۱۰ خبر مهم برای بورس امروز شنبه ۱۳ اسفندماه

خبرهای بسیار مهمی چندروز گذشته در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس امروز تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ 04 March 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، چند روز گذشته نیز اخبار زیادی پیرامون مسائل اقتصادی، سیاسی و البته بورسی منتشر شد که قطعا می‌توانستند بر روی روند بورس امروز به هر حال تاثیرگذار باشند، اما به نظر این ده خبر تاثیر بیشتری بر روی روند بورس امروز داشته باشند؛

۱- برگزاری جلسات معارفه سهام شرکت سیم و کابل ابهر با نماد معاملاتی ابهر جهت عرضه اولیه  نشست اول: دوشنبه ۱۵ اسفندماه/ ساعت ۱۱:۰۰ و نشست دوم سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه / ساعت: ۱۱:۰۰،
۲- یک منبع دیپلماتیک روز چهارشنبه گفت که رافائل گروسی رئیس سازمان بین المللی انرژی هسته‌ای روز شنبه با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در تهران دیدار خواهد کرد تا گفتگو‌ها در خصوص فعالیت هسته‌ای ایران را از سر بگیرد.
۳- به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به وجود ابهام در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی وشمال حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ تعلیق می‌گردد.
۴- مهلت ثبت سفارش خرید لاماری ایما ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۳ اسفند است و به منظور مدیریت سفارش‌های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش‌های دریافتی را تا ساعت ۱۷ روز شنبه خواهند داشت.  
۵- بانک رفاه کارگران ۳۰.۵۲ درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس به قیمت پایه هر سهم ۲۵.۰۳۰ ریال، در روز ددوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ عرضه خواهد کرد.
۶- سخنگوی وزارت صمت: مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تا ۲۴ روز شنبه ۱۳ اسفندماه تمدید شده است.
۷- نمایندگان مجلس در بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ برای اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان و جلوگیری از خام‌فروشی، صادرات محصولات معدنی، فلزی و غیرفلزی، نفتی، گازی و پتروشیمی را مشمول مالیات و عوارض صادراتی کردند.
۸- سخنگوی وزارت صمت از عرضه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد. همه خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو، سایپا و خودروسازان بخش خصوصی به‌جز گروه بهمن در این طرح حضور خواهند داشت.
۹- نرخ تورم در ۱۲ ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۴۰۱ نسبت به ۱۲ ماه منتهی به بهمن‌ماه ۱۴۰۰ معادل به ۴۳.۶ درصد رسید.
۱۰- مجوز افزایش سرمایه ۵۰ درصدی فملی از محل سود انباشته صادر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم