بازدید 4812
۲

با مدیران متخلف شهرداری کرج برخورد شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یک بار هم که شده با مدیران ناکارآمد یا متخلف برخورد شود تا درس عبرت برای دیگران و صیانت از بیت المال در اختیار مدیریت شهری باشد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰ 15 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، جواد چپردار صبح دوشنبه در یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بررسی و تأیید بودجه از تکالیف نظارتی شورا ست ولیکن اجرا یا تحقق آن با شهردار منتخب و مدیریت شهری است، اظهارداشت: نباید با تعدد تباصر برای مدیریت شهری محدودیت ایجاد نمائیم به شرط آنکه شهردار عملکرد بودجه یا تحقق آن را به طور مستمر پایش نماید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار اذعان کرد: آقای شهردار علت طرح برخی از تباصر و اهمیت دادن به آن به جهت نبودن پایش و عدم رعایت سهوی یا عمدی در تباصر بودجه از سوی برخی از مدیران در سال گذشته بوده است.

چپردار تصریح کرد: این ترک رعایت به هر سبب موجبات ترک فعل مدیران است که باید برای «یک بار» هم که شده با مدیران ناکارآمد یا متخلف برخورد شود تا درس عبرت برای دیگران و صیانت از بیت المال در اختیار مدیریت شهری باشد.

وی بیان کرد: آقایان رئیس و شهردار، ما به جهت تسهیل در مدیریت شهری ملزم به اصلاح، ترمیم یا حذف و اضافه برخی از تباصر هستیم ولیکن در مشارکت با سایر دستگاه‌های استان الزام به رعایت برنامه، سیاست و تباصر شورای اسلامی شهر هستیم.

چپردار خاطرنشان کرد: برنامه سهم مشترک در لوایح و صرف ردیف‌های بودجه به ویژه در امور فرهنگی و اجتماعی که از سوی کمیسیون‌های شورا تبیین گردیده در جهت صیانت از اختیارات مدیریت شهری است، شهردار محترم و مدیران باید آن را رعایت نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
شهرداري كرج و نظام مهنديش هميشه پر از رانت و اختلاس بوده و هيچوقت هم درست نشده.
هر كي اومده چاپيده و برده.
اول باید باخود جناب چپردار برخورد شود زمانی که از رانت شهرداری استفاده می کرد.هنوز یادمون نرفته خودروی شهرداری و آقا پسر گل ایشون تو جاده شمال رو.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار