بازدید 3200
۵

شهرداران باید به دنبال مدیریت درآمد و ثروت‌زایی باشند

وزیر کشور گفت: شهرداران باید به دنبال مدیریت درآمد، تولید و ثروت‌زایی باشند تا خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مردم ارائه شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰ 11 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در نشست با شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهرداران این استان باید ثروت‌زایی کنند نه مدیریت هزینه و باید به دنبال مدیریت درآمد، تولید و ثروت‌زایی باشند.

وی اظهارکرد: شهرداران باید فکر کنند که چگونه می‌توانند برای خدمات دهی بهتر و باکیفیت تر به مردم درآمدزایی کنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: شهرداران بخصوص در استان کهگیلویه و بویراحمد نباید بگذارند هیچ خیابان ‌و معابر شهری بدون آسفالت باشد و شهر باید دارای مبلمان تمیز، دارای پارک و شهر نشاط‌آور باشند.

به گزارش ایسنا، وحیدی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد خودش پارک طبیعی است و باید حمل و نقل در شهرها سامان یابد و کارها حساب و کتاب داشته باشد. روان آبها، محیط زیست و پسماند ساماندهی شوند.

گفتنی است که در این نشست شهرداران نیز به مطالبات و خواسته ها و مشکلات شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد را مطرح کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
یعنی از ملت بکنن
کافیه بری توی یه شهرداری و بگی سلام .یه قبض میدن دستت میگن برو واریز کن
همشون دنبال درامد و ثروت زایی عستن منتها از جیب مردم درمیارن توو حیب خودشون میریزن
شما پلمپ نکن زایش پیشکش!
من یک سوال دارم از افراد وارد و با سواد دولتی و اساتید اقتصادی و مالی، جدای اینکه شهرداریها، انواع و اقسام عوارض و ... از تمامی آحاد ملت به بهانه های مختلف می گیرند، حدود ۴۰٪ از یک درآمد نجومی بنام "" مالیات بر ارزش افزوده "" را نیز طبق قانون دریافت می نمایند، که در تمامی قبوض پرداختی آب، برق و گاز و ... وجود دارد و از تمامی زنجیره تولید و فروش این مبلغ دریافت می شود و ما نیز در خریدهای روزمره روی خریدهای خود آنها را روی فاکتورها واضح بینیم و ... ، که حدود ۴۰٪ آن رقم کلانی است، فقط شما خرید و فروش انواع ماشین ها ، موبایل و ... را در نظر بگیرید ، که رقم نجومی و وحشتناکی می شود.

حال سوال من این است که چرا از زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی تا به امروز همیشه همه دولت ها و شهرداری‌ها کسری منابع دارند و نیاز به درآمد زایی بیشتر و نیز درآمد زایی از منابع جدید را دارند ( من با میزان درآمدهای نجومی نفت و گاز و پتروشیمی و سایر منابع و معادن با ارزش ایران اصلا کاری ندارم و فکر کنیم که فعلا از چرخه محاسبات ما خارج است ).
منظورشون اینه که دست تون را بیشتر توی جیب ملت بکنید تا اگر اون ته و تو چیزی مونده دربیارید و ملت کاملا به خاک سیاه بشینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم