شهرستان خاتم قطب كشاورزي استان يزد

کد خبر: ۱۱۷۰۴۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۸ 29 August 2010
|
2274 بازدید
رييس مجمع نمايندگان استان يزد گفت:خصوصيت و رسالت اصلي خبرنگاران اطلاع رساني درست و صحيح است؛ چرا كه اگر اطلاع رساني غلط و نادرست انجام گيرد، مي‌تواند بسيار مخرب باشد.

كاظم فرهمند در مراسم تجليل از خبرنگاران خاتم اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشم بينا و نماينده جامعه بايد ارتباط نزديكي با مسؤولين داشته باشند و بايد در جهت پيشرفت جامعه تلاش كنند و مسؤولين نيز مي‌توانند به كمك خبرنگاران، عملكردشان را به درستي به اطلاع مردم برسانند و با از بين بردن ابهام در جامعه، روحيه اميد را در مردم ايجاد كنند.

به گزارش ايسنا، نماينده مردم مهريز، ابركوه، خاتم، بافق و بهاباد در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين‌كه رسانه‌هاي جمعي نقش موثر و پويايي در شناسايي و رفع مشكلات جامعه در ابعاد گوناگون دارند، تصريح كرد: خبرنگاران نبايد يك خبر را بدون بررسي درج نمايند و بايد قبل از درج، از درستي آن خبر اطمينان حاصل نمايند.

نائب رئيس كميسيون كشاورزي مجلس در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اين‌كه شهرستان خاتم قطب كشاورزي استان است كه 30 هزار هكتار اراضي زراعي و باغي استان در آن قرار دارد، افزود: بيشترين خشكسالي نيز در استان يزد مربوط به اين شهرستان است كه براساس گزارشات كاهش بارندگي در شهرستان خاتم منفي 35 درصد اعلام شده است.

وي همچنين اعلام كرد: اعتبارات تخصيص يافته براي خشكسالي سال گذشته 35ميليارد تومان بوده كه 50درصد آن محقق شده است.

رئيس مجمع نمايندگان استان يزد دربخش ديگري از سخنان خود خطاب به مسؤولين گفت: اگر شما مسؤولين مي‌خواهيد كار خداپسندانه براي شهروندان اين منطقه محروم انجام دهيد، بايد در تسريع كارها و محروميت زدايي در اين شهرستان اقدام كنيد.

فرهمند در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد به اين‌كه دانشگاه آزاد واحد خاتم از لحاظ آموزش توسعه نيافته است، افزود: مسؤولين اين دانشگاه بايد براي ارتقاء سطح علمي و آموزشي اين دانشگاه بيشتر تلاش نمايند.

گفتني است، خبرنگاران اين شهرستان در پايان مراسم با بيان مسائل و مشكلات خود، با اهداء لوح تقدير و هدايايي تجليل شدند.

برای مشاهده جدیدترین اخبار و گزارش ها از مجلس به سرویس مجلس تابناک  مراجعه کنید.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟