بازدید 5658
۱
۱۲گل در چهار بازی اخیر و خوشبختی ساپینتو

برد محکم و پوکر استقلال با گلزنی قائدی

کد خبر: ۱۱۶۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 13 February 2023

طبق انتظار با راه افتادن قائدی، استقلال دوباره جان گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال از ساعت 14 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یافت. مهدی قایدی (11) و صالح حردانی (85) زننده گل‌های آبی‌پوشان بودند تا استقلال چهارمین برد متوالی خود را جشن بگیرد و در این زمینه  «پوکر» کند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 39 امتیازی شدند و با حفظ جایگاه سومی در کورس قهرمانی با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس باقی ماندند. شاگردان مجتبی حسینی نیز با 21 امتیاز موقتا در رده دوازدهم ایستاندند.

برد محکم و پوکر استقلال با گلزنی قائدی

ترکیب پیکان: رشید مظاهری، محمد کاظمی، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، امیر طاهر، علی رمضانی (74 - مهدی لیموچی)، منصور باقری (74 - محمدجواد آزاده)، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، شرزود تمیروف و ساسان حسینی (86 - علی زارع).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا (65 - صالح حردانی)، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری (89 - زبیر نیک‌نفس)، روزبه چشمی، محمد محبی(89 - آرمان رمضانی)، مهدی قائدی (89 - رضا میرزایی) و ارسلان مطهری (64 - امید حامدی‌فر).

داور: بیژن حیدری

 

شرح گل:
پیکان صفر - استقلال یک (دقیقه 9:مهدی قایدی): پاس رضاوند به نزدیکی‌های جناح چپ در محوطه پیکان به مهدی قائدی رسید و او با حرکت در عرض و ضربه پر قدرت و دقیق توپ را به تور رساند. گلی که باشو در آن تخصص دارد.

پیکان صفر - استقلال دو (دقیقه 84:صالح حردانی):خطای ثابت ایمانی روی جعفر سلمانی باعث شد ضربه ایستگاهی چسبیده به جناح راست محوطه پیکان به استقلال برسد. مهری توپ را به درون محوطه فرستاد اما توپ با برخورد به بازیکن استقلال به نزدیکی های نقطه پنالتی رسید و شلیک رضاوند را مظاهری برگشت داد توپ برگشتی پشت محوطه به حردانی رسید تا با شوت بیرون پا رشید را تسلیم کند.

 

قائدی بارها خط دفاعی پیکان را به خطر انداخت. شماره ۲۰ آبی‌ها در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی گل نخست بازی را به ثمر رساند و فشار روانی استقلال را کم کرد. در ادامه او دوبار روی ضدحملات با مظاهری تک به تک شد اما موفق به باز کردن دروازه پیکان نشد تا نشان دهد هنوز به آمادگی جسمی و روانی سالهای اوجش باز نگشته است. با اینحال ساپینتو با همین مهاجم ریزنقش خود به جمع مدعیان برگشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رئیسی مچکریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل