بازدید 3061

ادعای خنثی‌سازی عملیات ترور بن گویر

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شده که طرح ترور «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی این رژیم را خنثی کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 01 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، پلیس رژیم صهیونیستی فردی از قدس را در این رابطه دستگیر کرده و او به تلاش برای ترور بن گویر اعتراف کرده است.

بر اساس این گزارش، متهم قصد داشته است پس از ربودن پلاک خودرو پلیس، خودش را به بن گویر رسانده و او را به قتل برساند.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی است که فرد مذکور با «گروه‌های تروریستی» دیدار داشته و از آنها برای اجرای این نقشه پول دریافت کرده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از انتشار این خبر، ضمن تشکر از پلیس رژیم صهیونیستی گفت که چنین کارهایی نمی‌تواند او را از اقدامات سیاسی و امنیتی که در فلسطین اشغالی دنبال می‌کند باز دارد.

رژیم صهیونیستی این روزها شرایط اسفناکی را می‌گذراند به حدی که مقامات این رژیم نیز به خطرات و مشکلات پیش رو اذعان دارند و اختلافات داخلی در کنار خیزش گروه‌های مقاومت به موضوعی لاینحل در سرزمین‌های اشغالی تبدیل شده و تحلیل‌های مختلف از سقوط این رژیم در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد.

با روی کار آمدن کابینه متزلزل "بنیامین نتانیاهو" در دو ماه گذشته، پیش بینی‌های زیادی در خصوص فراگیر شدن درگیری‌های داخلی میان گروه‌ها و احزاب صهیونیستی وجود داشت و این موضوع با طرح بی بی در خصوص "اصلاح نظامی قضایی" رژیم صهیونیستی و تصویب اولیه آن عملا به مرحله انفجار رسیده است.

یکی از مشکلاتی که هم اکنون دامن صهیونیست‌ها را در سرزمین‌های اشغالی گرفته، موضوع طرح "اصلاح نظام قضایی" رژیم صهیونیستی می‌باشد که از سوی کابینه نتانیاهو به کِنِسِت ارائه شده و در مرحله اول نیز در دوم اسفند ماه تصویب شده است.

در روزها و هفته‌های اخیر نیز صدها هزار نفر در خیابان‌های شهرهای سرزمین‌های اشغالی هر روز در اعتراض به طرح کابینه نتانیاهو به خیابان‌ها ‌آمده‌اند تا نارضایتی و خشم خود را نسبت به تصویب این طرح ابراز کنند، اعتراضاتی که به خشونت نیز تبدیل شده است.

در روزهای اخیر به غیر از پیش بینی کارشناسان و تحلیل گران مسائل منطقه درخصوص فروپاشی رژیم موقت صهیونیستی، شمار زیادی از مقامات سیاسی و امنیتی این رژیم نیز نسبت به این مهم هشدار داده‌اند که اولین آنها اسحاق هرتزوگ است.

"اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی چندین باره نسبت به فروپاشی این رژیم گفته که اختلافات داخلی (در سرزمین‌های اشغالی) عمیق تر و دردناک‌تر شده و بحران‌های موجود اکنون آن را در مقابل یک آزمون سرنوشت ساز قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار