بمانیم و هم تحریم ها را بپذیریم.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ 13 February 2023

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اظهارات طرف های غربی در خصوص مذاکرات برجام، بیان کرد: به دلیل اینکه تیم مذاکره کننده دولت قبل نتواستند آن‌طور که باید ضمانت های لازم را از طرف های اروپایی و غربی بگیرند شاهد بودیم که طرف های مقابل دبه کرده و به تعهدات خود عمل نکردند، این کوتاهی سبب شد تا برجام روی زمین بماند.

قانون مصوب مجلس طرف های غربی را به میز مذاکرات بازگرداند

وی در ادامه با بیان اینکه ما از ابتدا تاکید داشتیم اگر قرار است توافقی صورت گیرد باید برد برد باشد، اظهار کرد: مجلس نیز برای اینکه دولت بتواند مذاکرات را به نتیجه برساند، اقدام کرد اما متاسفانه چون ضمانت های لازم از طرف های مقابل گرفته نشده بود و طرف های مقابل نیز اقدامات متناظر پیش بینی شده را انجام ندادند، دیدیم که آمریکایی ها زیر میز مذاکرات زدند و به تعهدات خود عمل نکردند.

غربی ها بدون دلیل میز مذاکره را ترک کرده اند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام مجلس در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها یک گام کارشناسی شده بود و سبب شد تا طرف مقابل مجددا پای میز مذاکره باز گردد، تصریح کرد: متاسفانه برخی از اقدامات نظیر آشوب ها و اغتشاشاتی که در برخی از شهرها رخ داد و با توجه به سناریویی که جریان های اپوزیسیون برانداز در خارج از کشور دنبال کردند، سبب شد تا طرف اروپایی و غربی فکر کنند که ملت ایران دست از انقلاب و نظام خود کشیده اند و مجددا میز مذاکره را بدون دلیل ترک کنند.

بیشتر بخوانید

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی ادامه داد: امروز طرف مقابل باید متوجه شده باشد که چاره ای جز مذاکره با ایران ندارند و اقدامات تروریستی و قطعنامه های ضد حقوق بشری نمی تواند ایران را وادار به عقب نشینی از درخواست های خود در مذاکرات کند.

بهتر است طرف های مذاکره گول تحلیل های منافقان را نخورند

وی در ادامه تاکید کرد: ما از خواسته های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی ها و اروپایی ها گول سازمان منافقین و تحلیل های غلط آنها را نخورند. غربی ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی ها نباید با بیشتر کردن تحریم ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.

فعلا صبر کرده ایم اما...

آصفری افزود: قرار نیست ما، هم پشت دیوار مذاکره بمانیم و هم تحریم ها را بپذیریم. مطمئنا ما نیز در حوزه های هسته ای و امنیتی و تحریم های متقابل تصمیماتی اتخاذ خواهیم کرد. ما فعلا صبر کرده ایم، اگر مذاکرات به نتیجه نرسد مطمئنا ایران هم دست به اقدامات مقابله به مثل خواهد زد. امروز برای دنیا ثابت شده که ایران اهل گفت‌وگو است اما قرار نیست در مقابل این رویکرد سازنده جمهوری اسلامی ایران سلاح تحریم یا سلاح تهدید یا سلاح قطعنامه های ضد حقوق بشری باشد.

وی در پایان تاکید کرد:‌ اگر اروپایی ها و آمریکایی ها پای میز مذاکرات باز نگردند و به تعهدات خود عمل نکنند ما هم تصمیماتی خواهیم گرفت که قطعا به نفع آنها و تجارت اقتصادی آنها در منطقه نخواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۶۱
باشه تو راست می گی! 5 سال هست می گید غرب راهی جز مذاکره نداره، از آن طرف دولت کسی را مسوول مذاکرات گذاشته که اساسا به توافق اعتقاد نداره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دخترم وقتی باهام قهر میکنه،میگه:من با شما دیگه حرف نمیزنم،اما اگه دلت خواست بیا با من حرف بزن!
saeed
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بله! درسته! غرب ناچاره با ما مذاکره کنه! وگرنه همین طور دلارش می ره بالا و بدبخت میشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
لاف در غربت میزنی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
این بابا تو اراک با 30 هزار رای شد نماینده بعد شما حرف هاش را تیتر می کنید. این فرق دست راست و چپش را هم نمی داند. دوستمون درست گفت آمریکا که دلارش داره می ره بالا داره بدبخت می شه در عوض ما که ارزش پولمون می آد پایین دایم خوشبخت می شیم.
خخخخخخخخ
دمت گرم خیلی باحالی
میگم بهشون
6 ماه قبل که مذاکره بد بود!!! طبق معمول زندگی مردم را با دلار 46 هزار تومانی به فنا دادید حالا دنبال مذاکره هستید
پاسخ ها
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خیلی ساده آید که فکر میکنید بخاطر مذاکره کردن یا نکردن دلار بالا پایین میشه،اگه قیمتها با دلار درست میشه پس چرا حقوقها و درآمد ها بالا نمیره!!!؟خود دولت داره جیبمونو میزنه و از مردم داره تغذیه می‌کنه و مردمو کرده سنگر خودش برای رسیدن به اهداف سیاست خارجیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
نامردیه ما قرار بود دو ماه مذاکرات رو کش بدیم تا سرما اثر بذاره حالا این غربی های خبیث هر چی التماس میکنیم نمیان سر میز مذاکره
اینهمه سال دارید تهدید میکنید به کجا رسیدین غیر از اینکه کشور رو به لبه پرتگاه برده اید.
پاسخ ها
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
لبه پرتگاه؟ یعنی هنوز وقت هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خودشون که طوریشون نمیشه
همزمان با تورم، حقوقهاشون نجومی تر میشه
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ؟؟؟

پس چرا داره در خصوص مسایل خارجی کشور حرف می زنه؟
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دنبال تایید صلاحیته
باش تا مذاکره بکنند .
صحیح فرمودند غربی ها هیچ چاره ای جز مذاکره با ایران ندارند چون در صورت عدم مذاکره با ایران علاوه بر زمستان سرد تابستان گرم و بهار معتدل را تجربه خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خخخخخخخ
توهم هاتون پایانی ندارد
تیتر خبر برعکس ، ایران چاره ای جز مذاکره ندارد
در پی این خبر ارزش یورو به نصف کاهش یافت
خخخخخخ
آنها کارشان همین هست اول تهدید و آشوب در ایران راه می اندازند بعد به خیال خودشان با اینکار می آیند مذاکره که بیشتر از ما بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
ولی ما که بچه زرنگ هستیم و دستشان را خوانده ایم بیشتر بهشان نمیدهیم
تو رو خدا جواب بدید
خودش چیزی رو که میگه باور داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بله
خخخخخخخخخخخ

اینو بفرستید یک سفر اروپا و امریکا را ببینه فقط
در یک سال گذشته شما چه کردید؟
حالا هر وقت بهتر از برجام گرفتید پزش را بدهید.
متاسفانه یا خوشبختانه تمام ظرفیت های شما در شعارهای توخالی برای مردم تموم شده!! این حرفا تکراری و بی مصرف هست! روش شما همان روش قبلی است که کار را به اینجا ر سانده! شعار شعار شعار!! حتمن در مقابل تحریم اونا هم هیچ اقدامی نمیکنین و اونا هم میدونن! چون ظاهرن از مذاکر نکردن با شما ابایی ندارن!!!
کلی خندیدیم!
تو رو خدا به داد این غربیها برسید. بدبخت شدند رفت. اگر امروز اقدام نکنید تا شش ماه دیگه اثری از غرب نمی مونه بعد آنوقت خورشید از کدوم طرف غروب کنه ؟
بیچاره غربی ها
تو که راست میگی ولی٫٫٫٫٫٫٫
فکر کنم برعکس گفتی عزیز
يارو رفت دعوا با سر و صورت زخمي برگشت. پرسيدن چي شده گفت حسابي زدمشون. اول چند تا شكم به لگدشون زدم بعد تا جايي كه تونستم با صورتم زدم به مشت شون ...
بله چاره ای ندارن چون روزبروز ارزش پولشون داره کمتر میشه! بدلیل تحریم ها نفت و سایر محصولات صادراتی رو نصف قیمت میفروشن و تازه پولشم نمیتونن بگیرن! واردات چند برابر قیمت در میاد!
اقتصادشان در حال ورشکستگی کامله! ۸۰٪ مردمشون بدلیل تحریم‌ها رفتن زیر خط فقر! تمام صنایعشون بدلیل عدم سرمایه گذاری رو به نابودی! و.....
چقدر این غربی‌ها احمقن که زودتر توافق نکردن مشکلاتشون ولی لابد خوب تنبیه شدن تا درسی بشه دیگه به منافع خودشون لگد نزنن!!!!
غربی‌ها چاره‌ای جز مذاکره با ایران ندارند !!! همین اشتباه ، داغونمون کرده
کی فردا دیره نوش دارو پس از مرگ سهراب .
این حرف هم مثل زمستان سرد اروپاست
مسله هسته ای دیگر برای غرب مهم نیست مسله فرا تر از این حرفهاست . مسله پهباد و منطقه و حقوق بشر هم اًضافه شده .
بدترین درد، درد توهمه! خدایا این کشور را دست آدمهای متوهم نجات بده.
غربی ها چاره ای جز مذاکره با ایران ندارند عجب ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! نماينده محترم مصداق كامل " نفست از جاي گرم بلند ميشه " هستند .
خدایا چ گناهی کردیم به درگاهت که گرفتار این توهم زده ها شدیم. جووانی مون رفت زندگی مون گدشت و نفهمیدیم چیکار کردیم. منم اگه جیبم از مال مفت پر بود برا دنیا شاخ و شونه میکشیدم. حرف مفت خوب مالیات نداره. هی بزن
این شعارای توخالی و الکی فقط توو همون مجلس و برای امتیاز گرفتن خودشون کاربرد داره
اشتباه داری میگی ماییم که نیاز داریم به غرب اونها نیازی به ما ندارن
یکماه دیگه شب عیده یعنی زمستان سخت اروپا هم گذشت و رو سیاهی اش به آنهایی ماند که معیشت مردم را با زمستان سخت گره زدن
مملکت نابود شده شماها هنوز از توهمات در نیومدین
اتفاقا برعکس گفتی وما الان بی چاره وبدون چاره برای مذاکره شدیم ضمنا این پنبه رااز گوشت دربیارید که بامذاکره تحریم لغو بشه وبتونید دلار در صندوق بگیرید وخرج کنید چون همه چیز دیگه تمام شده
اگه ما اهل مذاکره بودیم وبا دنیا تعامل داشتیم این وضع مردم نبود ۴۴ سال مردم از حکومت حمایت کردن فقط یه بار ببینن مردم چی میخوان
آقا جون بگیر این تصمیماتو. در کار خیر درنگ جایز نیست. معطل نکن. امروز و فردا هم. نکن اونها میگن برجامو کنار گذاشتن.
لشکر پیر آلبانی

و غربگداها

در این صفحه فعال وارد شدن(چقدر کامنت و چقدر مثبت)
خسته نشید یه وقت جوجو ها
بدبخت اروپایی‌ها تا الان نمی دونستن چه گرفتاری شدن الان که این نماینده گفت واقعا قیافه غربی‌ها دیدن داره
باش تا صبح امیدتان بدمد
مردم خودشون باید برای خودشون تصمیم بگیرن. نیاز به قیم ندارن.
هیچکس نگفت ایران باید چکار کنه فقط می گید مذاکره مذاکره به چه قیمتی برچیدن تمام ظرفیت غنی سازی نابودیه تمام موشکها وپهپادها ورفتن به عصر حجر آخه آینده گان قضاوت می کنند
مذاکره نکنن مثلا چکار میکنید شما؟
افراد ی که از واقعیات فرار می کنند و در خیالات و اوهام زندگی میکنند مسلما هیچ نتیجه ای نخواهند گرفت بلکه روزگارشان روز به روز بدتر خواهد شد ..
آقای اصغری دی وشد بهمن گدشت فصل هسته ای زسید،زمستان سخت اروپا هم گدشت فرداترامپ زحمتش می کشد بمب بسازید تاخیال مردم دنیا راحت بشه آنوقت ماجز کشورهای هسته ای ۹
آش داغ فقط دهان صاحبش رو میسوزونه کاری با بقیه که سالاد خنک میخورند نداره.این مذاکره فقط بلای جان مردم ما شده و چپ و راست میسوزونه .با قشر گردن کلفت مجلسی و ....کاری نداره ..اسلام یعنی تعادل یعنی همه در راحتی زندگی کردن.الان مردم ما بجز خانواده ای یه پراید قراضه چیزی امیدی ندارن.حالا میخای مذاکره کن .میخای نکن .فشار تا عمق رفته
آخه شما که نمیتونی چه در داخل و چه در خارج با کسی کنار بیایی ، چه اصراری داری دروغ بگی
اگر اقدام راهبردی مجلس نبود تا حالا توافق شده بود این اقدام راهبردی مجلس هست که دیوار بی اعتمادی را بلند کرده.
اگر ایران به تعهدات برجامی خود برگردد و بهانه گیری نکند توافق می شود.
مشکل اینجا هست که شماها نمی‌خواهید توافق شود چونکه اگر توافق شود به استفاده مردم ایران هست و به ضرر شما
نظامیان چرادوست دارند ادای سیاسیون را در بیارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار