بازدید 4749

ايران رکورددار مصرف انرژي در جهان است

کد خبر: ۱۱۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴ 30 August 2010
مديرعامل شرکت توزيع برق منطقه‌اي تبريز گفت: ايران با مصرفي حيرت‌آور، رکورددار مصرف انرژي در جهان است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، علي اکبر برقي در جمع مديران اجرايي شهرستان تبريز با تاکيد بر ضرورت اصلاح ساختارهاي مصرف انرژي، بر ضرروت برنامه‌ريزي کارشناسانه در اين مورد تاکيد کرد.

وي با اشاره به جايگاه انرژي در توسعه جوامع انساني اظهار داشت: انرژي از مهمترين مولفه‌هاي توسعه و از عوامل مهم توليد است. برقي تاکيد کرد: در توسعه پايدار انسان محور، داشتن دانش و برنامه‌ريزي مورد تاکيد خاص قرار دارد و بهينه‌سازي مصرف در اين توسعه جايگاهي مهم دارد.

مدير عامل شرکت توزيع برق منطقه‌اي تبريز گفت: اصلاح ساختار توليد و توزيع انرژي در کشور نيازمند تدوين قانون جامع انرژي مبتني بر نيازهاي اقليمي کشور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
اينجور كلي و بي مدرك صحبت كردن بي معني است چندتا امار مستند از چند كشور ارايه بايد كرد سپس ادعا نمود
آخه یک تحقیقی بکنید ببینید چقدر انرژی برق فقط به لحاظ عدم رسیدگی به نحوه انتقال و در طول مسیر از بین می رود. اگر محاسبه دقیق انجام شود متوجه خواهیم شد این مقدار تقریبا دو برابر مصرف برق خانگی کل کشور است.
مصر ف کننده های انرزی را بهینه کنید مردم که خودرو و تجهیزات نمیسازند که به مردم میگویید
بزودی ایشان یک پست مهم در وزارت بدست میگیرد .
در یک جمله بگویید تمام موجودیتان را ماهیانه به ما تقدیم کنید و هوا بخورید . یک برنامه غیر کارشناسی به نام هدفمند کردن یارانه ها درحال اجرااست که مثل تغییر ساعت کار بانکها مطمئنا یک کار بیهوده است ولی تفاوتش با آن این است که مطمئنا با این سوء مدیریت فعلی حتما کمر مردم زیر فشار این بار خواهد شکست و حتما مسایل اجتماعی و امنیتی خاص دارد که در جا و زمان خود قابل ذکر میباشد.
ساختمان های غیر استاندارد خودرو های غیر استاندارد کارخانه های قدیمی غیر استاندارد ........... مصرف سوخت غیر استاندارد .
مديرعامل شرکت توزيع برق منطقه‌اي تبريز آمار مصرف انرژی در ایران و جهان را چگونه بدست آورده اند و چطور محاسبه کرده اند که به این نتیجه رسیده اند؟
در ارتباط با خیلی چیزهای دیگر هم رتبه اول را داریم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات