بازدید 14326
۱
پرونده بازگشت رحمان رضایی بسته شد

اخراج دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی قطعی شد

کد خبر: ۱۱۷۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ 08 April 2023

بازگشت دستیار اخراجی قلعه‌نویی به تیم ملی فوتبال منتفی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی مبنی بر تشریح اردوی آینده تیم ملی فوتبال گفت: همانطور که گفته شد خرداد ماه در خدمت تیم ملی خواهیم بود. الان اردوی تیم ملی بزرگسالان فوتسال را داریم که 27 و 29 فروردین ماه دو بازی تدارکاتی با ازبکستان در سالن شهدای قوامین خواهد داشت که این بازی از شبکه ورزش پخش می‌شود.

اخراج دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی قطعی شد

وی درباره بحث مشکل روادید بازیکنان تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: فوتسال مشکلی ندارد، ولی درباره سربازی تیم ملی ساحلی در حال پیگیری است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد مشکلات ورزشگاه آزادی عنوان کرد: من مسئولیتی ندارم و سخنگوی فدراسیون فوتبال هستم.

اصولی راجع به انتخاب دستیار خارجی امیر قلعه‌نویی در تیم ملی گفت: روز پنجشنبه قلعه‌نویی جلسه مفصلی با تاج برگزار کرد و یکسری صحبت‌ها رد و بدل شد که اگر نهایی شد همه چیز اطلاع‌رسانی می‌شود. من گزینه‌ای را نام نمی‌برم، ولی کارها پیش می‌رود. به قول تاج جلسات را متصلاً با قلعه‌نویی برگزار می‌کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت بازگشت رحمان رضایی به کادر فنی تیم ملی یادآور شد: دیگر خدمت ایشان نیستیم! من اطلاعی از بازگشت او ندارم.

اصولی با این سؤال روبه‌رو شد که بالاخره مدت زمان قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود یا جام جهانی؟ گفت: چند بار گفتم. در هیات رئیسه این نگاه را داشتیم که پیشنهادی برسد، بررسی می‌کنیم!

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که عدم بازگشت رضایی به کادر فنی تیم ملی به نوعی عدم حمایت از انتخاب‌های قلعه‌نویی است، گفت: اصلاً اینطور نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
یقینا ایشان نباید در تیم ملی باشند توهین به اعتقادات مردم او را منفور کرده ایت
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی