بازدید 3607

شهادت کودک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

یک کودک فلسطینی در جریان تهاجم نظامیان صهیونیست در شرق قلقیلیه به ضرب گلوله به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 03 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی از شهادت یک کودک ۱۵ ساله فلسطینی در حمله نیروهای صهیونیستی خبر دادند. در همین ارتباط اعلام شده است که «محمد نضال سلیم»، کودک ۱۵ ساله فلسطینی که در درگیری‌های امشب در شهرک عزون در شرق قلقیلیه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

همچنین حال یکی دیگر از مجروحان نیز وخیم اعلام شده است.

در درگیری‌های شامگاه امروز فلسطینیان با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک عزون در مجاورت قلقیلیه، حداقل ۳ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شده بودند که محمد نضال سلیم یکی از آنها بود که اکنون به شهادت رسیده است.

طی چند ماه گذشته روند تنش‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری فلسطین به شدت تشدید شده است و تجاوزات و جنایات نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان و اموال و مقدسات آنها در کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه داشته است. مرکز آمار و اطلاعات فلسطین «معطی» در جدیدترین گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه کرانه باختری از ثبت ۲۸۹۸ مورد تخلف و حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به شهروندان فلسطینی خبر داد که به بازداشت و زخمی شدن صدها فلسطینی و شهادت ۳۰ نفر منجر شد.

بر اساس گزارش این مرکز، نابلس با ۱۶ شهید بیشترین تعداد شهید را در ماه فوریه به ثبت رساند. همچنین نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست در ماه فوریه، ۱۸۶ مورد از اموال فلسطینی‌ها از جمله مغازه‌های تجاری و تأسیسات کشاورزی را تخریب کردند و ۸۳ مورد را هم مصادره کردند.

مرکز معطی در گزارش خود به ۲۵ مورد تخریب منازل فلسطینی‌ها توسط نظامیان اشغالگر و هشدار تخریب به صاحبان ده‌ها خانه دیگر اشاره کرد و افزود تعداد یورش صهیونیست‌ها به منازل متعلق به فلسطینی‌ها در ماه فوریه گذشته به ۱۱۹ مورد رسید.

در ادامه این گزارش تأکید شد که تعداد حملات صهیونیست‌ها در ماه گذشته میلادی به مساجد و عبادتگاه‌ها به ۲۴ مورد رسید و ۳۵۳۸ شهرک نشین هم به مسجد الاقصی یورش بردند. صهیونیست‌ها در این مدت ۴۳ منطقه و خیابان را برای انجام عملیات امنیتی مسدود و ۴۰۳ پست و مقر ایست بازرسی موقت و ثابت را در مناطق مختلف کرانه باختری احداث کردند.

در گزارش مرکز آمار و اطلاعات فلسطین اشاره شده است که نابلس، قدس اشغالی و الخلیل به ترتیب با ۷۵۸، ۵۳۵ و ۳۷۸ مورد در صدر تجاوزات رژیم اشغالگر قرار داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج